Lawliet Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) 220 Naruto-episoder + 49 Shippuuden - 100 filler, totalt 169 Filler teller ikke. De er trash. Endret 7. mars 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Fillers anbefaler jeg å drite i å se, siden de gjør ikke annet enn å ødelegge helhetsinntrykket. Bare piss. STYR UNNA. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ep 49 var kanskje ikke til å klage over. Man skjønner jo selvfølgelig at de bygger opp mot en spenningskurve, men håper den begynner å spisse seg nå. Vil så inderlig se mer av Sasuke! Har ventet på dette i årevis. Neste episode kan jeg se for meg ørlittegrann action med Orichmaru, ellers løping rundt om kring og masse babling. Vi får håpe det skjer store framskritt i alle fall. OfT: Blæ, det er lenge siden jeg har vært på forumet..og det føles godt å være igjen tilbake Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ep 49 var kanskje ikke til å klage over. Man skjønner jo selvfølgelig at de bygger opp mot en spenningskurve, men håper den begynner å spisse seg nå. Vil så inderlig se mer av Sasuke! Har ventet på dette i årevis. Neste episode kan jeg se for meg ørlittegrann action med Orichmaru, ellers løping rundt om kring og masse babling. Vi får håpe det skjer store framskritt i alle fall. OfT: Blæ, det er lenge siden jeg har vært på forumet..og det føles godt å være igjen tilbake Var helt grei episode ja, skulle ønske det kunne bli litt mer fart i de. Og ja, velkomen tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Nei, nei gutter. Dere må ikke se for mye Naruto-anime. http://www.komotv.com/news/16431271.html?video=YHI&t=a (Han døde visst litt senere) Endret 12. mars 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nei, nei gutter. Dere må ikke se for mye Naruto-anime. http://www.komotv.com/news/16431271.html?video=YHI&t=a GG Cody, eid. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Holy crap. hvor dom går de ann å bli? Forundrer meg ikke om Naruto blir fjerna fra amerikansk tv nå. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Haha. Rimelig syk vinkling de har på reportasjen. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Amerikask media er så sinsykt drama queens... "omg, små barn begraver leke figurer i sand kassen" Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) det stemmer, naruto er ondskapen selv.. den legger ut skjulte signaler som hjernevasker alle som ser på til å grave ned ting.. "now listen to what they say: 'gaara watches in horror(not that he probably care very much) as his siblings are buried in the grusome sand.' " meget forstyrrende.. "watch as these children bury their NARUTO ACTION FIGURES in the sand" OMG!! ban naruto!!! men anyways.. RIP Endret 12. mars 2008 av Inverno Lenke til kommentar
haalo Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 I think that Codey Porter is a cool guy. Eh buries head in s& and doesn't afraid of asphyxiation Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Kidsa er en gjeng med mentalt svakerestilte, synd at ett liv måtte gå tapt. Ikke nok med at de fornærmer serien og får det til å høres ut som selveste satanverk, men så skriver dem i tillegg "Narutu" i artikkelen, det DER va dråpa! Endret 12. mars 2008 av SynSwitch Lenke til kommentar
haalo Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Boy, 10, buried in sandbox game, dies "Naruto," which debuted on the Cartoon Network in 2005, centers on a young Ninja-in-training and his adventures on the way to becoming a village leader. Among his powers is the ability to quickly bury himself in the ground, using a tube to breathe in sand. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg har sett noen klips av Naruto. Det ser ut som skikkelig aktion da. Har en vennine som elsker det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 hm? har du ikke begynt enda med serien, phoenix? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 One speical hour ;DDD Håper denne special episoden blir de beste av alle special hour episodene. selv om det kommer til å være mye prating between them Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Haha, det er litt ironisk hvordan de kan løpe fra Konoha til sand village uten en gang å bli svett, men å løpe rundt i hjemmestedet til Oro virker vist veldig slitsomt Lenke til kommentar
@ir Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Haha, det er litt ironisk hvordan de kan løpe fra Konoha til sand village uten en gang å bli svett, men å løpe rundt i hjemmestedet til Oro virker vist veldig slitsomt Nå er de skadet og slitt seg ut fra utrolig stor kamp mot Orichimaru, og som du sier, løpt hele veien fra Konoha. Hva forventer du? Men ja, tok poenget ditt=) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ok episode, ikke så mye som skjedde, men tilgir det siden det er en oppbyggingsepisode fram til det som skjer neste uke. Og DEN gleder jeg meg til. Dobbelepisode med Sasuke og hele pakka. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Herregud, er det mulig å få en så dårlig episode med et så bra premiss... Misforstå meg rett, episoden var bra, men det her føles ut som den mest dratt ut episoden av Shippuuden til dags dato, og det sier litt. Denne episoden kunne vært så mye bedre, men så har de 100 flashbacks og hver jævla setning har evig pause til neste. *Skuffa* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå