Vipera Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Bleh kjedelig episode, hater slike. Selv om man nesten må ha noen av dem av å til. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Fredagens episode var bra. Jeg likte denne fordi den var annerledes. Den hadde en mye mer rolig og avslappet stil som passet bra inn akkurat nå. Denne episoden minner meg på en måte litt om 'Ett minutt stillhet'. Bare at det er en hel episode. Den var så bra at jeg nesten vil kalle det en kortfilm... Knall episode 10/10 Endret 2. november 2008 av Newt32 Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som kan fortelle meg hvor lenge de tulle episodene vil vare? Er på episode 162 atm Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) De varer nok helt til 220, dessverre. Du kan nesten begynne å se shippuuden, men det er opp til deg. En kamerat av meg gadd ikke lengre enn 160, så han skippet til 213 (på 213 begynner den siste fillers-missionen før shippuuden). Endret 6. november 2008 av Legobilen Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg hoppet glatt over alt av fillere. Regner alt som ikke har noe med mangaen å gjøre for bare tull. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 episode 83 er ute den var veldig bra. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 enig Blei helt gira jeg kill'em shikamaru Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Så, da har jeg hentet meg inn igjen, etter å ha holdt meg borte fra naruto en god stund. Har i løpet av i går og i dag sett episode 73 til 82, og jeg syns det er virkelig bra nå. Etter å ha følt meg uengasjert en stund, så syns jeg Naruto har tatt seg opp. Men mistenker også at det er fordi jeg har spart opp episoder og får se flere av dem på rappen. Da forsvinner noe av følelsen av at de drar ut ting altfor lenge. Har ennå ikke sett nyeste episode, men skal se den i morgen. Gleder meg virkelig. Go go Team 10 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ah, siste episode var også herlig. Mm, nå skjer det virkelig mye bra. Digger Shikamaru og alle planene hans, fenomenalt hvordan han fanga Hidan og Kazuku i denne episoden. Gleder meg veldig til neste også. Lenke til kommentar
Muse Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dæken, så sabla bra Naruto serien har vært i det siste! Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) 84 kommer vel ut om noen timer [DB] Naruto Shippuuden 084, Ny rekord for meg:P Den har vert oppe i 9 min Endret 13. november 2008 av hans2k Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Rå episode, gleder meg til neste! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bra episode ja. Man kan nok regne med å glede seg til neste episode etter hver episode fremover Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ja, hvis de dytter inn en filler nå, så gidder jeg ikke se før den er ferdig. Episoden var veldig bra Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Skjønner ikke hvorfor de ikke animerer Kakashi Gaiden istedenfor å lage dårlige fillere. Nå har det derimot skjedd noe i mangaen som mer eller mindre tvinger animen til å lage Kakashi Gaiden, desverre er det flere år til animen kommer dit... Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Skjønner ikke hvorfor de ikke animerer Kakashi Gaiden istedenfor å lage dårlige fillere. Nå har det derimot skjedd noe i mangaen som mer eller mindre tvinger animen til å lage Kakashi Gaiden, desverre er det flere år til animen kommer dit... Hva tenker du på? Kan ikke komme på noe i farten som det egentlig trengs gaiden for å skjønne. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Skjønner ikke hvorfor de ikke animerer Kakashi Gaiden istedenfor å lage dårlige fillere. Nå har det derimot skjedd noe i mangaen som mer eller mindre tvinger animen til å lage Kakashi Gaiden, desverre er det flere år til animen kommer dit... Hva tenker du på? Kan ikke komme på noe i farten som det egentlig trengs gaiden for å skjønne. Manga spoiler: Kakashi holder på å dø, han nevner Obito og Rin. For å kunne gjøre scenen bedre for seerene så hadde det vært lurt å la dem vite hvem Obito og Rin var. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Som Nevnarion, har eg også hentet meg inn kraftig på Naruto (64 - 84) Og eg datt virkelig ut på feil sted i denne serien Eller ved nærmere ettertanke, så var det herlig å kunne se knall episoder på rappen etter gammelt Endret 16. november 2008 av Mala Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Så opp igjen de 4 siste episodene nå. Fader jeg gleder meg til neste Kakashi er rå! EDIT: Skal bli spennende å se den nye teknikken til Naruto også. Og hva er det Yamato skal "teste" på den nye teknikken!? spennende Endret 16. november 2008 av Milt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå