Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det eneste som er dumt med manga er at det ikke er lyd, spesiellt i naruto for der er det utrolig bra musikk i animen..

Hah! Bare å sette på musikk i bakgrunnen vettu! Fungerer ganske fett iblant! Men Anime er jo naturligvis å foretrekke når du skal se fights (dog de som er bra animert) og musikken er fantastisk ja.

Lenke til kommentar
Og vips så var filler episodene tilbake. Håper ikke de varer så lenge, men det virker uansett som denne arcen kommer til å bli en av de bedre.

HUh? Hvor? Sist jeg sjekket var naruto midt oppi en konfrontasjon med Sasuke. Er det filler? :hmm:

(Nei, er ikke interessert i mangaspoilers)

Lenke til kommentar

Vet at det med Sasuke ikke er filler, derfor jeg begynte å lure hva dere prata om. :)

Når jeg tenker meg er det egentlig litt dumt at jeg nå vet at det skal være fillers. Hadde vært interessant å sett om jeg kanskje hadde likt de bedre dersom jeg ikke hadde vært så klar over det. Nå vil jeg ubevisst tenke at de kommer til å være dårlige. Føler en del av de tidligere fillerne har litt ufortjent dårlig rykte (selv om noen av dem var direkte elendige).

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Naruto Shippuuden 053 er ute :)

Og hvor blir det av 54?

Edit: Ah, nevermind:

Dattebayo Special Announcement Regarding Naruto

2008/04/04

Hello, everyone. Interactii here. I have an important announcement regarding the Naruto 53/54 double episode that aired this week.

1. The episode will be split in two and released as two files. There is a good reason for this, see below.

2. Naruto switched formats starting with Ep 54, it is now a wide-screen HD show. In order to accommodate the new wide screen format, Dattebayo will change the codec used in its videos. The new release resolution will be 856x480.

The new codec Dattebayo has selected is H264, which will grant better video quality in the same file size and permit us to do the wide screen release without changing to a larger file size.

H264 requires more processing power to decode than XVID did, so users who have very old computers may not be able to play back the files at full speed. We encourage users with this problem to upgrade their hardware to something newer than 1999. Also this means that people who were using hardware playback devices will not be able to play unless their device supports H264. If you need a new hardware playback device, I recommend the Popcorn Hour, which supports this codec.

Dattebayo recommends the use of VLC (http://www.videolan.org/) or CCCP (http://www.cccp-project.net/) to decode the files. If you cannot get the files to play then you should visit #db-help on irc.animenfo.com and get assistance there.

Dattebayo will investigate the release of an HD-resolution file starting with the next episode.

You should not expect both episodes to be released today.

Thanks!

--Inty

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Episode 53 var egentlig ganske bra. Litt mye oppsummering og sånt, men akkurat på slutten av en arc kan jeg godta det. Overrasket meg at de klarte å få bort Sasuke såpass fort, og det at de hadde 10 sekunder i stedet for 10 minutter med emo-Naruto. Håper vi får 54 ganske snart.

Endret av Synox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...