Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh really? Er det sai og broren som er i boken? Geez, snakker om captian Obvious!

Tror nok vi kommer til det som er i Shippuden ep1. Sjekket akkurat, og det er samme gangen. Om jeg kjenner naruto rett får vi en bøtte med tilbakeblikk, så vi kommer ingen vei alikvel, og etter den uken blir det sikkert 1 eller 2 uker delays because of god knows what :p

Jepp, jeg ser det positive i det!

2 flashbacks til samme sekvens i samme episode er totalt uaktuelt. Møkkaserie!

Lenke til kommentar

Jeg blir så lei av at de skal forklare alt. Vi visste da allerede sist episode at sai sammarbeidet med han derre galingen i konoha, og at de skulle få meg seg orochimaru på å ødelegge konoha, ingen grunn til å bruke en hel f**ns episode på å forklare det.

Lenke til kommentar
Jeg blir så lei av at de skal forklare alt. Vi visste da allerede sist episode at sai sammarbeidet med han derre galingen i konoha, og at de skulle få meg seg orochimaru på å ødelegge konoha, ingen grunn til å bruke en hel f**ns episode på å forklare det.

Denne episoden handlet om boken til sai, ikke "han galingen i konoha".

Synes denne episoden var meget lovende, lite dø-tid

Lenke til kommentar

Denne episoden handlet om boken til sai, ikke "han galingen i konoha".

Synes denne episoden var meget lovende, lite dø-tid

oh, jeg snakket om 45 jeg

Lenke til kommentar

Synes episoden var ganske dårlig egentlig. Så ikke så mye mening i boken til Sai. Ja, han har tegninger av ham selv og broren sin. Hva så? Kan jo for alt jeg vet være noe som skjer senere som gjør dette superviktig, men det så egentlig ikke ut som noe ville blitt forandret om de ikke brukte evigheter på å bla i den, og på å konstantere det opplagte. Likevel viste episoden hadd noe i meg fremdeles liker Naruto, ettersom jeg for første gang på lenge fikk skikkelig lyst på mer da jeg så Sasuke på slutten.

Lenke til kommentar

Utrolig bra episode.. Underholdene atleast ;)

Musikken er så jævlig deilig, spesielt den på slutten, gir meg sånn frysninger;p

Savner litt av Orosangen

btw: Noen som vet når OSTn kommer? eller navna på de sangene som blir splt?

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ble litt skuffet, eller? Synes også denne episoden var treg, hadde lite handling og egentlig var småkjedelig. Egentlig var den ikke så aller verst, bedre enn forige. Følte at alle samtalene som var hele tiden ikke førte fram til noe som helst.

Tuller du eller. Dette er den kjappeste episoden hittil. Er du ikke fornøyd nå blir du aldri fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...