Mala Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Høres jo egentlig greit ut, er det jo muligheter for å tjene litt penger med det samme også. Sikkert ein heil haug ihuga fans som meir enn gjerne betaler ein liten slant for å kunne se utgivelsen kjappest mulig. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vil heller betale for å få laste de ned Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Vil heller betale for å få laste de ned Du vil heller betale enn å få gratis? Og du får jo ikke laste ned, du betaler for å få se det streamet på nett. Endret 3. desember 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Du vil heller betale enn å få gratis? Og du får jo ikke laste ned, du betaler for å få se det streamet på nett. Jeg vil heller betale for å få laste ned, slik at jeg kan se/ha episodene på data'en, enn å få de gratis/betale for å se stream, ja altså, jeg kunne gjerne betalt DB for å fortsette å subbe. (eller TV Tokyo) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Du vil heller betale enn å få gratis? Og du får jo ikke laste ned, du betaler for å få se det streamet på nett. Jeg vil heller betale for å få laste ned, slik at jeg kan se/ha episodene på data'en, enn å få de gratis/betale for å se stream, ja altså, jeg kunne gjerne betalt DB for å fortsette å subbe. (eller TV Tokyo) Ah, sånn ja. bare jeg som misforsto innlegget ditt I såfall er jeg enig. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er helt enig i at det er litt trist å ikke ha muligheten til å laste ned episodene på dataen. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har ikke peiling på som ting som har med torrenter og ripping å gjøre, men er det ikke muslig at noen kan rippe episoden å deretter laste dem opp som torrents? Uansett så vil det vel være noen andre fansubs som vil ta over subbingen av narutp, eller? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 noen som vet om den nyeste har komt ut? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er jo bare å sjekke dattebayo det. Tar 2 sekunder... ... nope, ingen ny episode enda Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ser ut til at neste filler arc kommer til å være blandet inn med den ordentlige historien, kan bli bra, men tviler. Det er hvertfall bedre enn en ren filler arc. http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=451833 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 niiice.. det så bra ut. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 2 timer til ca så er double episoden ute. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 gleder meg som en baby. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Indeed, får håpe det blir like bra animasjoner som sist episode. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 hvordan tror dere kvaliteten hos viz blir? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ser ut til at neste filler arc kommer til å være blandet inn med den ordentlige historien, kan bli bra, men tviler. Det er hvertfall bedre enn en ren filler arc. http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=451833 *Grøss*, flere fillers? Faen det er jo mer episoder med fillers enn det er med hovedhistorien. Forrige fillerarc skremte meg nesten bort fra Naruto for godt. Men er jo lov å håpe at det blir interessant... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er ikke episoden kommet ut? Ser den ei på dattebayo... Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 dobbel episode så tar nok lengre tid en antatt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå