Laffe Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 En av DE beste Episodene hittil ;D Likte filleren de puttet in ; ) Lenke til kommentar
4MB Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ny episode i dag? Ligger ikke ute på dattebayo =? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nei den ligger ikke ute på db enda. ; ) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hmm raw er ute, tar nok ikke lenge før den er subbet. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Venter i spenning.... "We obtained the raw and after watching it decided that the show was, after 55 seconds, no longer worth our effort and our hearts just weren't in it. Part of it had to do with the terrible standard definition video, part with the terrible story, part with the boring fights and largely static animation, and part with the weak voice actors." Er vel troll regner jeg med ? Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Det er jo ikke naruto det er snakk om da. Var foresten på irc-channelen dems, og spurte, men da ble jeg kicket med kommentaren "Not out yet". EDIT: "No they haven't, the reason it is taking them so long is because the opening and the closing changed starting with episode 78. It always takes them longer whenever the openening or closing song changes." - http://answers.yahoo.com/question/index?qi...03041629AARPrzT Endret 3. oktober 2008 av Legobilen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Æsj, kan ikke si jeg likte introen noe særlig. Blue Bird og Fighting Dreamers er fortsatt de stiligste synes jeg. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 While trying to retrieve the URL: http://dattebayo.com/ The following error was encountered: * Unable to forward this request at this time. "This request could not be forwarded to the origin server or to any parent caches. The cause for this error is that: * All configured parent caches are currently unreachable. In English, this means you cannot get your Naruto/Bleach fix, you fuckwits! Your cache administrator is none. " jaha ? Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 virus på siden, blitt hacket ? Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Den er hvertfall nede :/ Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Dattebayo, så sikkert et server problem Endret 4. oktober 2008 av Vipera Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kan trøste deg med at episoden er ganske bra, minimalt med fillers. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Leste "Dattebayo Does Not Apologize for Naruto Delay"-meldingen Og jeg skjønner de jævlig godt. Alt for mange idioter der ute.. Trist men sant : / iallefall så er episoden oppe ; ) Endret 4. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Episoden er ute nå. Bra den, ikke mye tull som de tidligere episodene, nei Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 DB har helt rett, alle whinere kan dra til helvette. De gjør en profesjonell og ikke minst en gratis tjeneste og de er på ingen måte obligert til noe som helst. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 DB har helt rett, alle whinere kan dra til helvette. De gjør en profesjonell og ikke minst en gratis tjeneste og de er på ingen måte obligert til noe som helst. Nei det er ikke vits å whine, men de oppfører seg uansett som noen unger som liker å terge andre unger til de blir sur. En god ting de gjorde var å kutte ut kodeord pausene de har i special episoder. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 78-79 var en knallrå episode syntes jeg:) hidan er gæærn kuleste akatsukien hitill Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hvor er ep 80 ? Nvm, fant det ut på wikipedia October 16, 2008 Endret 11. oktober 2008 av hans2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå