Dark Nemesis Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Skal si jeg lo når Yamato skulle pitche stemmen sin. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har spart opp de to siste episodene, og så dem nå. Herlig, det skjer virkelig ting nå. Og nå trenger jeg bare å vente til fredag for å se fortsettelsen. Fikk et par skikkelige sjokk i den siste episoden, når det viste seg å være Kabuto, og ikke minst når Orochimaru dukka opp. *Er ordentlig hekta på naruto igjen* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) å hvorfor er ikke dagen episode ute enda ??? EDIT: kanske for det bare er torsdag , tror jeg ligger litt foran i løypa her gitt . Endret 20. desember 2007 av Mato Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) en ganske skuffende episode må jeg si... trodde den kom til å bli utrolig bra, men så kom de ikke til slosskampen engang... denne episoden gir ordet "utdragning" en helt ny mening.. Endret 21. desember 2007 av Inverno Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hva for noe? Har ikke sett den selv enda, men ble det ikke noe av slosskampen enda? Hadde gledet meg rått til å se kampen i animen, men så kommer den ikke alikevel? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 For en utrolig bra episode ;D Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 For en übershitty episode. Skulle virkelig ikke vært lov å dra det så inn i helvettes langt ut. De skuffer fansen sin dypt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Oh lol, jeg skippet utrolig mye av denne episoden, hvordan kunne de finne på å vise samme scene i rundt 14 minutter?! Huff så skuffende, må være et nytt lavmål for utstrekking av episodene. Så har vi også slowmotion springing i vann + flashback, yay! Endret 21. desember 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nå ble jeg flatt ut skuffet. Jeg har aldri sett noe så ille som den utstrekkingen de gjorde på broa der. Ingenting skjedde, bare bytting av kameravinkler i det uendelige. Så var det.. ja, utrolig skuffelse :\ Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Dobbelt så lang episode med dobbelt så mye utstrekning, GO! Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Er ikke enig i at det er et nytt bunnpunkt, akkurat, men det var ikke en god episode. Endret 21. desember 2007 av Synox Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hadde lest mangaen så forventet en episode full av fart og spenning. I stedet så får man servert 15minutters pausetid med bytting av kameravinkler, filming av føtter i slow motion, filming av vinden som blåser. Ja, du tar poenget Hadde forventet en skikkelig julespesial, og når dette er hva de leverer så vil jeg kalle det et bunnpunkt. Endret 22. desember 2007 av Jan-Erik123 Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Var rått når han blåste unna Kabuto med chakraen da Han var no match for Naruto da Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jepp, var sykt mye utstrekning. Men var det bare meg som synes det var kongefett og se Naruto ta av så jævlig? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jepp, var sykt mye utstrekning. Men var det bare meg som synes det var kongefett og se Naruto ta av så jævlig? Defintivit ikke. Det var å überrått Synd de ødela episoden såpass mye med all utstrekkinga. Tenkte hele tiden at Naruto forholdt seg merkelig rolig mens de sto på brua og Orochimaru fortalte historien om Yamato. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Jepp, var sykt mye utstrekning. Men var det bare meg som synes det var kongefett og se Naruto ta av så jævlig? Egentlig så starter jeg å bli lei Naruto og de raserianfallene han får, greit nok hvis det skjer igjennom et realistisk tidsrom, men når han står illsint og furter samtidig som at alle blir like overrasket over at han blir sur så starter det å bli litt "Oh kom igjen da!"-holdning på meg. Skulle ønske han kunne gjøre noe uforutsigbart for en gangs skyld. Steg1: Nevn Sasuke Steg2: Naruto får værhår og hoggtenner Steg3: Terg Naruto enda mer Steg4: Naruto sier noe positivt om Sasuke Steg5: Naruto klikker Endret 22. desember 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Oj.. Skuffa over den episoda ja... Men denne sida fortel meg at den neste episoda ikkje kjem før 10. januar! Sei at det ikkje stemmer! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det stemmer, det ble jo annonsert offisielt på slutten av denne episoden (i previewen til neste). Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Åhh.. Ser aldri slutten av episodene eg. Vil ikkje sjå kva som skjer i neste, for då blir berre ventinga endå verre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hørtes ut som Naruto var spennende for tiden, så måtte ta en titt på youtube. Og fy faen, så mye flashbacks og annen kødd det var. Men er uansett en tøff fight, men ganske kort. Naruto med fire haler er hvertfall kul Annet bra bilde jeg kom over: http://mangahelpers.com/photoplog/images/4...Sakura_V2_3.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå