Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Neinei, ingenting kommer til å skje. Husk at dette er en ganske barnevennlig serie, tross alt.. ;)

Ikke enig i at det er ment barnevennlig. Den inneholder vold osv. Når de nå til høsten skal sende den i USA så skal den jo faktisk sensureres. :no:

Joda, men i USA er de jo helt ekstreme.. :p Dragon Ball er sensurert der borte. Sier vel litt.

 

Men slik jeg oppfatter det er vel Naruto en serie som gjerne er myntet på litt yngre folk. I motsetning til f.eks Akira, Ghost In The Shell o.l

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei jeg syntes det ikke sugde i det hele tatt, jeg har fått dilla på Naruto jeg.

Jeg bare sier at jeg tror at det er noe som kommer til å skje om det kommer til skandinavia fordi da vil det mest sansynlig bli sensurert.

Jeg er ikke sær, det er bare noe jeg tror.

 

 

-Stish

Jeg er vel egentlig ganske enig der, sansynligvis kommer det til å skje... :hrm: Derfor håper jeg ikke at Naruto vil bli noe som vises på tv, mye kosligere å laste ned :yes::p

Lenke til kommentar
Nei jeg syntes det ikke sugde i det hele tatt, jeg har fått dilla på Naruto jeg.

Jeg bare sier at jeg tror at det er noe som kommer til å skje om det kommer til skandinavia fordi da vil det mest sansynlig bli sensurert.

Jeg er ikke sær, det er bare noe jeg tror.

 

 

-Stish

Jeg er enig med deg i at det mest sannsynlig er det som kommer til å skje. Derfor er også jeg stor motstander av at Naruto skal komme til Norge. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jepp..

Da blir det mye mer kjent i Norge og om folk finner ut at jeg ser på det kan jeg bli mobbe resten av livet :p

 

 

-Stish

Haha, jeg blir allerede mobba for det, men det stopper ikke meg! :!: :w00t:

 

Edit: Er også en par andre gutter på skolen som ser på det...

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...