Lawliet Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) http://mangahelpers.com/photoplog/images/4...Sakura_V2_3.jpg Hadde vert konge med en real life film om naruto. Da hadde sikkert Sakura sett sånn ut. Edit: Fixed. Endret 22. desember 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 http://mangahelpers.com/photoplog/images/4...Sakura_V2_3.jpg Hadde vert konge med en real life film om naruto. Da hadde sikkert Sakura sett sånn ut. *rawr* Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Fy faen, det hadde vært rått! Da måtte man såklart ha millioner av dollar for å få det til å se ganske ekte ut! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tror det hadde blitt elendig, hadde vært bedre å lagd en CGI film, kan gjøre så mye uten at det ser snålt ut. Det å gjøre slik at folkene ligner er ikke et problem, voiceover går også fint, men det er så mange måter det kan gå galt. De fleste effektene blir jo uansett CGI og andre lufttrykk effekter. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tror det hadde blitt elendig, hadde vært bedre å lagd en CGI film, kan gjøre så mye uten at det ser snålt ut. Det å gjøre slik at folkene ligner er ikke et problem, voiceover går også fint, men det er så mange måter det kan gå galt. De fleste effektene blir jo uansett CGI og andre lufttrykk effekter. tja, funket jo bra i x-men, så hvorfor ikke i naruto? Men FFAC-style ville sikkert vert best. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Dette er omtrent like seriøst som prostitusjonstråden http://mangahelpers.com/photoplog/images/4...Sakura_V2_3.jpg Hadde vert konge med en real life film om naruto. Da hadde sikkert Sakura sett sånn ut. 404 har du ny link ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bildet fungerer helt fint, men ikke messi91 sitt sitat. http://mangahelpers.com/photoplog/images/4...Sakura_V2_3.jpg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Stakk en liten tur innom DA jeg da: Navnet på de flinke tegnerne finner dere i filnavnet eller som signatur i bildet Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nå må jeg skylle ut minnene jeg har av alle SasuxNaru bildene som ligger på Deviantart *tar fram klor* God Jul! Endret 24. desember 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 ohh fått sett 40-41 nå, 42 bør bli bra ass, venter mass-destruction naruto= A-bomb Lenke til kommentar
4MB Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har startet å se gjennom pre-shipuuden episodene, i og med at jeg startet å følge med for fullt etter ship, og jeg merker stor forskjell! Koser meg stort med hver eneste episode Er på episode 55 atm. Blir så lei denne utdragningen i de driver med nå. Håper vi kan komme oss noen steg fremover snart. Anyways, siste episode var grei, men neste må bli bra! Gleder meg til....10. januar..... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) haha fy faen, har endelig fått sett episoden og jeg må si at det var DRITT! det eneste om var kult var at naturo lekte lmed oro og kabuto, og ble til 4 tail:D og pleas ike kom med "her var det mye klaging" se hva dere skriver selv..-,- Og det med forkjellige vinkler, se på 5-30sec på samme person(er) i samme bilde har vært lenge btw: Hvor blir det av alle de som postet i begynnelsen av tråden? Skurupu, b-real(colbert) sluttet? Endret 26. desember 2007 av laffe Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Siste episoden var ekstrem når det gjaldt å strekke ut da. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fra hvilken episode er de starter med fillers i pre-ship? Og er det nødvendig å få med seg disse? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Husker ikke hvor det starter, men fillers er jo aldri noe vits å få med seg for animen følger jo mangaen så man får ikke vite noe "viktig" da. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fra hvilken episode er de starter med fillers i pre-ship? Og er det nødvendig å få med seg disse? De starter på 136, og nei, man trenger ikke se disse. Heldigvis... Lenke til kommentar
4MB Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fint Da sparer jeg meg for ca. 100 episoder ^^ Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg fikk vite av en kis på den lokale mangasjappa at det toårige fillerhelvete på tilnærmet 100 episoder kom av en massiv bestilling fra Cartoon Network som trengte episoder de kunne sende igjen og igjen, og kunne derfor ikke ha en kontinuerlig story.. Noen som kan bekrefte dette, og evt. sende drapstrusler ti CN? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nei, fillerene kom vel fordi animen gikk for raskt i forhold til mangaen, så animen nådde igjen mangaen, derfor kom fillerene inn for å skape litt mellomrom. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det var det jeg trodde også, men han påsto noe annet.. Det virker jo uansett ganske logisk også, da de strengt tatt ikke hadde hatt behov for en så lang fillerperiode. Det er jo ingen andre animeserier som har hatt en slik fillerperiode på grunn av mangatangering. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 For de som er kjent med nettstedet drevet av Instantz fansubs, er det noen som kjenner til grunnen til hvorfor siden er nede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå