JR Ewing Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Neinei, ingenting kommer til å skje. Husk at dette er en ganske barnevennlig serie, tross alt.. Ikke enig i at det er ment barnevennlig. Den inneholder vold osv. Når de nå til høsten skal sende den i USA så skal den jo faktisk sensureres. Joda, men i USA er de jo helt ekstreme.. Dragon Ball er sensurert der borte. Sier vel litt. Men slik jeg oppfatter det er vel Naruto en serie som gjerne er myntet på litt yngre folk. I motsetning til f.eks Akira, Ghost In The Shell o.l Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Men slik jeg oppfatter det er vel Naruto en serie som gjerne er myntet på litt yngre folk. Hvorfor det? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nesj, virker jo sånn da? Syns bare den er litt barnslig i forhold til mye andre. Men for all del, liker Naruto jeg! Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Naruto er ment som familie underholdning kommer ikke til å se på episoder som har blitt sensurert av amerikanerne. Men i forhold til mangaen av Naruto så er animen litt sensurert. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jepp. Det meste av animer er litt veikere i forhold til mangaen. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Om den noen gang kommer til skandinavia er jeg ganske sikker på den kommer til å bli fremstått som en Digimon/Pokèmon ting som de viser 7:30 i helgene.. Hvorfor så sær, du kan ikke mene at du synes det sugde så mye? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nei jeg syntes det ikke sugde i det hele tatt, jeg har fått dilla på Naruto jeg. Jeg bare sier at jeg tror at det er noe som kommer til å skje om det kommer til skandinavia fordi da vil det mest sansynlig bli sensurert. Jeg er ikke sær, det er bare noe jeg tror. -Stish Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nei jeg syntes det ikke sugde i det hele tatt, jeg har fått dilla på Naruto jeg.Jeg bare sier at jeg tror at det er noe som kommer til å skje om det kommer til skandinavia fordi da vil det mest sansynlig bli sensurert. Jeg er ikke sær, det er bare noe jeg tror. -Stish Jeg er vel egentlig ganske enig der, sansynligvis kommer det til å skje... Derfor håper jeg ikke at Naruto vil bli noe som vises på tv, mye kosligere å laste ned Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nei jeg syntes det ikke sugde i det hele tatt, jeg har fått dilla på Naruto jeg.Jeg bare sier at jeg tror at det er noe som kommer til å skje om det kommer til skandinavia fordi da vil det mest sansynlig bli sensurert. Jeg er ikke sær, det er bare noe jeg tror. -Stish Jeg er enig med deg i at det mest sannsynlig er det som kommer til å skje. Derfor er også jeg stor motstander av at Naruto skal komme til Norge. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jepp.. Da blir det mye mer kjent i Norge og om folk finner ut at jeg ser på det kan jeg bli mobbe resten av livet -Stish Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Jepp..Da blir det mye mer kjent i Norge og om folk finner ut at jeg ser på det kan jeg bli mobbe resten av livet -Stish Haha, jeg blir allerede mobba for det, men det stopper ikke meg! :!: Edit: Er også en par andre gutter på skolen som ser på det... Endret 22. mai 2005 av ZiroN Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kanskje ikke jeg blir så mobba likevel, den sterke karen i klassen min ser på Dragonball Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det er respekt å se anime. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kanskje ikke jeg blir så mobba likevel, den sterke karen i klassen min ser på Dragonball :!: Om noen vil mobbe meg for at jeg ser på Naruto så får de bare gjøre det. Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg ser på Naruto uansett. Heldigvis er det flere i klassen min som ser på også da Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 enig med dere, det er bare dei som ikke veit hva dei går glipp av La dem mobbe dagen lang. Bedre å være barnslig å ha det moro en å sitte i sofaen og se på hotel cesær eller nyhetene. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Der ja! Nå var episode 9 ferdig, den skal jammen meg sees nå! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror ikke akkurat sjangsene for at Naruto skal komme ut på TV i norge er så veldig stor. Hvor mange andre anime-serier sender norske tv'er? Det er faktisk ikke så veldig mange så jeg tror vi har vårt på det tørre ei god stund frammover:) Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Der ja! Nå var episode 9 ferdig, den skal jammen meg sees nå! ahh, første missionet det Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Der ja! Nå var episode 9 ferdig, den skal jammen meg sees nå! ahh, første missionet det Jepp Har vært endel fighting hittil, håper ikke det blir mindre! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Der ja! Nå var episode 9 ferdig, den skal jammen meg sees nå! ahh, første missionet det Jepp Har vært endel fighting hittil, håper ikke det blir mindre! Det blir mer Men selvsagt er det noen episoder der deg ikke er noe særlig action også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå