Laffe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Woaah.. Utrolig bra episode;D Likte animasjonen svært godt. Men man kunne se noen ganger at de slurva noen ganger spesielt ansiktene. Og noen ganger så, så det ut som det ikke var naruto, sasuke's ansikt/eldre ut. ;O Hadde vært kult hvis de gjorde KG 'n også. Det beste tidspunktet for det er jo nå Endret 4. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Måtte le av animasjonen en gang i starten da Narutos hode var alt for lite i forhold til kroppen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hadde vært kult hvis de gjorde KG 'n også. Det hadde vert konge ja, men om de passer så bra nå vet jeg ikke helt. Edit: Fantastisk episode btw Endret 4. april 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 54 er ute! veldig bra EP.... neste tror jeg blir helt rå! Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Endelig kom 54 ut Gleder meg til å se hvordan video kvaliteten blir! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Endelig WS Herlig episode. MANGA SPOOOOILER!!! Hadde vert fett om vi får se Yugito sin fortid i denne arcen. Eneste hun gjorde i mangan var jo å bli drept av hidan . Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Som over meg! Rå bra episode! Blir spennende i neste episode Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 ikke noe episode idag? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Dessverre. Kommer ikke før neste uke. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Kommer kanskje litt sent, men: YAY!! WideScreen ftw Ser lovende ut, selv om det tydeligvis er fillers som begynner nå, noen av fillersene var jo litt spennende de og(likte egentlig Hidden Star greia).. får i alle fall håpe selve historien fortsetter før året er omme. Endret 15. april 2008 av nikossr Lenke til kommentar
Muse Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er ikke så veldig glad i fillers som strekker seg over lengre perioder som er noenlunde seriøst, ettersom at de oftest er uinteressant og kjedelig. Tulle-episodene, derimot, var geniale. Ja takk til mer av denne sorten. Men hvis de da planlegger fillers med handling som strekker seg over flere episoder, synes jeg ihvertfall at de kan skape ekstra interessanne karakterer. F eks nye, snille ninjaer i Konoha på Narutos alder. Hvis de blir likbar, blir det spenning, for da vet man ikke om de kan dø i en kamp eller ikke. Det er da min mening. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Widescreen var kult enig der Men mener du at de fillerne om Hidden Star byen var bra? Det er de episodene med de folka som hadde lilla chakra ikke sant? hu morra til ungen kunne fly å sånn med chakra:S De er de mest kjedeligste episodene jeg har sett:P Den "historien" gikk over for mange episoder syns jeg Men men.. hver sin smak Eller mener du andre filler episoder? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ja, den i bjørnelandet.. ikke spør hvorfor, bare likte den egentlig.. hvorfor aner jeg ikke Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Fint att dem går over til mvk, blir en god del bedre kvalitet! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Oioi, det er slik Naruto bør være! Dette må være en av de feteste episodene i shippuuden Animasjonen de 2 første minuttene var ganske crap, men så tok det seg opp! Jay Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Genial epp men håpet på en dobbel siden det ikke var noe forgie uke men men... irriterer meg hvis det blir 5 uker med HELT meningsløs fill nå Endret 18. april 2008 av digitalglenn Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Satan.. (nest)Beste shippuudene episode hittil, selv om det ikke var no fighting elns humor, forklaringer og informasjon gjør en episode alltid bra Men ser ut som filler begynner neste uke Men fortsetter de med denne animasjonen og widescreen så blir det naijz. Håper de fortsetter med dette etter filler thu. Hadde vært kult hvis bleach også hadde begynt med dette(widescreen) Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 høy kvaliet over denne episoden..håper dette ikke var ett engangstilfelle nesten stolt over at flashbackene bare varte i noen sekunder.. stort forskjell mellom det og 30 sec flashback fra tidligere i den samme episoden! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Denne episoden var fet! Skikkelig bra, selv om det ikke var noe særlig action, kun trening og info, men veldig interessant episode. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 kjempebra episode! morsomt med Jiraya og.. hadde ikke trodd at det var ham..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå