Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og de er helt latterlig.. Ble ikke no særlig imponert over 1time spesial episoden.

For sakte, for mange flashbacks, Og inni helvetes dårlig Animasjon, og sist men ikke minst FILLER:/

Kunne gjerne puttet alt i et IMO;)

Men det har jo de fleste 1hourspecial episodene vært.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Klarte å spare opp 4 episoder, og det gjorde opplevelsen en god del bedre. I følge denne tråden ser det ut til at det kun har vært negativt. Et tips er å slutte å ha så enormt høye forventninger. Det hjelper betraketlig på! ;) Selv syntes jeg at de fire siste episodene har vært knall! Synes det er artig å se Sai utvikle seg til en mer interessant person som fortsatt er litt blandet. Spesielt scenen når han og Naruto satt i gangen og Sai kom på hva som skulle være i midten av boka. Hans flashback syntes jeg var nokså interessant. Bryr ingen av dere her om karakterutvikling i serier? Jeg personelig synes dette er noe av det som gjør Naruto til en av mine favorittserier.

Og om den siste episoden. Javel, en haug med flashback og se-på-hverandre-skifting-med-vinkling-i-all-uendelighet, men jeg forventet no less fra kanskje en av de viktigste slåsskampen på lenge. Skal spare opp 4 episoder til. Herregud, det må jo bare bli bra!

Endret av Muse
Lenke til kommentar

Treigt ja, ikke like ille som Orochimaruvinklingen. Det gikk helt greit. Vi visste vel alle at dette kommer til å gå treigt men ta av.

Orker nok ikke å spare. We`ll see. Ærlig talt så går det ihvertfall fremover. Og nå er det spennende.

Lenke til kommentar
Ikke no episode idag?

Jeg sitter ikke på episoden på dataen jeg er på nå, men hvis du ser på slutten av 51-52 så skal det stå at neste airdate er et eller annet, syns å huske det var en dobbelepisode også, og at den muligens airer på onsdag, fremfor torsdag som de pleier....?

Lenke til kommentar

Står som oftest på slutten av hver fansub når neste episode

kommer ut, kan være greit å få med seg så en ikke gleder seg :p.

Likte de forrige episodene jeg, hadde i alle fall flashbacks som er

fra langt tilbake i serien, noe som er okay til en viss grad.

flashbacks fra samme episode og en episode bakover finner

en litt for ofte i naruto, men det må en bare leve med.

Skulle bare ønske jeg klarte å spare opp en 10 episoder av

gangen, hadde fått litt mer innhold hver gang jeg satte meg

ned for å se på.

Men til de som synes det går for sakte fram så må dere

tenke på at skaperne vil holde animeen et godt stykke

bak mangaen, om animeen når fram til mangaen så blir

det ordentlige 100% fillers igjen, noe som er værre en

litt trege episoder med flashbacks.

Lenke til kommentar
Eg skifta til Mangaen til Naruto nyleg. Det var ei positiv oppleving. Mangaen er så utruleg mykje betre enn Animen i Naruto. Og mangaen er heller ikkje edita for at små ungar skal kunna sjå på den. Meir blod, meir banning og den er kommen mykje lenger enn animen er akkurat no.

Helt enig. I starten var jeg storfan av Anime, men etter hvert, spesielt etter part 2 kom, så skifta jeg over til manga og angrer ikke ett sekund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...