Laffe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ork skrive om * Golden Week (Japan), several Japanese holidays that occur during the first week of May * Golden Week (China), three weeks of Chinese holidays, occurring in January or February, May, and October Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ork skrive om * Golden Week (Japan), several Japanese holidays that occur during the first week of May * Golden Week (China), three weeks of Chinese holidays, occurring in January or February, May, and October MERD! han skriver jo det fordi anime tegnerne obviously har fri "golden week" og dermed har direkte inflydelse på om vi får en episode denne uka eller ikke, vilket vi IKKE gjør Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Sett bort ifra Golden Week, skjer det relativt ofte at det tar 2uker før vi får en ny episode. Er det noe grunn for dette, eller er det rett og slett at vi er for "bortskjemte" med dårlige episoder som kommer hver uke? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Vet ikke om noen spesiell grunn, men skal ihvertfall komme dobbelepisode neste uke og fortsette med episoder hver uke fram til godt inn i juni. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vet ikke om noen spesiell grunn, men skal ihvertfall komme dobbelepisode neste uke og fortsette med episoder hver uke fram til godt inn i juni. narutofan.com eller? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er vel en ganske fin side for troverdige oppdateringer på Naruto fronten. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vet ikke om noen spesiell grunn, men skal ihvertfall komme dobbelepisode neste uke og fortsette med episoder hver uke fram til godt inn i juni. narutofan.com eller? Stemmer det ja, og som Erasus sier tror jeg også siden er ganske troverdig. Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nettopp sett den nye filmen og må si at det som holder standard er alltid rock lee sine fights (ihvertfall når han unleasher de gatesa) og det gjelder nesten hele naruto untatt i shippuden >< den fighten mellom sine egne kloner i gaara retriveval arcen var kanskje det dårligste jeg hadde sett. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nettopp sett den nye filmen og må si at det som holder standard er alltid rock lee sine fights (ihvertfall når han unleasher de gatesa) og det gjelder nesten hele naruto untatt i shippuden >< den fighten mellom sine egne kloner i gaara retriveval arcen var kanskje det dårligste jeg hadde sett. Åpner gatesa Pirkepirke Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 jaja åpner da men fortsatt utrolig kult! GO lee Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 hva tror dere kommer til å skje i shippuuden 57-58 og utover? Jeg syns at det var dårlig og komme med en ?filler? nå som naruto trener en ny teknikk og greier Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Men er det ikke det fillerne går ut på nå? At naruto lærer en ny teknikk? Høres litt rart ut når jeg tenker meg om, siden manga'n må jo ha fått det med seg de og. Uansett, de legger inn fillers pga. at manga'n skal få et større forsprang. Uavhengig av handling på det tidspunktet. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dette er stoff fra mangaen: I mangaen, så lærer også Naruto å bruke Wind elementet for å lage en ny type rasengan, men de skurkene som dukket opp i slutten av episoden, kan jeg ikke huske fra mangaen, hvis det ikke er to medlem fra Akutski (eller hvordan det nå skrives) men jeg mener å huske at animen viste fire personer. Og hvis det er fire personer tror jeg det er delvis fillers og delvis manga. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) ja står her vertfall EDIT: tekst må jo komme først, i morgen kommer RAW Endret 7. mai 2008 av NarilS Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jaja, men for de av oss som ikke er så spreke i Japansk. Så er det fredagen som teller Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) hvor laster dere ned? finner ikke mer på dattebayo og 56 fant jeg lucky på et google search. vet at 57 ikke kommer før (torsdag (RAW) fredag tekst) men lurer på hvor den kan lastes ned helst torrent EDIT: sry dobbelpost Endret 7. mai 2008 av NarilS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå