Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Helt enig! satt å banna for meg selv når de skulle ha en slags replay og forlengning av at sakura skal komme mot naruto i slow motion... blir så frustert! HVEM synes akkurat det der er så heftig å forlenge... kunne blitt epic med litt ordentlig musikk(den der "skumle" kyuubi drittmusikken ødelegger jo bare! hvor ble det av sadness and sorrow og slikt som fikser biffen?) og litt mer speed innimellom men det er jo bare helt for jævlig å sitte å se på. Tror jeg må spare et par episoder eller noe sånt slik at jeg kan spole igjennom de 25 minuttene av 200 det skjer noe og ikke bare er reprise av dritt å forlengning av datt. kjedelig, men sant

Endret av MMyhre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yup Shippuiden er craptastic for å si det mildt.

Bleach er i det minste interessant og de drar det ikke ut noe så for jævlig.

Og tenk at det på er folk på narutofan som sier at nåværende Bleach suger mer enn Naruto part 2 fordi det som foregår nå er copypaste av Soul Society , haha helt latterlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Den eneste episoden som har vært det beste hitil må jo være episode 1 shippuuden

Egentlig så blir serien bedre og bedre etterhvert, men virker ikke som det stemmer med anime-en. :hmm:

Lenke til kommentar
Enig. Forstår at dei ikkje kan gå for fort fram. Men det får da for &%#¤&" kunne gå ann å ta det litt kjappere enn det her. Går det treigere nå så går det bakover!

hehe ja snart begynner de å sende episoder som kun består av tilbakeblikk..(isteden for bare halvparten) vet ikke med de siste episodene har ikke sett siden dobbelepisoden, men i den kunne de hvertfall fått hele handlingen inn i en halv episode uten å få for fort fram..

Lenke til kommentar

Skulle egentlig bare høre en sang i en av introene til naruto, men endte opp med å se episode 60-62 (Fighten mellom Neji og Naruto), og kan si at dette eide noe helt sinnsykt.

Episodene som er nå er utter shit. Musikken er ikke bra, fightingen er hvertfall ikke bra, tilbakeblikka er ræv, og dialogen er heller ikke noe å skryte av.

Hvorfor kan de ikke slutte med disse tulleepisodene? Skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt ser på denne serien :|

Lenke til kommentar

Fy faen jeg (unnskyld uttrykket) hater dattebayo. De er så arrogante at de skulle ikke hatt lov til å ta i en nettside en gang, og langt ifra drive en.

Naruto Shippuuden 045+ delayed/cancelled due to... [LOOK INSIDE]

2008/02/01

Subject: [COMPLAIN] Dattebayo team are a bunch of lazy bitches!

Email: [email protected]

Suck my cock motherfuckers! I have been waiting for 2 hours now and still no naruto shippuuden 45. So go fuck your mothers lazy bitches.

Here you have it. There will be NO Naruto Shippuuden for a long, long time. We "cock motherfuckers" shall be "fucking our mothers" from now on, and in general enjoying our lives.

Friendly Dattebayo Staff

P.S. The episode is done and ready to release, you just won't see it.

Lenke til kommentar

Haha, lurte på hvorfor det ikke var kommet noe :p Men seriøst, det er såpass mange utakknemlige idioter i verden at man forvente slikt når man driver en så stor hjemmeside. Skal vedde for at de egentlig ikke bryr seg om slike mail men bare prøver å lære oss en lekse.

EDIT: Ser at email-addressen til fyren er offentliggjort, han kommer ikke til å bli spammet :p

Endret av perman07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...