Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ep 49 var kanskje ikke til å klage over. Man skjønner jo selvfølgelig at de bygger opp mot en spenningskurve, men håper den begynner å spisse seg nå. Vil så inderlig se mer av Sasuke! Har ventet på dette i årevis. Neste episode kan jeg se for meg ørlittegrann action med Orichmaru, ellers løping rundt om kring og masse babling. Vi får håpe det skjer store framskritt i alle fall.

OfT: Blæ, det er lenge siden jeg har vært på forumet..og det føles godt å være igjen tilbake :)

Lenke til kommentar
Ep 49 var kanskje ikke til å klage over. Man skjønner jo selvfølgelig at de bygger opp mot en spenningskurve, men håper den begynner å spisse seg nå. Vil så inderlig se mer av Sasuke! Har ventet på dette i årevis. Neste episode kan jeg se for meg ørlittegrann action med Orichmaru, ellers løping rundt om kring og masse babling. Vi får håpe det skjer store framskritt i alle fall.

OfT: Blæ, det er lenge siden jeg har vært på forumet..og det føles godt å være igjen tilbake :)

Var helt grei episode ja, skulle ønske det kunne bli litt mer fart i de.

Og ja, velkomen tilbake :)

Lenke til kommentar

det stemmer, naruto er ondskapen selv.. den legger ut skjulte signaler som hjernevasker alle som ser på til å grave ned ting..

"now listen to what they say: 'gaara watches in horror(not that he probably care very much) as his siblings are buried in the grusome sand.' " meget forstyrrende..

"watch as these children bury their NARUTO ACTION FIGURES in the sand" OMG!! ban naruto!!!

men anyways.. RIP

Endret av Inverno
Lenke til kommentar

Kidsa er en gjeng med mentalt svakerestilte, synd at ett liv måtte gå tapt. Ikke nok med at de fornærmer serien og får det til å høres ut som selveste satanverk, men så skriver dem i tillegg "Narutu" i artikkelen, det DER va dråpa! :roll:

Endret av SynSwitch
Lenke til kommentar
Haha, det er litt ironisk hvordan de kan løpe fra Konoha til sand village uten en gang å bli svett, men å løpe rundt i hjemmestedet til Oro virker vist veldig slitsomt :p

Nå er de skadet og slitt seg ut fra utrolig stor kamp mot Orichimaru, og som du sier, løpt hele veien fra Konoha. Hva forventer du? Men ja, tok poenget ditt=)

Lenke til kommentar

Herregud, er det mulig å få en så dårlig episode med et så bra premiss... Misforstå meg rett, episoden var bra, men det her føles ut som den mest dratt ut episoden av Shippuuden til dags dato, og det sier litt. Denne episoden kunne vært så mye bedre, men så har de 100 flashbacks og hver jævla setning har evig pause til neste. *Skuffa*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...