AlltidRett Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det er krise på gang her, har nettopp begynt å se på naruto, og synes det er bra greier. Er komt til episode 20 nå, men klarer ikke finne den noe sted på nettet =( Noen som kan hjelpe? Jeg kan ikke laste den ned eller noe, må se den på en side liksom. Ellers får jeg jo fatt i en hel haug med episoder imorgen, men det er jo lenge til Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Sjekk innboksen din du, kanskje julenissen har komt med forsinka julegåve i år? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Et chapter på en episode denne gangen... Hmm... stilig å se sealing måten hans hvertfall! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ok Episode, kult med den slealingen ja ;O) men ellers så var ikke episoden noe spesiell. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dette var treigt. Ikke spesielt bra. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva er det som skjer med Naruto? Til å begynne med var det en utrolig bra serie, men nå blir det bare mer og mer langdrygt. Tror serien kunne hatt godt av en liten pause, så mangaen kunne fått mer "forsprang", så de kunne gjort episodene mindre langdryge og få litt fres på serien igjen. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå hadde den jo hatt nesten 2 år med "pause," alt da. De fant vel ut at det var for lite, og halverte handlingen i vær episode. Seriøst, skjer mye mer i en Bleach-episode nå for tiden, og den er jo mye nærmere mangaen. Naruto burde også lære fra One Piece som klarer utstrekning med glans. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Enig, naruto er utter shit om dagen. Og som jeg har sagt tidligere så ser jeg bare på det, fordi jeg fortsatt har håp om at det kan ta av. I mellomtiden ser jeg på andre serier (Azumanga Daioh atm) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Åssen gjør Once piece det? anyway, hvis(LES før du sier, slutt å klag) de fortsetter sånn, så kan de like gjerne ta en pasue 1år+ Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 kjedelig episode... Nå skal jeg ikke se Naruto på 2mnd og det mener jeg. Har sagt detfør men så mener jeg det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 jeg synes episodene er helt greie jeg , de var jo korte før og , men da lå man jo gjerne noen sesonger bak og kunne se mange på en gang det er nok det alle her ikke er vant med , da jeg tviler på at dere har fulgt med en episode om gangen i 4-5 år eller hvor lenge denne serien har godt Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jepp...det er det jeg tror og.Derfor må jeg prøve å spare opp noen eps. Det er mange andre serier jeg kan se i mellomtia. Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jeg synes episodene er helt greie jeg , de var jo korte før og , men da lå man jo gjerne noen sesonger bak og kunne se mange på en gang det er nok det alle her ikke er vant med , da jeg tviler på at dere har fulgt med en episode om gangen i 4-5 år eller hvor lenge denne serien har godt Jeg har sett på serien i godt og vel 3 år nå, så ja jeg er vant med å se på korte episoder, men synes alikevel at serien er kjedelig nå for tiden. Leste just mangaen for en liten tid siden, så kan være det påvirker mitt syn på hvordan animeepisodene foregår nå. Men ta kampen som holder på nå, og storyen fremover, det er masseaction og spenning, og mangaen ligger langt foran, hvorfor må de da drøye det ut i en slik stor grad som de gjør? Tok de ikke to års pause nettopp så vi skulle slippe halvgode episoder, men heller historier som er intense og fokuserte? Lenke til kommentar
Muse Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Huff, jeg har ikke fått noe innlevelse i naruto på flere måneder. Hva i all verden er det som skjer? Akkurat nå følger jeg med på Bleach (har ikke tatt igjen japan da) og fy fasan så mye bedre det er der jeg er nå. Hvis jeg ser tilbake på høydepunktene til naruto, er det klart at det er den serien som er best. Hvorfor er det ikke slikt nå? Burde ikke en kamp mellom Naruto og Orochimaru være helt fantastisk rått!? Det er jo det man skulle forvente, men istedenfor blir det hele et eneste stort gjesp. Ikke misforstå meg, Naruto er en god serie alt i alt som den er, men av og til lurer jeg på hvordan denne ville ha vært hvis noen andre lagde anime-serie av mangaen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bleach holder et godt tempo i animen, de tar også igjen mangaen veldig snart ser det ut som, Naruto derimot er flere år unna mangaen med dette tempoet, skjønner ikke hvorfor de tar det så rolig, kanskje de tenker på å slenge inn en filler-arc for litt mer cash. På den andre siden så blir Bleach mest sannsynlig å slenge seg på en filler/trening-arc når de endelig når igjen mangaen, tror det blir å passe, derfor kjører de bare på med episoder nå. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 500kb, niice speed;D En helt OK episode ifølge de som har sett den:) Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fy faen, nå har jeg så jævlig lyst til å slutte med Naruto! Det der var bare flaut! Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Denne episoden var ikke akkurat bra, historien gikk ikke så mye lengre, men det var i alle fall ikke noen "vise samme 5 sek fra 20 forskjellig vinkler" situasjoner, noe som det har vært alt for mye av i de siste episodene Endret 25. januar 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Møkka episode. Det skjedde ikke noe stort, men det var jo drift i episoden, altså "vise samme bilde i 5 sek fra 235235 vinkler" Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nå synes jeg seriøst de må begynne å skjerpe seg. Episoden var bedre enn den forige, men holder langt i fra mål. Tror nesten jeg hadde likt det hele bedre om episoden var 6-7 minutter kortere, med samme handling, bare at ting da skjedde mye raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå