Zippio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Han kommer sikkert til å lære mange froske teknikker Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Episode 3 var litt nedtur egentlig :\Ikveld skal det bli endel Naruto, må sanlig se mange nå for å kunne ta igjen der dere er. Er det ikke snart en pause ellerno? Det ble ingen pause, men det blir en del "filler episoder" før den virkelige handlingen fortsetter igjen. Hm.. Ja, det må jeg bare ha Naruto-maraton hver dag da Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja du må nok det det var det eg gjorde får å se alle episodene... skulle nesten ønske at eg ikke gjorde det slik at eg ikke hadde måtte vente ei uke på en ny episode Men Naruto er værd vente tida Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Men det er ikke _så_ ille.. Hver episode varer ikke mer enn ca. 25 minutter uansett. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Men det er ikke _så_ ille.. Hver episode varer ikke mer enn ca. 25 minutter uansett. Men 135 episoder er likevel...godt over 50 timer med underholdning Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Noen andre her som syns det ser ut til at det blir no mellom Shikamaru og søstra til Gaara? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hehe...ingen dum tanke det nei Tror hvertfall det kommer til å skje noe mer som involverer de to. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har tenkt på det, sjølv. husker når faren til Shikamaru sier at en av grunnen til at han giftet seg med moren til Shikamaru var smilet hennes. Og etter kampen tror eg at Shikamaru skjønte hva faren mente.... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Neinei, ingenting kommer til å skje. Husk at dette er en ganske barnevennlig serie, tross alt.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Etter å ha sett 4 episoder så har jeg kommet fram til at denne serien også er ment som en barnetv sak.. Om det blir for barnslig orker jeg ikke se på Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, men lika vel kan dei bli sammen. Japanerane ser litt annerledes på barne venlige serier Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Etter å ha sett 4 episoder så har jeg kommet fram til at denne serien også er ment som en barnetv sak.. Om det blir for barnslig orker jeg ikke se på Joda, men det tar seg opp. Om du fremdeles ikke liker det, anbefaler jeg Elfen Lied. Er _litt_ mindre barnevennlig.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Etter å ha sett 4 episoder så har jeg kommet fram til at denne serien også er ment som en barnetv sak.. Om det blir for barnslig orker jeg ikke se på Er litt barnslig i starten, men det blir bedre snart Endret 21. mai 2005 av ZiroN Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Hvor mange episoder har det gått av "Elfen Lied" da? edit: Det er ikke det at det er så veldig barnslig nå, men om det blir værre - da gidder jeg ikke "ofre" så mye båndbredde for denne serien Endret 21. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvor mange episoder har det gått av "Elfen Lied" da? Elfen lied er en 13 (?) seriers serie, den er slutt nå liksom... Har kikka litt på den, og får å være ærlig er det ikke min smak. Liker bedre Naruto og slikt jeg! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvor mange episoder har det gått av "Elfen Lied" da? Elfen Lied er avsluttet. Den er vel på 13 episoder, om jeg ikke husker feil. Også er det laget en OVA. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvor mange episoder har det gått av "Elfen Lied" da? Elfen Lied er avsluttet. Den er vel på 13 episoder, om jeg ikke husker feil. Også er det laget en OVA. Slo deg med noen sekunder! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Dang. Uansett, Naruto og Elfen Lied er helt forskjellige. Personlig liker jeg EL bedre, men smaken er jo forskjellig.. Elfen Lied kan vel kategoriseres som Action/thriller/horror. Masse blod. Edit: The diclonius, otherwise known as a two-horned human, are mutants of the human species, may well be the next step in human evolution. The diclonius have horns and strong telekinetic powers represented by "arms". However with this great power, they can easily destroy the human race. Fearful of their power, humans quarantined the diclonius into secret research facilities to study. However, in a freak accident, a enraged female diclonius escaped, killing many guards in the process. Interesting enough, the female escapee appears to have suffered amnesia after her escape and floated to Yuigahama of Kamakura city. There, she meets two people named Kouta and Yuka, who name the female diclonius "Nyuu", and decide that they all should live together. Endret 21. mai 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Neinei, ingenting kommer til å skje. Husk at dette er en ganske barnevennlig serie, tross alt.. Ikke enig i at det er ment barnevennlig. Den inneholder vold osv. Når de nå til høsten skal sende den i USA så skal den jo faktisk sensureres. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Om den noen gang kommer til skandinavia er jeg ganske sikker på den kommer til å bli fremstått som en Digimon/Pokèmon ting som de viser 7:30 i helgene.. Endret 21. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå