Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Så opp igjen de 4 siste episodene nå. Fader jeg gleder meg til neste :D Kakashi er rå!

EDIT: Skal bli spennende å se den nye teknikken til Naruto også. Og hva er det Yamato skal "teste" på den nye teknikken!? spennende

Dette er rein tipping men alikevell i spoiler:

tror at Yamato tror at Naruto har et vannelement,,, som kan slå sasuke's fireangrep. dersom dette sjer har jeg LOTTO xD

EDIT: skrev selfølgelig feil

Endret av NarilS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hø? hans2k har jo helt rett. Wind-elementet til Naruto slår Sasuke sitt Lightning-element, som han sier. Han sier ikke noe om hvorvidt man kan, eller ikke kan, ha flere elementer. Og wind-elementet sliter mot Fire, og ikke lightning, derav hans kommentar om at det i spoilertaggen til NarilS er feil.

Lenke til kommentar

Konge episode! Bra animasjon og massevis a slossing.. Beste eispoden so far? ;D

Men det jeg lurer på.. er det forskjellige "produsenter" som lager disse episodene? Leste på et annet forum hvor noen skrev "*Navn* did it again" som om det er andre som skriver eipsodene. Kan jo være noen av de tho? Noen som har lyst å strekke, andre kjøre rett på.

edit: Studio Pierrot var navnet vist. da må det betty at aniplex er de som lager de "dårlige" episodene da

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Kan godt hende Aniplex animerer alt som ikke er viktig/fillere og Studio Pierrot animerer store kamper og hendelser, men jeg har mine tvil etter den elendige episoden der Naruto & Co møter Oro og Kabuto på brua.

Det koster tid og penger å lage god animasjon, så mest sannsynlig kutter de ned på alle scenene som ikke er viktig, og lager kvalitet ved store hendelser, men som sagt, vet ikke hva de tenkte ved 4-tail scenen.

Lenke til kommentar

Hmmm. Tror jeg fant en liten feil i siste episode. Når Shikamaru har klart å bruke 'Shadow Mimic' på Hidan, og de skal til å springe vekk, så må jo Shikamaru snu seg. Begge står jo med ansiktet mot hverandre. Shika snur seg 180 grader rundt og springer, det vil si at Hidan også må snu seg 180 grader rundt. Så egentlig skal de springe fra hverandre... Right?

post-32623-1227392749_thumb.png

Men så kan sikkert Shikamaru bestemme når det skal funke og ikke. Eller noe sånnt. Gleder meg til neste episode ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...