Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja det går fortere etter noen timer, så om natten går det nok fort. :) Du har vel åpnet en port til Azureus hvis du sitter bak en brannmur?

 

Btw, noen som har sett Cowboy Bebop og/eller Chobits? Er det noe bra eller?

Lenke til kommentar
Ja det går fortere etter noen timer, så om natten går det nok fort. :) Du har vel åpnet en port til Azureus hvis du sitter bak en brannmur?

 

Btw, noen som har sett Cowboy Bebop og/eller Chobits? Er det noe bra eller?

Åssen åpnet du en port i brannmuren? Og jeg bruker Burst!

Last ned Azureus du ;)

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar

Har akkurat sett på 134 og 135.... er litt skuffa over Naruto VS Sasuke, Sasuke fortjener en sikkelig omgang juling, dessvere fikk han ikke det :no::thumbdown: Men I 135 Jiraya er endelig blitt Naruto's sensei :w00t: gleder meg til å lære mer om Akatsuki Orgination... (trur det skrivest slik)

 

Beste Naruto Theme Sang ever = Wind av Toshiro Masuda :love:

Lenke til kommentar
Har akkurat sett på 134 og 135.... er litt skuffa over Naruto VS Sasuke, Sasuke fortjener en sikkelig omgang juling, dessvere fikk han ikke det :no::thumbdown: Men I 135 Jiraya er endelig blitt Naruto's sensei :w00t: gleder meg til å lære mer om Akatsuki Orgination... (trur det skrivest slik)

Hehe ja, Sasuke skulle hatt litt juling der ja.. :hrm: Men det jeg ikke skjønte heeelt på 135; bestemte Naruto seg for å stikke etter Sasuke med en gang eller skulle han være med Jiraya og trener noen år først? :hmm:

Lenke til kommentar
ZiroN  Skrevet 21/05/2005 : 17:19

Hehe ja, Sasuke skulle hatt litt juling der ja.. icon2.gif Men det jeg ikke skjønte heeelt på 135; bestemte Naruto seg for å stikke etter Sasuke med en gang eller skulle han være med Jiraya og trener noen år først? hmm.gif

 

Først sier Jiraya at han ikke vil trene Naruto viss han bestemer seg får å følge etter Sasuke. (han vil forhindre at Naruto blir like kald og hatefull som seg selv mot Orochimaru, som rømte fra leaf og slåst mot Jiraya som trodde at dei var venner) Men når han hører på Naruto så går det opp får han at Naruto ikke kommer til å gi seg og bestemmer seg får å lære han opp. Tror eg siden Naruto har en evne til å overbevise folk.

Lenke til kommentar
ZiroN   Skrevet 21/05/2005 : 17:19

Hehe ja, Sasuke skulle hatt litt juling der ja.. icon2.gif Men det jeg ikke skjønte heeelt på 135; bestemte Naruto seg for å stikke etter Sasuke med en gang eller skulle han være med Jiraya og trener noen år først? hmm.gif

 

Først sier Jiraya at han ikke vil trene Naruto viss han bestemer seg får å følge etter Sasuke. (han vil forhindre at Naruto blir like kald og hatefull som seg selv mot Orochimaru, som rømte fra leaf og slåst mot Jiraya som trodde at dei var venner) Men når han hører på Naruto så går det opp får han at Naruto ikke kommer til å gi seg og bestemmer seg får å lære han opp. Tror eg siden Naruto har en evne til å overbevise folk.

Så det det ble til var at Jiraya skal trene Naruto får å gjøre ham sterk til han skal møte Sasuke da?

Lenke til kommentar
Episode 3 var litt nedtur egentlig :\

Ikveld skal det bli endel Naruto, må sanlig se mange nå for å kunne ta igjen der dere er.

 

Er det ikke snart en pause ellerno?

Det ble ingen pause, men det blir en del "filler episoder" før den virkelige handlingen fortsetter igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...