Lil-H Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Flotte saker. Da er det bare til å glede seg til otakuvisning sammen med kompis! Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Øuhmm, var dette feil tidspunkt, eller droppet de SasukexSai? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 SasukeXSai? Hva hvor når? Tror nok dette er feil tidspunkt, ja Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skal bli kult å se hva som skjer med Naruto og Jiraiya fremover. Håper han ikke bruker så lang tid på de neste teknikkene som med Rasen-Churiken. Ønsker litt fortgang i treninga nå så vi får sett teknikkene i aksjon før om mange måneder. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Vel det at han skal trene med Jiraya nå er filler, så er lit spent på hvordan dette skal spille seg ut. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 woho ero-sennin er tilbake tobn Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 woho ero-sennin er tilbake tobn Samme tenkte jeg Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Flotte saker. Da er det bare til å glede seg til otakuvisning sammen med kompis! huh? otaku visning med naruto?XD somethin aint addin up.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvilket kapittel ca. befinner animen seg no i forhold til mangaen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Sånn jeg har forstått (er ikke helt sikker, leser ikke mangaen selv), så er animen kommet til rundt kapittel 346 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jess, nei eg orker ikkje vente lenger..så eg har for første gang tatt meg mot til å lese videre mangaen på nettet. Liker helst å ha det i papirformat,men økonomien strekker ei til i disse harde studietider Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Haha, den nye(?) endingen er jo helt rå! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvor skal man få tak i nye episoder nå som Dattebayo slutter med å lage undertekster?! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 De skal slippes på Naruto.com, men sånn det ser ut nå så er det ikke sikkert at vi får se dem utenfor USA. I hvert fall er de episodene som er ute nå sperret. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har sett de 17 første Naruto episodene nå, og kan ikke si at jeg er direkte imponert. Serien startet bra, men nå er det jo enten bare tilbakeblikk på ting vi allerede har sett eller at noen kommer med forklaringer på ting som ikke burde forklares. Man stopper ikke midt i en slåsskamp å forklarer motparten hva motparten gjorde. Dette er noe motparten vet (siden det var de som gjorde det) og da har motparten i alle fall inget insentiv for å stoppe å høre på dette. Er det slik å forstå at denne stilen fortsetter videre ut i serien? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Heh, ja det fortsetter slik gjennom alle episodene, så denne serien er nok ikke noe for deg hvis du ikke kan fordra at folk forklarer/tenker hva folk gjorde i kampene. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Sier bare Horriblesubs ftw!! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det bare jeg som ikke får streame Narutoepisoder fra Naruto.com, eller er det andre med samme problem? Slipper de ikke episodene utenfor USA? Løser de opp sperren på torsdag? Mange spørsmå.. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Crunchyroll.com streamer gratis og lovlig anime, ettersom jeg har fortstått det og der blir naruto vist. Nummer 91 ligger oppe allerede. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Naruto i 720P var lekkert i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå