Bruktbilen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 EDIT: i slutten så skifter han hidan til sånn "svart" hud som han der Kakuzu gjorde da han slo ned jernporten til fire tempelet. det vil si han overlever! Previewen viser at han overlever, pluss at han udødelig, så hadde vært kjipt om han skulle dø. Hidan rocks <3 Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) seff han er seriøst den kuleste i akatsuki på lik linje med itachi da EDIT: noen som vet hva den "svarte" huden er og gjør? Endret 26. september 2008 av NarilS Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) seff han er seriøst den kuleste i akatsuki på lik linje med itachi da EDIT: noen som vet hva den "svarte" huden er og gjør? du så at han slikka blodet til asuma å gikk inn i ritual sirkelen sin, d betyr at all skade han får er d asuma som tar så den eksplosjonen du så på slutten er d asuma som tar skade av Endret 26. september 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Spennende kamp , litt annerledes å følge med på kampen i anime istedetfor å lese kampen fra manga'en Lenke til kommentar
4MB Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Fet episode! Litt drøying her og der, men det får vi tåle. Bra animasjoner var det også. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Var umulig å se om man ikke trykker på pause, men for nysgjerrig til å la det gå Legger ut et bilde ... noen som vet hvem dette er forresten? Endret 27. september 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kiyomu Fukuda is the director/storyboard artist for that ep and all of team 4's episodes. Altså en slags "cameo"-opptreden. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Han er verd mye, da Spennende episode, men de dro dida litt for mye ut. Mye unødvendig, som hvor lang tid vi brukte på å se de andre lagene (enn Asuma) bryte seg inn i diverse exchange points. Vi hadde allerede fått vite det i forrige episode.. Endret 27. september 2008 av nikossr Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) mhm.. 7,8 miliarder lizzzom EDIT: Liker hidan syyykt ; ) Bare så synd at han ikke overlever så lenge. Endret 27. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Drit i å si det da, noob! Fet episode, og nice at det kommer to dobbelepisoder etter hverandre Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 øøh Jeg aner ikke o han dauer eller ikke. Jeg bare en gutt som så på previewn og der så man at *Sjekk så kan du se hva som skjer* Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 øøh Jeg aner ikke o han dauer eller ikke. Jeg bare en gutt som så på previewn og der så man at *Sjekk så kan du se hva som skjer* det ser ivertfall ikke ut som at han dør Lenke til kommentar
Muse Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hmm, neste episode heter jo "Asuma dør". Bæsj, altså! Var jo så spennende! Håper de gjør noe uforutsigbart. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 takk for infoen abbyjr leser du mangaen? Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 takk for infoen abbyjr leser du mangaen? nei men det er alltid noen som spoiler alt som skjer på de sidene jeg ser naruto på Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 stakkar abbyjr!! hehe gleder meg til "asuma dies!" gruer meg åg også Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 At det finner på å gi tittelen til en episode som "Asuma Dies!" er bare helt på trynet, om jeg ikke husker feil heter vel mangakapittelet det samme også, ergo Kishimoto som har en skrue løs her? Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Syns det her er et generelt trekk ved flere av de store shonén anime'ene (Naruto, One Piece, Dragon Ball). Episodetittelen inneholder ofte syke spoilere, rart at det er nødvendig egentlig. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det er ikke nødvendig, mennesker som har over 50 IQ synes det ødelegger stort sett. Jeg vil f.eks ikke finne ut hvordan hele Naruto serien slutter ved å lese navnet på siste kapittel. Disse folka burde virkelig tenke seg litt mer om. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Mener ikke sjøl at det ER nødvendig.. Sier bare at skaperne er så konsistente at jeg antar de mener det er det selv. Endret 29. september 2008 av perman07 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå