Sekai-ichi Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 aldri, det er naruto=Þ 300 episodes and no end in site;) Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 eg lurer på hvor lang derre har komt derre til? eg har komt til 87 i shippuuden Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 eg lurer på hvor lang derre har komt derre til? eg har komt til 87 i shippuuden Godt gjort siden det bare har kommet 67 episoder enda... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 jeg har ikke sett siden ca ep 50=\ Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 [DB] Naruto Shippuuden 068-069 35min siden den kom ut Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har selv ikke sett på siden mai, men tenkte å begynne å hente inn igjen litt snart. Men det er fillers fortsatt, right? Etter hva jeg muligens har forstått av tv.com sin guide, så ser det ut til å komme tilbake til mangahistorien nå i slutten av august? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er nok fillers fortsatt ja.. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Naruto loves me ! :!: I dag skal jeg til syden med fly og de gir ut dobbelepisode!! Whoohooooo!!! Kjipt med filler, men god underholdnig, denne her ; ) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Fightingen vær elendig, og det finnes ikke interessant. Relativt forutsigbar episode, men det bær man vel være vant med innen nå. Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Synes ikke den var så værst jeg, i forhold til andre episoder som har vært ganske mye værre. Kjipt med fillers, men men.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Denne var faktisk nokså grei, håper vi får en 4-tail Kyuubi vs Filler Kyuubi. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Denne var faktisk nokså grei, håper vi får en 4-tail Kyuubi vs Filler Kyuubi. Det er jo akkurat det vi gjør (preview next episode) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Bare håper de faktisk sloss hardt mot andre, noe jeg tviler. Filler gutten ser vel hvor mye de prøver å redde Naruto så tar han selv kontroll og klarer å tvinge den tilbake. For Naruto sin del så kommer vel Yamato til å bruke den eneste teknikken som fungerer mot 4-tail for å få Naruto tilbake til sin orginale form. Veldig dårlig preview må jeg si, avslørte jo hele neste episode, blir vel ikke å se 4-tail sloss før etter neste episode. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 For Naruto sin del så kommer vel Yamato til å bruke den eneste teknikken som fungerer mot 4-tail for å få Naruto tilbake til sin orginale form. hmm.. ---> spoiler er ikke bilde *frister å legge ut siste "preview bilde* :!: Veldig dårlig preview må jeg si, avslørte jo hele neste episode, blir vel ikke å se 4-tail sloss før etter neste episode. Det kan godt hende, men jeg syns ikke de spoiler for mye egentlig, er alltid en twist i selve episoden, når den kommer ut... er i hvertfall slik jeg har opplevd det tidligere. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 For Naruto sin del så kommer vel Yamato til å bruke den eneste teknikken som fungerer mot 4-tail for å få Naruto tilbake til sin orginale form. hmm.. ---> spoiler er ikke bilde *frister å legge ut siste "preview bilde* :!: Ja det stemmer, han bruker jo den mot slutten, lurer på hva slags filler-metode de kommer til å finne på for å få han tilbake. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hmm, kommer visst en ny film. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 stemmer det, første "traileren" kom på slutten av episode 66 *Håper den blir bedre enn nr 4, fordi den skuffa bigtime Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Intro'n til Naruto viser vel noe av den nye filmen som skal komme? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 At det kommer en ny Naruto film var det vel ingen som ventet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå