Laffe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 The number1 source: Dattebayo. like you. Det er oftest dattebayo som dubber den først/releaseren og deretter så tar folk og laster den opp på andre torrentsider ++ Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nå laster jeg ned fra en side - Direct Download Men betalt litt da dritt fornøyd Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 oops så ikke på latest på dattebayo. og dattebayo kjører torrent Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nå laster jeg ned fra en side - Direct Download Men betalt litt da dritt fornøyd Tazmo sin side? :---/ Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 det er feil og betale for warz. tipper han bruker tilsvarende fileplanet hvor du betaler for account til full tilgang til alle filer. Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nå laster jeg ned fra en side - Direct Download Men betalt litt da dritt fornøyd Tazmo sin side? :---/ nei, selve bleachexile.com De har mange serier og forskjellige ting osv.. anbefaler denne siden Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 hmm:S krever BE penger? Er det ikke bare å registrere seg og deretter laste ned? ser ikke at de krever noe form for penger:S de krever jo ikke akkurat penger for bleachanimen eller mangaen, men det er jo sikkert pga det er lett tilgjengelig.. same goes for Naruto Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) hmm va tror dere sjer i 57 ? EDIT: ny signatur Endret 8. mai 2008 av NarilS Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Så er han derre vindfyren Jinchuriki han og da eller? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Siden det er fillere tror jeg ikke at de ansvarlige tørr å dra et stunt som det.. men det er jo noe spesielt med høgre handen hans da... Lenke til kommentar
Merath Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 nok en filler episode som inneholder en ny person som er "just like naruto" bleh begynner å bli lei dette nå, de som lager filler historiene må ha utrolig dårlig fantasi.. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 enig, naruto er ikke det samme uten kishi. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Eneste grunnen til at folk ser makkverket ennå er vel bare fordi de vil se hvordan det ender? Argh. Me too. Jaja, det får bare være sånn. Jeg så dobbeltepisoden nå i fylla, og den er søren ikke bra nå heller.. Får håpe serien skjerper seg snart, fo jeg orker knapt mer. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Gledet meg til Naruto filmen, men etter å ha sett 10 min kom jeg på at jeg aldri har sett noen av filmene helt ut, de er akkurat like kjedelig som fillers, fordi de er fillers... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Ser ut som om folket er mektig lei av søppelet som resirkuleres. Tror en del burde gå over til Mangaen isteden, og heller se andre anime-serier. Til info har capris.no hver eneste narutobok til 53,- (helt opp til 29) EDIT: dårlig norsk Endret 10. mai 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 I`ll manage. Er ikke SÅÅÅ ille som folk skal ha det til. Sett bedre, men har troen. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Eneste grunnen til at folk ser makkverket ennå er vel bare fordi de vil se hvordan det ender? Argh. Me too. Jaja, det får bare være sånn. Jeg så dobbeltepisoden nå i fylla, og den er søren ikke bra nå heller.. Får håpe serien skjerper seg snart, fo jeg orker knapt mer. Vel, de av oss som har lest mangaen vet hvor bra historie det er i denne serien etterhvert, så jeg har ikke gitt opp håpet på at animen vil nå gamle høyder etterhvert. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Og den kjedet meg. Så bare halvet episoden. Håper ikke denne fillerarcen varer lenge, noe jeg tror den gjør. Men en ting. I hvilken chapter var mangaen på når animen startet? Endret 16. mai 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå