Laffe Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Men det skjedde ikke så spesielt mye. Da kan du heller klage på mangan Men denne episoden har ihvertfall vært en av de bedre episodene.. bedre enn når naruto ble til 4tail imo. Tja, ep26 topper er jo den klart beste hittil. mhm, den med sasori og sakura? btw; Sjukt mange Naruto klipper som har blitt fjenert av Ytube. Alle de med over 1mill views har blitt fjerne, aha. Kjipt, for det var mange gode musikkvidoer; ) Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Haha, omg, Naruto på dansk: Dætte bæjå. LOl, epic win. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) mhm, den med sasori og sakura? Jepp. Er virkelig spent på om de klarer å holde farten oppe. Slik som i 47. Edit: Damn, ingen episode denne uken. Endret 21. februar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nyeste episode kommer i morgen, gleder meg sinsykt til å se mer om sasuke Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nyeste episode kommer i morgen, gleder meg sinsykt til å se mer om sasuke Enig, lenge siden jeg har gledet meg så mye til en episode. Holder de opp kvaliteten fra forrige episode kan dette bli bra. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hmm.. Jeg ser at de som har sett den skriver at det er filler i episoden, mye snakking og bad animasjon, midt på3rn... som forventet;) Jaja, som en kis sa "It's just one of those episodes that is necessary to tell the story." Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Naruto Shippuuden 048 er ute Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Lite (les: ingen) action i denne episoden, bare prating egentlig. Men samtidig må det vel til. Episoden bygger bare mer opp til de kommende episodene som forhåpentligvis bli bra fylt med mye spenning. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Joa, lite action, men forsåvidt grei nok prating. Men en ting som begynner å irritere meg skikkelig med Naruto (og visse andre animer) er når en eller annen person ikke skjønner noe, så kommer en annen og sier noe lurt som vedkommende blir helt sjokkert av (og får plutselig store øyer), sånn som når Naruto pratet om Sasuke til Sai. Husker ikke i farta andre ganger dette har skjedd, men Sakura har sikkert blitt super-sjokkert av noe Naruto har sagt 1000 ganger. Grunnen til at dette irriterer meg er fordi det er så forpult forutsigbart hver gang, jeg ser før det skjer at "Jaja, nå kommer vedkommende til å få store øyer og bli kjempe-sjokkert over det kvasi-lure motparten sa". Ingen andre som har lagt merke til dette fenomenet? Endret 29. februar 2008 av perman07 Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Joa, selvsagt lagt merke til det. Men får ikke glemme at Naruto er ment for en annen aldersgruppe da.. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er den subba utgaven ute nå? Eller er det RAW versionen som kom? Hvis det er RAW må man vell vente hvertfall et påar dager til ? Ja triste greier dette med youtube Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Sub'en ligger på dattebayo. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Bokmerk denne linken: ### Fjernet av moderator ### Bleach kommer alltid natt til tordag klokka 4 Naruto kommer alltid natt til fredag klokka 4 Endret 29. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Men en ting som begynner å irritere meg skikkelig med Naruto (og visse andre animer) er når en eller annen person ikke skjønner noe, så kommer en annen og sier noe lurt som vedkommende blir helt sjokkert av (og får plutselig store øyer), sånn som når Naruto pratet om Sasuke til Sai. Husker ikke i farta andre ganger dette har skjedd, men Sakura har sikkert blitt super-sjokkert av noe Naruto har sagt 1000 ganger. Grunnen til at dette irriterer meg er fordi det er så forpult forutsigbart hver gang, jeg ser før det skjer at "Jaja, nå kommer vedkommende til å få store øyer og bli kjempe-sjokkert over det kvasi-lure motparten sa". Ingen andre som har lagt merke til dette fenomenet? Førekjem i nærmast all anime (i alle fall dei eg har sett). Eg har lært å leva med det, då det til tider er morosamt/spanande til tross for forutsigbarheita. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg minner om retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Et innlegg som lenket til en side hvor man kan finne piratekopiert innhold er sensuret. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Førekjem i nærmast all anime (i alle fall dei eg har sett). Eg har lært å leva med det, då det til tider er morosamt/spanande til tross for forutsigbarheita. Joa, har sett det i jævlig mange sjøl. Men når Naruto skal være så treigt om dagen så irriterer det meg spesielt. De andre seriene ser jeg det komme litt før det skjer, her kan jeg se det i starten av en scene og bare sitte der å vente irritert mens jeg trommer fingra helt til det skjer! Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Går treigt med Naruto for tida ja, er enig der. I Shipuuden følger dei mangaen og sender 1 chapter per episode. Men dei må jo ligga fleire hundre chapters bak nå, så eg tykkjer dei godt kunne tatt med meir innhald i serien, ettersom den akkurat nå er heilt utruleg treig. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Går treigt med Naruto for tida ja, er enig der. I Shipuuden følger dei mangaen og sender 1 chapter per episode. Men dei må jo ligga fleire hundre chapters bak nå, så eg tykkjer dei godt kunne tatt med meir innhald i serien, ettersom den akkurat nå er heilt utruleg treig. Mangan ligger bare 85-86 chapter forran. Og den siste episoden hadde nå foresten bra fart Endret 3. mars 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Skulle ikke forundre meg om det kom Fillers snart, men jeg håper det kommer snart 1 episode som varer i 40min ^^ Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som vet når den neste Naruto movie'n kommer ut ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå