Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-75284

Det som er latterlig et at nå som Naruto endelig har noe som gjør han sterk nok og gjør at han endelig kan se Sasuke i horisonten er at han nå ikke kan bruke den teknikken.

 

Syns det er veldig irriterende. Han lærte seg å delvis kontrollere nine-tails chakraen, men det var for farlig og nå lærte han en veldig bra teknikk som gjør at han kan stå imot akatsuki, men igjen så kan han ikke bruke det.

 

Er det noen andre som føler det samme?

Lenke til kommentar
det er alltid perfekt tid for fillers i Naruto, men nå begynner det virkelig å bli spennende, så de trenger det ikke spør du meg ;)

 

Men nå skal jeg snart lese bok 32/33, så håpe det har kommet litt lenger enn animen (bøkene henger litt etter når jeg tenker meg om)

Om du hadde lest manga'n ville du forstått hvorfor dette er et bra tidspunkt...

Lenke til kommentar
Det som er latterlig et at nå som Naruto endelig har noe som gjør han sterk nok og gjør at han endelig kan se Sasuke i horisonten er at han nå ikke kan bruke den teknikken.

 

Syns det er veldig irriterende. Han lærte seg å delvis kontrollere nine-tails chakraen, men det var for farlig og nå lærte han en veldig bra teknikk som gjør at han kan stå imot akatsuki, men igjen så kan han ikke bruke det.

 

Er det noen andre som føler det samme?

 

De kraftigste teknikkene har alltid en stor negativ side. Ellers hadde man bare gått rundt å brukt de hele tiden. Og han kan jo bruke den, men bare som siste utvei siden den har kraftige konsikvenser.

 

Om du hadde lest manga'n ville du forstått hvorfor dette er et bra tidspunkt...

 

Det er aldri en god tid for fillers if you ask me...

Endret av Vipera
Lenke til kommentar

Er enig med alle som mener at det er litt merkelig at Kakuzu (og de fleste andre) bare plutselig står i ro når Naruto kommer med fittevindbomba si/rasengan whatever han bruker... Hvorfor kan de ikke bevege seg litt smart? Altså, Kakuzu outsmarta Kakashi i close combat en del ganger med kjappe moves, så hvorfor i ********* gjør han det ikke nå!??!? Er jo en treg dum gutt med en stor kjempekraftball i handa og dumme kloner :p Husker Sasuke vs Naruto, Sasuke beveger seg jo hele tiden og banker driten av Naruto fordi Naruto er en slow kuk.. Så får Naruto superkrefter og Sasuke får problemer.. Så ere 3 eyes og han funker igjen før han bruker sine krefter og banker han igjen.. Med litt speed. Naruto er ikke akkurat den ninjaen som bare flasher seg bak ryggen på folk :p mer sånn grave et hull og sprenge hele åsen med rasengan.... så hallooo speed -> Naruto

 

Med unntak av når han får litt tails speed da, men den funka ikke mot Sasuke anyways...

Lenke til kommentar

Så Naruto har egentlig blitt mye kjappere? Det føles ikke helt ut som det... Kakashi sa at Naruto hadde blitt sterkere enn han selv, noe jeg tviler sterkt på, for Naruto blir alltid så fort utslitt. Sasuke og Kakashi kan holde på svært lenge med mange dritkule teknikker mens Naruto bare GNØØØH!

 

Tja, dere forstår vel hva jeg mener.

 

Ellers, de siste episodene har vært kjæmpebra. Lenge siden sist jeg har levd meg sånn inn i en kamp, uten å rope en eneste gang: "Å kom igjen, da!"

Lenke til kommentar

Kakashi har egentlig veldig dårlig stamina og kan ikke holde på særlig lenge uten å havne på sykehuset i et par uker etterpå. Han kan heller bare lage et par kloner av seg selv før han er utslitt.

 

Naruto derimot er som en hest, det kan nok se ut som at han blir fort sliten, men det er fordi han alltid er i en eller annen trenings arc.

Lenke til kommentar
Så Naruto har egentlig blitt mye kjappere? Det føles ikke helt ut som det... Kakashi sa at Naruto hadde blitt sterkere enn han selv, noe jeg tviler sterkt på, for Naruto blir alltid så fort utslitt. Sasuke og Kakashi kan holde på svært lenge med mange dritkule teknikker mens Naruto bare GNØØØH!

 

Tja, dere forstår vel hva jeg mener.

 

Ellers, de siste episodene har vært kjæmpebra. Lenge siden sist jeg har levd meg sånn inn i en kamp, uten å rope en eneste gang: "Å kom igjen, da!"

Blir alltid så fort utslitt? Vet ikke hvilken serie du ser på, men greia til Naruto er jo at han varer lengre enn alle andre (Case in point, Kiba-kampen, kampen mot Gaara, osv.). Og Sasuke kunne før tidshoppet bare gjøre 2 Chidori, Kakashi kan kun ha på Sharingan i kort tid uten å havne på sykehuset, mens Naruto kan spamme ut hundrevis av kloner som går berserk mens han er like bra etterpå.

 

Hadde det ikke vært for utholdenheten hans hadde Naruto virkelig suget, fordi det er et eneste punktet han faktisk er bedre enn andre på.

Endret av perman07
Lenke til kommentar
Så Naruto har egentlig blitt mye kjappere? Det føles ikke helt ut som det... Kakashi sa at Naruto hadde blitt sterkere enn han selv, noe jeg tviler sterkt på, for Naruto blir alltid så fort utslitt. Sasuke og Kakashi kan holde på svært lenge med mange dritkule teknikker mens Naruto bare GNØØØH!

 

Tja, dere forstår vel hva jeg mener.

 

Ellers, de siste episodene har vært kjæmpebra. Lenge siden sist jeg har levd meg sånn inn i en kamp, uten å rope en eneste gang: "Å kom igjen, da!"

Blir alltid så fort utslitt? Vet ikke hvilken serie du ser på, men greia til Naruto er jo at han varer lengre enn alle andre (Case in point, Kiba-kampen, kampen mot Gaara, osv.). Og Sasuke kunne før tidshoppet bare gjøre 2 Chidori, Kakashi kan kun ha på Sharingan i kort tid uten å havne på sykehuset, mens Naruto kan spamme ut hundrevis av kloner som går berserk mens han er like bra etterpå.

 

Hadde det ikke vært for utholdenheten hans hadde Naruto virkelig suget, fordi det er et eneste punktet han faktisk er bedre enn andre på.

 

Jeg forstår da at teoretisk sett har Naruto et sinnsykt sterk utholdenhet. Det jeg mente er at skaperne klarer ikke helt å formidle den følelsen. Mmhyre sier det fint hvis vi ser noen innlegg tilbake. Naruto tar ofte i bruk av et megaultasuperkraftige kraft som formes som en kule i hånden, etterfulgt at han bare springer rett mot fienden i håp om at fienden bare står der og venter på at angrepet skal treffe. Han bare virker så treg... I de fleste Sasuke, Rock Lee og Kakashi kamper, har de ofte lengre slåsskamp med masse kule kroppsbevegelser der de utfører disse i høy hastighet. Spesielt når de "flasher" (som Lasse_H viser til). Den eneste gangen jeg fikk følelse av at Naruto virkelig var i stor fart med instens nærkamp, var når han slåsst mot Sasuke, og først da ble han selv eid.

Lenke til kommentar

Det stemmer at han ikke er så rask, han hadde vel 3,5/5 i speed hvis jeg ikke husker feil, hvor Sasuke hadde 4,5/5 fra den nyeste Databook utgivelsen.

 

Det kjedelige med Databook er at alle som har 5 i stats kan ikke måles på noen måte, Itachi har for eksempel 5/5, men det er langt unna Sasuke selv om det bare er 0,5 i forskjell. Ellers så er det morsomt å se på.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...