Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Woaah.. Utrolig bra episode;D Likte animasjonen svært godt. Men man kunne se noen ganger at de slurva noen ganger spesielt ansiktene. Og noen ganger så, så det ut som det ikke var naruto, sasuke's ansikt/eldre ut. ;O

Hadde vært kult hvis de gjorde KG 'n også. Det beste tidspunktet for det er jo nå;)

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer kanskje litt sent, men: YAY!! WideScreen ftw :p

Ser lovende ut, selv om det tydeligvis er fillers som begynner nå, noen av fillersene var jo litt spennende de og(likte egentlig Hidden Star greia).. får i alle fall håpe selve historien fortsetter før året er omme.

Endret av nikossr
Lenke til kommentar

Er ikke så veldig glad i fillers som strekker seg over lengre perioder som er noenlunde seriøst, ettersom at de oftest er uinteressant og kjedelig. Tulle-episodene, derimot, var geniale. Ja takk til mer av denne sorten. :)

Men hvis de da planlegger fillers med handling som strekker seg over flere episoder, synes jeg ihvertfall at de kan skape ekstra interessanne karakterer. F eks nye, snille ninjaer i Konoha på Narutos alder. Hvis de blir likbar, blir det spenning, for da vet man ikke om de kan dø i en kamp eller ikke. Det er da min mening. :)

Lenke til kommentar

Widescreen var kult :yes: enig der

Men mener du at de fillerne om Hidden Star byen var bra? :no:

Det er de episodene med de folka som hadde lilla chakra ikke sant? hu morra til ungen kunne fly å sånn med chakra:S

De er de mest kjedeligste episodene jeg har sett:P Den "historien" gikk over for mange episoder syns jeg :p

Men men.. hver sin smak :D

Eller mener du andre filler episoder?

Lenke til kommentar

Satan.. (nest)Beste shippuudene episode hittil, selv om det ikke var no fighting elns :D

humor, forklaringer og informasjon gjør en episode alltid bra ;)

Men ser ut som filler begynner neste uke ;) Men fortsetter de med denne animasjonen og widescreen så blir det naijz. Håper de fortsetter med dette etter filler thu.

Hadde vært kult hvis bleach også hadde begynt med dette(widescreen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...