Laffe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Tviler på at de har subban.. For Rawn kom ganske seint igår eller igår for dem ned med jaaaapan. som jeg trodde;p meldingen var YHBT. men sucky episode anyway. edi: Har ikke noe særlig imot flashbacks.. men når de bruker scener som har hendt tidligere i episoden som flashbacks så ..ja:p Endret 2. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Yah, jeg har virkelig sluttet å håpe på at en episode skal være god, og gidder egentlig ikke å glede meg mer. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Episoden var elendig, ja. Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Denne episoden var helt forferdelig. Spydde inni meg under hele episoden, ante litt fart og spenning når jeg så orochimaru etter 16 minutter. Men neida, det måtte ende slik det måtte ende. Og neste gang skal de diskutere den manglende siden i den tøffe boka til Sai. Fantastisk, jeg vet hva som skjer framover og har aldri sett maken til forlengning av dritt og atter dritt. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Likte episoden. Bra animert. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ikke dårlig episode egentlig, med unntak av flashback fra akkurat samme episode (noe som er skikkelig kjedelig). Naruto har egentlig alltid vært langdrygt både i manga og anime så om en blir irritert over lite fremgang så er et tips å spare opp en 5+ episoder før en ser på, en episode blir ofte bare nok til å gi blod på tann. Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 KJEEEEEEEDEEEEEEEEEEELIIIIIIIIIIG!!!! Det er nesten så jeg vil tilbake til fillers.... (nesten) På 20min klarer de å gå litt i en skog og snakke litt. Vurderer å gå over til mangaen .... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) do thaat.. mye bedre atm og mer spennede;O fillers hadde vært bra ja Endret 7. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Men faen da! Trenger de strengt tatt fillers allerede? Det var jo faen meg 100 episoder straight med fillers! Leser ikke mangaen, men utfra det jeg har hørt er de langt unna å ta igjen. Synes de burde bare ha bra fart på episodene og ta dem igjen en gang. Da kan de kjøre fillers da. Foretrekker fillers og fartsfyllt handling framfor treg handling som aldri tar igjen mangaen. Endret 7. februar 2008 av perman07 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Tviler på at de har lyst til å ta igjen.. Hvis jeg ikke leste feil så skulle det være 100 chapter mellom animen og mangaen, og holdet det der. Men ellers helt enig Endret 7. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Mangaen ligger LANGT foran storywise, så de skulle ikke trenge fillers i alle fall om de bruker en anime episode for hvert mangachapter. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tviler på at de har lyst til å ta igjen.. Hvis jeg ikke leste feil så skulle det være 100 chapter mellom animen og mangaen, og holdet det der. Mangaen ligger 87 chapters forran animen akkurat nå. Mangaen ligger LANGT foran storywise, så de skulle ikke trenge fillersi alle fall om de bruker en anime episode for hvert mangachapter. De bruker allerede over et chapter pr anime episode, de bruker rundt 1,5 chapter pr episode. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vel, vet ikke hvor mye de bruker og hvor mye de brukte før, men et eller annet er feil hvertfall. Eneste løsningen jeg ser på det er å bruke flere chapters per episode. Når det går så langt at de bruker flashbacks til tidligere i episoden blir det for dumt! Bruk flere chapters per episode og mer fillers! Selvom jeg hater fillers er det eneste reelle måten jeg kan spare opp handling på siden jeg er så nevrotisk at jeg må skaffe meg ny episode med en gang det kommer ut! Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Synes egentlig ikke de siste episodene har vært så dårlig jeg(de som har vært etter kampen ble over), synes animen har gått fremover med noe samme tempo som mangaen på dette tidspunktet, det var noen chaptre med "bare prat" rett etter naruto/oro kampen. Så de siste episodene synes jeg har vært greie, men det jeg finner veldig irriterende er at de trekker ut kampene så mye, det ødelegger følelsen av kampen. En kamp skal ha et høyt tempo(naruto/neji var bra), så om de beholder det tempoet de har nå, men speeder opp i kamper så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vel du har rett.. Kanskje jeg har hatt litt for høye forventninger til demon-Naruto. Tidligere kamper når det har kommet har kicket så jævlig ass, sånn som mot Neji, Gaara og Sasuke. Men nå har det vært kjedelig mot Orochimaru, som på papiret burde være en jævlig fartsfylt kamp (ikke at den var dårlig, men den levde ikke opp til mine høye forventninger). Dessuten så synes jeg Naruto kan være mer irriterende enn før. Han var 12 år før når han ikke klarte å kontrollere temperamentet, nå er det irriterende at han liksom skal miste kontrollen over alt, uansett. Blir så jævlig forutsigbart. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kampen i mangaen var veldig bra, men i animen ble den helt ødelagt av det faktum at hele tiden skal vise Naruto fra alle tenkelige kameravinkler (pluss noen utenkelige). Man sitter bar eå irriterer seg i stedet for å "flyte inn i kampens hete"... Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Synes ikke folk skal klage egentlig...naruto går absolutt ikkeno tregere enn det noen gang har gjort, vi har ingen fillers for øyeblikket, soundtrack er blitt mye bedre, storyen er i en kjempebra del (kommer bare til å bli bedre) og selvfølgelig tar animeen litt lenge tid siden den faktisk kan bruke elementer som manga ikke kan, som f.eks lengre sekvenser med stemnings-scener. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Subben er ute.. Helt grei episode, ikke noe juble over. Likte flashbacken mellom Jiraya og Naruto Synes ikke folk skal klage egentlig...naruto går absolutt ikkeno tregereenn det noen gang har gjort, vi har ingen fillers for øyeblikket, soundtrack er blitt mye bedre, storyen er i en kjempebra del (kommer bare til å bli bedre) og selvfølgelig tar animeen litt lenge tid siden den faktisk kan bruke elementer som manga ikke kan, som f.eks lengre sekvenser med stemnings-scener. Virkelig? Jeg er enig med at soundtracken har blitt mye bedre.. men de kunne godt tatt med Oro sangen;D Endret 8. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) ops dobbel Endret 8. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Synes episoden var bra til å være prateepisode faktisk. Delen om boken var litt interressant, selvom de var litt vel åpenbare og langdryge i forklaringen av meningen bak den, brukte mange minutter på å komme på en forklaring jeg tenkte selv med en gang. Men nå gleder jeg meg! Sasuke er tilbake, og snart får vi se åssen han har utvikla seg! Tror det blir jævlig bra framover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå