Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm. Tror jeg fant en liten feil i siste episode. Når Shikamaru har klart å bruke 'Shadow Mimic' på Hidan, og de skal til å springe vekk, så må jo Shikamaru snu seg. Begge står jo med ansiktet mot hverandre. Shika snur seg 180 grader rundt og springer, det vil si at Hidan også må snu seg 180 grader rundt. Så egentlig skal de springe fra hverandre... Right?

post-32623-1227392749_thumb.png

 

Men så kan sikkert Shikamaru bestemme når det skal funke og ikke. Eller noe sånnt. Gleder meg til neste episode ja.

Samme tenkte jeg på, ble nesten litt irritert, men en bra episode var det iallefall :) De burde egentlig løpe ved siden av hverandre, men men. Dette får meg igjen til å tenke på hvor lett det vil være å putte den pillegreia på Hidan med Shadow Mimic (noe som sikkert vil vise seg å være tilfellet i neste episode ... kanskje). Håper vi får se mer gjennomtenkt strategi fra Shikamaru fremover også, en egenskap som kan bringe mange intressange slosskamper fremover :)

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Spoiler fra mangaen:

 

Den "pillegreia" er fylt med kakuzu sitt blod. Kakashi fylte den når han brukte rakiri på kakuzu. shikamaru bruker dette blodet til å lure hidan.

 

Neste spoiler som går ut på handlingen:

Hidan dreper hjertet til kakuzu pga. shikamaru.

 

ENDA en spoiler om naruto og hans handlinger i de neste episodene:

 

Naruto kommer og redder KAKASHI og gjengen. Fra kakuzu"

 

Lenke til kommentar

Enig. Spoiler er helt unødvendig, og det har lite å si om de er puttet i spoiler-tags. Vi vet jo at folk er svak for den slags.

 

Ellers: Er dette virkelig den serien vi har fulgt med i mange år? Jeg begynner jo svarte meg å lure, for Naruto har hatt sånn enorm hopp i kvalitet de siste ukene.

Lenke til kommentar
hehe det er ikke bare denne episoden skal jeg si dere!! omtrent alle de neste er det

 

hvordan vet du det? Har du sett dem kanskje?

At mangahistorien er bra betyr ikke nødvendigvis en bra konvertering til animé. Det har vi sett eksempler på før. Utdragning av ting har ødelagt en god historie før.

 

Men neida, skal ikke være negativ nå :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
hehe det er ikke bare denne episoden skal jeg si dere!! omtrent alle de neste er det

 

hvordan vet du det? Har du sett dem kanskje?

At mangahistorien er bra betyr ikke nødvendigvis en bra konvertering til animé. Det har vi sett eksempler på før. Utdragning av ting har ødelagt en god historie før.

 

Men neida, skal ikke være negativ nå :)

 

Jeg mener da historien. og det blir bedre nå (skal ikke garantere) men syns dere det samme som meg og anime folka ikke blåser det rett til H****te så blir det bra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Denne gangen er det nok ikke en troll, og hvis dere leser publiseringen på Dattebayo ser dere at de har en veldig god og respektabel grunn.

 

Fra den 15.01.09 kommer TV Tokyo til å streame Naruto Shippuuden med engelske subs fra den amerikanske siden Crunchyroll Worldwide helt gratis. Disse episodene streames gratis en uke etter at episoden går i Japan. Man kan eventuelt velge om man vil betale en månedtlig avgift for å få se episodene noen minutter etter Japansk Sendetid.

 

Dattebayo har derfor bestemt seg for å droppe subbingen av Naruto fra den 15.01.09 av ren respekt overfor de amerikanske lisensinnehaverne, som ikke har gjort noe forsøk på å stoppe Dattebayo's fansubbing i løpet av alle disse årene. En trist men riktig avgjørelse.

 

De kommer alikevel til å fortsette å subbe Bleach :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...