Laffe Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Sendte deg mld.. Endret 7. juli 2008 av laffe Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Der fant jeg den den ligger fortsatt ikke på siden da.. Googlet selve torrenten, og fant den Er jeg bannet? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 hehe, kanskje det ;p Du får sjekke hva ipn din er og se om du finner den på banned listen dems Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er ikke bannet, så hva kan det være da? takk for linken, forresten Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 har akkuratt sett dem nyeste! spennende saker! Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det jeg merket i går var at torrent ikke lå på bittorrent siden dems, men bare på første side under New Releases, så hvis du så på bittorrent siden hvor alt annet ligger så er det kanskje ikke så rart at du ikke fant den. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det jeg merket i går var at torrent ikke lå på bittorrent siden dems, men bare på første side under New Releases, så hvis du så på bittorrent siden hvor alt annet ligger så er det kanskje ikke så rart at du ikke fant den. La merke til dette jeg å jaja, har sett den Syns det var ganske bra episode syns det alltid er like bra når Naruto "ofrer" seg for andre (tenker på at han tok imot de små shuriken`e som egentlig skulle treffe Sora...) Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nå har jeg aldri.. Dette forum-netverket blir bare større og større Får vel si meg enig i at 64-65 episoden var relativt spennende, lurer litt på hva som skjer i neste. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 [DB] Naruto Shippuuden 066 er ute! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 den er ute, men også crap Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hva forventet du? Det er fillere. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 LOL! kom nettopp på noe kult, gaara: SABAKu... Q!!! Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 mhm.. skal dattebayo slutte å tekste Naruto Shippuuden på grunn av idioter som ødelegger eller whiner? teiteste eg har hørt :/ Lenke til kommentar
galskab Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 mhm.. skal dattebayo slutte å tekste Naruto Shippuuden på grunn av idioter som ødelegger eller whiner? teiteste eg har hørt :/ Lol.. det er en vanlig troll. Dattebayo kommer aldrig til å droppe Naruto eller Bleach. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 aldri blir vel litt å ta i, blir det ikke=Þ? Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Har no enda ikkje komt noko episode fra dattebayo da. Endret 18. juli 2008 av -Fersken- Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Naruto permanently dropped 2008/07/18 Attention Dattebayo fans, Effective immediately, we are terminating our subtitling efforts on the "Naruto Shippuuden". This decision is not up for discussion and not negotiable. You can guess why this is happening, and no, there is nothing you can do about it as there will always be assholes who want to piss in the pot so to speak. It was a difficult decision, but it had to be done. It's been a fun 4 years! Dattebayo Fansubs, LLC - We've never been more serious Er det noen andre som har subbet nyeste? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 den nyeste er 66.. det er ikke naruto denne uken, så dattebayo vil ha det litt gøy... skjønner ikke at folk aldri klarer å finne ut av dette selv.. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 [DB] Naruto Shippuuden 067 er ute 1 hour and 12 min siden den kom ut(helt uvesentlig fakta) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå