Serjiously Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Shippuden har egentlig jevnt over vært ok, noen gode episoder, men alt for mye dritt også. Håper fillerne som kommer nå blir handlingsfylte, siden det nesten kan være bedre enn visse av canon-episodene som har vært til nå. De 3-4 siste episodene har vært gode. Historien beveget seg kanskje ikke videre så mye i 55, men all informasjonen gjorde det til en mye fyldigere episode. Likevel syses jeg det er rart og mene at denne var superomegabra, og det beste av Shippuden så langt. Fant nettopp ut om den nye OVAen som kom for litt siden. Den var egentlig bare rar, litt småmorsom. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Men det er jo ikke rart at Shippuden blir så "dårlige". De må jo hale ut historien så mye de kan for ikke å ta igjen mangaen, og komme med masse nye fillers *Grøss* Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er du seriøs nå? Mangaen er jo så langt foran at den sikkert blir ferdig før serien får tatt den igjen uansett. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er du seriøs nå? Mangaen er jo så langt foran at den sikkert blir ferdig før serien får tatt den igjen uansett. Det husker jeg folk sa om Part 1 også, inntil de så seg nødt til å sende fillers fordi de spiste opp 3-4 manga chapters på hver anime episode en periode. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Historien beveget seg kanskje ikke videre så mye i 55, men all informasjonen gjorde det til en mye fyldigere episode. Likevel syses jeg det er rart og mene at denne var superomegabra, og det beste av Shippuden så langt. Har noen sagt det er det beste i Shippuuden så langt? Jeg sjøl ble hvertfall bare veldig begeistra over signalet om at de kanskje skal begynne å ha fyldigere episoder med mindre flashbacks som er nedlatende mot seerne. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Greit nok det, men mangaen er nå cirka 85 chapters foran animeen, om de tar rundt 2,5 chapters per episode, som kanskje var mer normalt, ville det tatt omtrent et år før de nærmet seg hverandre. Synes de kunne ventet med fillers. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Historien beveget seg kanskje ikke videre så mye i 55, men all informasjonen gjorde det til en mye fyldigere episode. Likevel syses jeg det er rart og mene at denne var superomegabra, og det beste av Shippuden så langt. Har noen sagt det er det beste i Shippuuden så langt? Ja, noen. Ser ut som fillerne kommer til å ta en del episoder, i og med at de hintet til at det skulle skje en større hendelse på previewen for neste episode. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tar heller noen få fillere innimellom enn at serien tar igjen mangaen og de kjører 100 eps med fillere *grøss* Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tar heller noen få fillere innimellom enn at serien tar igjen mangaen og de kjører 100 eps med fillere *grøss* Enig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det blir vel litt tungvindt for gjengen som lager det. Og så bryr vel ikke ungene i Japan seg så mye om det vil jeg tro. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nja, er nok et stort nok segment av folk som er misfornøyde nok til at det er noe skaperne vurderer alternative måter å gjøre det på tror jeg. Har hørt nok misnøye fra folk her på forumet til å anta at dette er noe de kommer til å gjøre noe med. Er den siste episoden et tegn på tiden som kommer så vil det hvertfall bli mindre irriterende flashbacks framover Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ser ut til at det blir fillere de neste episodene nå.. men hva skjer med at det er one piece stemmer til naruto da? zoro og chopper semmene i naruto denne episoden.. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hørte zoro, men hørte ikke Chopper. Hvis ikke du mener Konohamuru som jeg alltid har syntes har hørt ut som Chopper da, men han er jo gammel kjenning da. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ja det konohamaru.. vet han er en kjenning men forbinder stemmen med en helt annen person nå Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Merka noe med Konohamaru selv, kan umulig ha vært han samme karen som det var før. Episoden var helt ok, men nothing special! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hmm, har alltid syntes Konohamaro likner på Chopper selv. Kanskje stemmen liknet på Chopper før, men ikke var Chopper. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hun som har Choppers stemme, Ikue Otani, hadde stemmen til Konohamaru i første serien. I Shippuden er det Akiko Koike som har stemmen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Naruto Shippuuden 053 er ute Og hvor blir det av 54? Edit: Ah, nevermind: Dattebayo Special Announcement Regarding Naruto 2008/04/04 Hello, everyone. Interactii here. I have an important announcement regarding the Naruto 53/54 double episode that aired this week. 1. The episode will be split in two and released as two files. There is a good reason for this, see below. 2. Naruto switched formats starting with Ep 54, it is now a wide-screen HD show. In order to accommodate the new wide screen format, Dattebayo will change the codec used in its videos. The new release resolution will be 856x480. The new codec Dattebayo has selected is H264, which will grant better video quality in the same file size and permit us to do the wide screen release without changing to a larger file size. H264 requires more processing power to decode than XVID did, so users who have very old computers may not be able to play back the files at full speed. We encourage users with this problem to upgrade their hardware to something newer than 1999. Also this means that people who were using hardware playback devices will not be able to play unless their device supports H264. If you need a new hardware playback device, I recommend the Popcorn Hour, which supports this codec. Dattebayo recommends the use of VLC (http://www.videolan.org/) or CCCP (http://www.cccp-project.net/) to decode the files. If you cannot get the files to play then you should visit #db-help on irc.animenfo.com and get assistance there. Dattebayo will investigate the release of an HD-resolution file starting with the next episode. You should not expect both episodes to be released today. Thanks! --Inty noen som vet hva maskinvare kravene for den nye formaten er ? jeg bruker VLC som avspiller med mindre hell , sitter på en : ADM1800+ og 1Gb med ram . dette burde da holde til film avspilling ??? Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 likte episoden men savner at det er 100 til og se på merker jeg når det kommer sånne episoder. kult men kjedlig og vente 1-2 uker på fortsettelsen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 noen som vet hva maskinvare kravene for den nye formaten er ? jeg bruker VLC som avspiller med mindre hell , sitter på en : ADM1800+ og 1Gb med ram . dette burde da holde til film avspilling ??? Jaja, holder i massevis det: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå