Bruktbilen Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Du fant en logisk feil i Naruto, sjokk! Om et par år så kommer en episode der elektrisitet > jord, og der jord er en leder for elektrisitet, ikke bli like overrasket. Endret 22. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) @ Bruktbilen: WHAT!!!! xD det dreper jo elektrisiteten haha !! Hva skjer med yamato's ide? EDIT: da var hele overraskelsen ødelagt xD MÅTTE bare lese mangaen (A) Endret 22. november 2008 av NarilS Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hmmm. Tror jeg fant en liten feil i siste episode. Når Shikamaru har klart å bruke 'Shadow Mimic' på Hidan, og de skal til å springe vekk, så må jo Shikamaru snu seg. Begge står jo med ansiktet mot hverandre. Shika snur seg 180 grader rundt og springer, det vil si at Hidan også må snu seg 180 grader rundt. Så egentlig skal de springe fra hverandre... Right? Men så kan sikkert Shikamaru bestemme når det skal funke og ikke. Eller noe sånnt. Gleder meg til neste episode ja. Samme tenkte jeg på, ble nesten litt irritert, men en bra episode var det iallefall De burde egentlig løpe ved siden av hverandre, men men. Dette får meg igjen til å tenke på hvor lett det vil være å putte den pillegreia på Hidan med Shadow Mimic (noe som sikkert vil vise seg å være tilfellet i neste episode ... kanskje). Håper vi får se mer gjennomtenkt strategi fra Shikamaru fremover også, en egenskap som kan bringe mange intressange slosskamper fremover Endret 23. november 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Spoiler fra mangaen: Den "pillegreia" er fylt med kakuzu sitt blod. Kakashi fylte den når han brukte rakiri på kakuzu. shikamaru bruker dette blodet til å lure hidan. Neste spoiler som går ut på handlingen: Hidan dreper hjertet til kakuzu pga. shikamaru. ENDA en spoiler om naruto og hans handlinger i de neste episodene: Naruto kommer og redder KAKASHI og gjengen. Fra kakuzu" Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du trenger jo strengt tatt ikke si dette i anime-tråden. Hvis du vil diskutere dette kan du ta det opp i mangatråden eller vente til animen er der. Lenke til kommentar
Muse Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Enig. Spoiler er helt unødvendig, og det har lite å si om de er puttet i spoiler-tags. Vi vet jo at folk er svak for den slags. Ellers: Er dette virkelig den serien vi har fulgt med i mange år? Jeg begynner jo svarte meg å lure, for Naruto har hatt sånn enorm hopp i kvalitet de siste ukene. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tidenes beste episode! Naruto er sinsykt bra for tiden. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ikke rart, er ikke filler lengere... Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 hehe det er ikke bare denne episoden skal jeg si dere!! omtrent alle de neste er det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) hehe det er ikke bare denne episoden skal jeg si dere!! omtrent alle de neste er det hvordan vet du det? Har du sett dem kanskje? At mangahistorien er bra betyr ikke nødvendigvis en bra konvertering til animé. Det har vi sett eksempler på før. Utdragning av ting har ødelagt en god historie før. Men neida, skal ikke være negativ nå Endret 24. november 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dattebayo to Drop Naruto Effective 1/15/2009 Triste saker, hvis det ikke er en veldig stor troll som jeg da tviler på det er.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Trist at det enda finnes folk som tar det de sier på alvor >.< men for all del, hvis de vil slutte så får de bare gjøre det, andre blir nok å ta det opp, ikke noe alvorlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Skjønner ikkje at dem i heile tatt gidde å gi ut disse trolle filene Er det virkelig så morsomt når eit par tusen brukere går 5 på? Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 hehe det er ikke bare denne episoden skal jeg si dere!! omtrent alle de neste er det hvordan vet du det? Har du sett dem kanskje? At mangahistorien er bra betyr ikke nødvendigvis en bra konvertering til animé. Det har vi sett eksempler på før. Utdragning av ting har ødelagt en god historie før. Men neida, skal ikke være negativ nå Jeg mener da historien. og det blir bedre nå (skal ikke garantere) men syns dere det samme som meg og anime folka ikke blåser det rett til H****te så blir det bra. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Trist at det enda finnes folk som tar det de sier på alvor >.< men for all del, hvis de vil slutte så får de bare gjøre det, andre blir nok å ta det opp, ikke noe alvorlig. Haha ja. Gidder ikke lese det de skriver på siden, ingen vits. Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nei, det er nok kødd. De dropper ikke sin mest populære serie sånn. Mener de skrev det samme i sommer en gang? Uansett, animen blir sikkert bra fremover, begynner å bli en stund siden jeg leste den mangadelen så blir kult å se den animert. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Denne gangen er det nok ikke en troll, og hvis dere leser publiseringen på Dattebayo ser dere at de har en veldig god og respektabel grunn. Fra den 15.01.09 kommer TV Tokyo til å streame Naruto Shippuuden med engelske subs fra den amerikanske siden Crunchyroll Worldwide helt gratis. Disse episodene streames gratis en uke etter at episoden går i Japan. Man kan eventuelt velge om man vil betale en månedtlig avgift for å få se episodene noen minutter etter Japansk Sendetid. Dattebayo har derfor bestemt seg for å droppe subbingen av Naruto fra den 15.01.09 av ren respekt overfor de amerikanske lisensinnehaverne, som ikke har gjort noe forsøk på å stoppe Dattebayo's fansubbing i løpet av alle disse årene. En trist men riktig avgjørelse. De kommer alikevel til å fortsette å subbe Bleach Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja hvis episodene blir subbet og streamet gratis så er det vel ingen vits at de bruker sin tid på å gjøre sammen jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå