Taraldb Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Så opp igjen de 4 siste episodene nå. Fader jeg gleder meg til neste Kakashi er rå! EDIT: Skal bli spennende å se den nye teknikken til Naruto også. Og hva er det Yamato skal "teste" på den nye teknikken!? spennende Dette er rein tipping men alikevell i spoiler: tror at Yamato tror at Naruto har et vannelement,,, som kan slå sasuke's fireangrep. dersom dette sjer har jeg LOTTO xD EDIT: skrev selfølgelig feil Endret 18. november 2008 av NarilS Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Ehm, Naruto har wind element= slår lighting. Men det er fire elemente naruto sliter mot, siden wind element gjør naturligvis fire elemente sterkere.. så du har forstått det feil.. Endret 17. november 2008 av hans2k Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) editet, and going to bed >< Endret 18. november 2008 av digitalglenn Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hø? hans2k har jo helt rett. Wind-elementet til Naruto slår Sasuke sitt Lightning-element, som han sier. Han sier ikke noe om hvorvidt man kan, eller ikke kan, ha flere elementer. Og wind-elementet sliter mot Fire, og ikke lightning, derav hans kommentar om at det i spoilertaggen til NarilS er feil. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 etter 7 timers søvn på tre døgn ble det slik har nå rettet det opp Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 85 ute !!! Hva tror dere de tagsa som shikaramaru hiver ut på slutten? hva gjør de? ikke explosion tags ? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Det er eksplosjon tags, ja. Forresten, utrolig bra animert episode, håper 1-hour episoden er like flytende. Endret 21. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 du tror ikke det var noe som antigud ting (hans relgion)?? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 tipper at shikamaru tok shadow mimic. eller naruto kom Lenke til kommentar
Myou Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dette var en ufattelig bra episode! Mye slossing, woho! Ekstremt spent på om naruto dukker opp under dette.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Konge episode! Bra animasjon og massevis a slossing.. Beste eispoden so far? ;D Men det jeg lurer på.. er det forskjellige "produsenter" som lager disse episodene? Leste på et annet forum hvor noen skrev "*Navn* did it again" som om det er andre som skriver eipsodene. Kan jo være noen av de tho? Noen som har lyst å strekke, andre kjøre rett på. edit: Studio Pierrot var navnet vist. da må det betty at aniplex er de som lager de "dårlige" episodene da Endret 21. november 2008 av laffe Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kan godt hende Aniplex animerer alt som ikke er viktig/fillere og Studio Pierrot animerer store kamper og hendelser, men jeg har mine tvil etter den elendige episoden der Naruto & Co møter Oro og Kabuto på brua. Det koster tid og penger å lage god animasjon, så mest sannsynlig kutter de ned på alle scenene som ikke er viktig, og lager kvalitet ved store hendelser, men som sagt, vet ikke hva de tenkte ved 4-tail scenen. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) vi er jo ikke ferdige med naruto sin trening så den blir ganske naruto neste kanskje? EDIT: så "next episode" den kommer den 4. håpet på at de skulle være raske Endret 21. november 2008 av NarilS Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Herlig episode ja Gleder meg nissete masse til neste uke Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 som skrevet i posten over mala så kommer neste ut den 4. desember altså om 2 uker ikke 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Virkelig bra episode, koste meg skikkelig med denne i dag Synd at vi må vente to uker på neste, men så er jo det i tillegg en dobbelepisode da, så skal vel godta det Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 kakashi i sitt ess @Nevnarion: Kul avatar :D Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er det bare meg, eller var det elendig video kvalitet i starten O.o ? Ellers knallepisode! Tviler på shikamaru tok shadow mimic.. mest sannsynlig kom noen.. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 håper det blir en fin naruto episode neste... med når de prøver ut yamato sin ide som vi ikke vet hva er og når naruto forhåpentligvis redder shikamaru Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hmmm. Tror jeg fant en liten feil i siste episode. Når Shikamaru har klart å bruke 'Shadow Mimic' på Hidan, og de skal til å springe vekk, så må jo Shikamaru snu seg. Begge står jo med ansiktet mot hverandre. Shika snur seg 180 grader rundt og springer, det vil si at Hidan også må snu seg 180 grader rundt. Så egentlig skal de springe fra hverandre... Right? Men så kan sikkert Shikamaru bestemme når det skal funke og ikke. Eller noe sånnt. Gleder meg til neste episode ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå