Serjiously Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Shippuden-film 1 kommer på DVD 23. april, og blir vel subbet etter et par dager. Nummer 2 kommer på japansk kino til sommeren. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Når vi først snakker om filmene her, hvor mange ER komt ut egentlig? Jeg har bare klart å finne 3. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Når vi først snakker om filmene her, hvor mange ER komt ut egentlig? Jeg har bare klart å finne 3. De er kun 3 filmer som har komt på DVD. Den fjerde kommer som sagt snart. Har faktisk veldig store forventinger til den. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Håper på det beste jeg og.. Ble tidvis skuffa over animasjonene og noen andre ting i filmene, men de hadde jo sine gode øyeblikk og. Virka litt barnslige til tider. Håper det ordner seg Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Håper på det beste jeg og.. Ble tidvis skuffa over animasjonene og noen andre ting i filmene, men de hadde jo sine gode øyeblikk og. Virka litt barnslige til tider. Håper det ordner seg 1 var bra, 2 var grei og 3 sugde. Men en ting du ikke kan klage på er animasjonen i filmene, den har vert strålende. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Enig med hva du synes om de forskjellige filmene.. MEN! Animasjonen var jo nedtur da :o Virka som de var flinke til å tegne landskap og dyr og alt det der, men selve karakterene likte jeg ikke helt.. Så litt naruto episoder etter å ha sett filmene, liker mye bedre hvordan de lager figurene der. Føltes mer gjennomført på en måte.. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skal Naruto være størst av all manga eller? Jeg har bare hørt rykter. Noen som vet noe statistikker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Skal Naruto være størst av all manga eller? Jeg har bare hørt rykter. Noen som vet noe statistikker? Størst = mest lest? Mest populær i vesten eller i Japan? Her er de mest populære i Japan hvertfall: 1. Ai Yazawa (NANA) 2. Akira Toriyama (DragonBall) 3. Takehiko Inoue (Slam Dunk) 4. Mitsuru Adachi (Touch) 5. Yoshihiro Togashi (Hunter X Hunter) 6. Eiichiro Oda (One Piece) 7. Naoki Urasawa (20th Century Boys) 8. CLAMP (Tsubasa Chronicle) 9. Fujiko F. Fujio (Doraemon) 10. Osamu Tezuka (Astro Boy) kilde: http://nebs66.livejournal.com/594039.html Endret 7. mars 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fet episode dette, og regner med neste kommer til å bli fetere! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hvorfor i helvette drepte ikke Naruto Kabuto med rasengan, eller hvorfor slo ikke Sakura han i hjel?? Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Om episoden var fet eller ikke klarer jeg ikke helt å bedømme. Har bare lyst til å hoppe til delen de møter Sasuke egentlig, irriterer meg over hvor lang tid det tar! Tror det blir kongebra! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Naiz;) likte fillerdelen, men jeg liker ikke de flashbacksa de putter in!!!! Ellers så håper jeg vi får se naruto ser sasuke SNARt, tviler på vi se i neste episode Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Naruto Shippuuden 049 er ute! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Skal Naruto være størst av all manga eller? Jeg har bare hørt rykter. Noen som vet noe statistikker? Størst = mest lest? Mest populær i vesten eller i Japan? Her er de mest populære i Japan hvertfall: 1. Ai Yazawa (NANA) 2. Akira Toriyama (DragonBall) 3. Takehiko Inoue (Slam Dunk) 4. Mitsuru Adachi (Touch) 5. Yoshihiro Togashi (Hunter X Hunter) 6. Eiichiro Oda (One Piece) 7. Naoki Urasawa (20th Century Boys) 8. CLAMP (Tsubasa Chronicle) 9. Fujiko F. Fujio (Doraemon) 10. Osamu Tezuka (Astro Boy) kilde: http://nebs66.livejournal.com/594039.html Jeg liker Dragonball Endret 7. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tøff episode dette, hvertfall en actionopptur sammenlignet med forrige. Skjønte med en gang at Kabuto kom til å dukke opp og forhindre at det ble noe Sasuke-progresjon i denne episoden også, men greit nok likevel. Regner heller ikke med at de kommer noe særlig nærmere Sasuke i neste episode heller, siden den heter "the picture book's story" så ser jeg for meg en hel episode med stort sett bare løping mens de snakker. Men er det noen som vet om neste episode kommer allerede neste uke? Kalenderen til myepisodes.com sier ingen ting om naruto fremover. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvor mange Naruto episoder finnes det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Hvor mange Naruto episoder finnes det? 220 sier wikipedia:hmm: (Og 392 100% gode kapittel i original-serien ;D) Endret 7. mars 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 220 Naruto-episoder, 49 Shippuuden, totalt 269 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå