Kenichi-san Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Helt enig, kjempebra episode, elsker episoder med forklaringer om ting (chakra etc.) Men hva mener du med jiraya? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Er kakashi blitt senil, eller er det virkelig jiraya? Skjønner ikke helt det der :/ Men kul episode, gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Men har dt vært Jiraya hele tida da? Eller kan Jiraya de samme teknikkene som "Han andre" Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) lol.. sry at jeg ødelegger den lille spøken deres, men det var bare kakashi som sa til Yamato at han syntest det var trolig at jiraya hadde klart å lære naruto rasengan... ikke noe mer.. Endret 19. april 2008 av Inverno Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det høres ut som en fin forklaring. Var bare oversetterne som var noen svin da altså Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Neeeei inverno.. måtte røpe det Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 -_- trodde det var Jiraya jeg.. dårlig oversettelse:) men så var det litt rart om jiraya hadde genene til den første hokagen. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 I dag måtte jeg endelig ta igjen 6 anime episoder som jeg ikke har giddet å se hittil (leser mangaen), må si jeg er godt fornøuyd med en del scener. Endelig har shippuuden skiftet format til Widescreen, det var sannelig på tide. Nå håper jeg at i Bleach i det minste følger etter. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ahh, dårlig oversatt ja Jaja, spennendes så lenge det varte Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Spørsmål til Erasus, jeg har sluttet å se Animeen fordi jeg leder mangaen er det verdt å begynne igjen? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Vet ikke om du har sett mye av Shippuuden, men... Selv synes jeg Shippuuden har vært treigt, og endel dårligere enn det animeen var før. Imidlertid har de siste episodene tatt seg bra opp, håper de fortsetter sånn. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Mhm, enig der. Man kan bli kraftig lei av de første shippuuden episodene imo. Men som sagt så tar det seg opp etterhvert. Enkelte episoder er brae, f.eks fighten mellom Sakura og sasori. Men den episoden som var nå var jo bra, til å være snakke-episode + at det gikk ganske fort. Følte ikke at de strakk noe ut. Håper de fortsetter sånn Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kampen mellom Sakura og Sasori, og nokre av episodane rundt der var vel det einaste som var verdt å sjå i Shipuuden. Eg foretrekker Mangaen, som forsåvidt er svært spanandes akkurat nå. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 er ikke helt enig... synes hele get gaara back archen var kul! fighten med clone itachi fighten mellom gaara og whatshesface og naruto og kakashi vs whatshesface var også kult spør du meg. har vært mye kule episoder men MANGE kjedelige... er stort sett fornøyd egentlig, likte til og med de første episodene hvor det ble gjennsyn me kakshi og klart at de skulle fighte for og bli et team Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Er nesten så jeg er jævlig enig med deg Digitalglenn, er bare det at alt det du nevner som var kult egentlig ikke var så kult etter min mening fordi det var utstrekt. Hadde det ikke vært det, så hadde det vært jævlig bra. Så folks mening om Shippuuden har vært bra eller ikke har vel kanskje å gjøre med toleransen for utstrekning. Var haugevis av muligheter for lange flashbacks i forrige episode nå, men de ble ikke benyttet. Begynner å bli optimistisk for at Shippuuden kan bli bra nå! Har sett flere på det forumet her som har pratet om at de har tatt pause fra animen fordi den var blitt ræva. Dersom dette er sant i stor skala, burde skaperene merke det på seertallene. Ergo, burde i teorien serien bli bra igjen dersom skaperene tar tiltak for å øke seertallene (dette også fordi jeg vet mangan framover er jævlig bra). Endret 22. april 2008 av perman07 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det eneste jeg likte med Naruto Shippuuden så langt var Gaara Vs. Deidara, Sakura & Chiyo Vs. Sasori og hele episoden rundt Chiyo's død som var også den eneste bra emosjonelle episoden, resten synes jeg har vært en jævlig stor skuffelse helhetlig. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 ikke vær så negative da folkens.. det eneste som virkelig skuffet meg var naruto vs orochimaru.. og dessuten tipper jeg at alle som skriver hadde alle naruto(før shippuuden) episodene tilgjengelige når dere såg den.. og det er en helt annen opplevelse å se 3-6 episoder i strekk enn en i uka... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det kan så være, Inverno, men episodene vi har sett i Shippuuden ahr sugd hestepikk så ikke rart folk blir skuffet. Serien hadde vært fet om de 55episodene hadde vært gjort på 40episoder Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 det naruto har gjort er å bruke flashback o.l istedenfor et sammendrag av hva som har skjedd i begynnelsen av episoden.. det er episoder som er dratt ut alt for mye men ikke overdriv.. kun noen av dobbelepisodene jeg mener kunne ha likegodt vært en enkel episode.. og da menere jeg naruto vs oro der utdragelsen hadde en topp.. og selv om alle syntest sist episode var så fantastisk god skjedde det ikke mer i en gjennomsnittlig naruto episode.. det var bare at manga chapterene hadde mer info der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå