Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Men en ting. I hvilken chapter var mangaen på når animen startet? Naruto hadde holdt på i 3 år når anime-en startet. Du får regne ut/søke opp resten Endret 16. mai 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Men en ting. I hvilken chapter var mangaen på når animen startet? Det var utgitt 138 chapters når animen begynte Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Copy that Gleder meg til å se hva som skjer i neste episode. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Men er dette fillers eller er det hentet fra mangaen, lenge siden jeg leste mangaen, gjerne svar me sånn spoler advarsel boks greie. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) ja ser ut som denne filler arcen kommer til å bli helt ok.. men skjønner egentlig ikke hvorfor de lager fillere når mangaen ligger såpass langt foran som den gjør.. visst de absolutt trenger å dra fra mer med mangaen kunne de snart vurdere å lage kakashi gaiden... Endret 19. mai 2008 av Inverno Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 ja ser ut som denne filler arcen kommer til å bli helt ok.. men skjønner egentlig ikke hvorfor de lager fillere når mangaen ligger såpass langt foran som den gjør.. visst de absolutt trenger å dra fra mer med mangaen kunne de snart vurdere å lage kakashi gaiden... så sant, så sant, den var jo faktisk god. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 kakashi gaiden er? (svar i spoiler føler dette er fra mangaen) Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 kakashi gaiden er? (svar i spoiler føler dette er fra mangaen) Det er der du for vite mer om kakashi å obito tror jeg åssen han fikk sharingan osv. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 åja en venn av meg har allerede spoila det Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Naruto Shippuuden 060 er ute Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg glemte helt å laste ned naruto for en stund siden. Datt helt ut, så nå vet jeg ikke hvilken episode jeg så sist! Siste episoden jeg så var når de hadde kjempet mot en gal mann, med noe lyn greier. Bleh, litt vagt, men håper noe vet sånn ca hvor det er Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Gal mann med noe lyngreier.. filler? han med en liten unge på ryggen? eller da sasuke var med? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Han med unge på ryggen. Mener å huske det var noe sasuke drama rundt deromrking og. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vel, Sasuke var ikke der da, men et halvt sekund, så finner jeg ut hvilken episode.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå