perman07 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 VLC fungerer, men man trenger ikke være veldig videofil for å se at feks Windows Media Player gir bedre bildekvalitet. Jeg er egentlig sånn som ikke legger merke til sånt og har sett det selv. Windows Media Player med CCCP (Combined Community Codec Pack) synes jeg tar omtrent alt og er i tillegg etter min mening en bra pakke uten mye bloatware. Mange som bruker codec-pakken K-Lite også. Den tar den meste den og. Disse 2 pakkene er det jeg hører går igjen når folk diskuterer dette temaet. Er håpløst å skulle finne individuelle codecer, så jeg anbefaller en av disse 2. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) noen som vet hva maskinvare kravene for den nye formaten er ? jeg bruker VLC som avspiller med mindre hell , sitter på en : ADM1800+ og 1Gb med ram . dette burde da holde til film avspilling ??? Jaja, holder i massevis det: ) vell det funker ikke , har prøvd totem og vlc som avspillere , WMP er ikke et alternativ for meg , tviler at det er laget til ubuntu , codec pakkene som ligger i pakkebrønnen har jeg lagt inn , men i vlc skulle det være unødvendig EDIT: det viste seg at biosen min hadde resatt seg , så nå funker det som smør og cpu er 2400+ ' EDIT2 : er det sånn at eppisodene etter 53 er filles ? Endret 26. april 2008 av Mato Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Var litt merkelig her også, fila hadde ikke VLC-ikon, men åpna seg i vlc når jeg åpnet den direkte fra uTottent. Må bare si at jeg for første gang faktisk nyter å hørre åpnings- avsluttnings-sangene !! Lenke til kommentar
Merath Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da er den første Naruto shippuden movie ute har ikke sett den enda men trur den er bra. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Den er ikke akkurat så veldig bra, ingen av Naruto movies har utmerket seg på noen områder, enkelte ting er godt gjennomført i de, men det er som alltid historie som er heller av laber kvalitet. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 synes filmen var grei jeg fikk se noen kule sloss scener og noen av gutta fikk virkelig vist at de har skills men storyen var som du sier ikke av beste kvalitet, men bra underholdning fordet Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 ^er det en bekreftelse på at det ikke er en BS fil? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nei, de lurer deg til å laste ned DB-trolling. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 ... jeg liker den nye sangen jeg Lenke til kommentar
4MB Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da er vi to *mine innlegg* btw Lenke til kommentar
haalo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 morroklump... haalo Bare jeg som synes jeg er morsom, jo . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ja, filmen var veldig cheesey ved enkelte øyeblikk. Og historien var langt i fra det beste i naruto. Men den var desidert bedre enn de tidligere Narto filmene. Jeg synes også filmen var rettet etter et noe eldre publikum, speselt i forhold til den siste filmen som virket som om den var beregnet på 8-åringer. Så filmen er desidert hvert å se hvis du liker Naruto men ikke forbent deg noe alt for stort. Ikke les denne spoileren hvis du ikke har sett filmen ennå! Jeg synes personelig det hadde vært bedre om hun faktisk døde på slutten, er det en thing jeg liker med japanske filmer ovenfor hollywood filmer er at de alltid har en happy ending. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Filmen var grei nok, elendig historie, dårlig tegnet av og til. Mye av det samme som i de første, personlig synes jeg at eneren er bedre. Ting som var dårlige: Hun burde død i slutten. Hvorfor må alle filmer være like? I alle filmene møter Narto en person som er litt høyt på strå, og som itillegg er bortskjemt. Denne personen innser helt i slutten av filmen at Naruto egentlig er en kjernekar og da blir personen plutselig snill og følsom. Jeg likte heller ikke tegningene akkurat da Naruto angriper alle spøkelsesvokterne med tajuu kage-bunshin første gangen, da ser Naruto veldig tegnet ut og spøkelsene ser veldig, veldig dataanimert ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Her er noen fanarts fra Deviantart igjen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Likte det bilde med gaara som fikk mascara sett, og det nederste bilde Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Bildet med Rock Lee og Naruto var ganske tøft synes jeg, håper vi får se han i enda en stilchange mot slutten av mangaen med en slik kappe. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 De to siste bildene var rå da Btw, akkurat kjøpt meg Naruto: Clash of Ninja! Det er ganske digg^^ Unlocka Kankuro, Tenten og Hinata Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Er vel Golden Weekend eller noe sånt i Japan nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå