Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommende episode har fått bra kritikk men også bad ifølge de som har sett den på japansk..

+ animasjonen( stort sett det som var den positivet blandt de som hadde sett den )

- Ikke så mye action som de fleste hadde forventet

- sakte bevegelser

Får håpe de tar feil.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Naruto minner meg om et eller annet når han har fire haler...Blanding av stinki fa mumietrollet og en ape eller noe.

Det er så irriterende med alle de unødvendige flashbacka, hvis man følger med på Naruto så husker man det.I denne episoden så greide de faktisk å ha flashback fra noe som hendte 1,5min tidligere i episoden.

Føler med deg perman07, har prøvd å spare opp et par ganger selv men jeg greier det ikke.

Btw hva er egentlig orichimaru?han er drøy ihvertfall...

Lenke til kommentar
det virker som Orochimaru kan bruke hendene sine nå, så hvorfor bruker han bare de lame slangene hele tiden. Jeg håpet på at det ble en skikkelig fight med mye ninjutsu o.l

Vel, jeg vil tro at det er mye mere rom for tekniske finurligheter når du slåss mot en motstander med lang rekkevidde og enorm kraft. Den slangegreia hans har lang rekkevidde, men er samtidig ikke stor og lett treffbar. Fight fire with fire lizm :p

Endret av perman07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...