Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spart opp de to siste episodene, og så dem nå. Herlig, det skjer virkelig ting nå. Og nå trenger jeg bare å vente til fredag for å se fortsettelsen. :D Fikk et par skikkelige sjokk i den siste episoden, når det viste seg å være Kabuto, og ikke minst når Orochimaru dukka opp. *Er ordentlig hekta på naruto igjen*

Lenke til kommentar

Oh lol, jeg skippet utrolig mye av denne episoden, hvordan kunne de finne på å vise samme scene i rundt 14 minutter?! Huff så skuffende, må være et nytt lavmål for utstrekking av episodene.

Så har vi også slowmotion springing i vann + flashback, yay!

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Hadde lest mangaen så forventet en episode full av fart og spenning. I stedet så får man servert 15minutters pausetid med bytting av kameravinkler, filming av føtter i slow motion, filming av vinden som blåser. Ja, du tar poenget :p

Hadde forventet en skikkelig julespesial, og når dette er hva de leverer så vil jeg kalle det et bunnpunkt.

Endret av Jan-Erik123
Lenke til kommentar
Jepp, var sykt mye utstrekning. Men var det bare meg som synes det var kongefett og se Naruto ta av så jævlig?

Defintivit ikke. Det var å überrått :D Synd de ødela episoden såpass mye med all utstrekkinga. Tenkte hele tiden at Naruto forholdt seg merkelig rolig mens de sto på brua og Orochimaru fortalte historien om Yamato. :p

Lenke til kommentar
Jepp, var sykt mye utstrekning. Men var det bare meg som synes det var kongefett og se Naruto ta av så jævlig?

Egentlig så starter jeg å bli lei Naruto og de raserianfallene han får, greit nok hvis det skjer igjennom et realistisk tidsrom, men når han står illsint og furter samtidig som at alle blir like overrasket over at han blir sur så starter det å bli litt "Oh kom igjen da!"-holdning på meg. Skulle ønske han kunne gjøre noe uforutsigbart for en gangs skyld.

Steg1: Nevn Sasuke

Steg2: Naruto får værhår og hoggtenner

Steg3: Terg Naruto enda mer

Steg4: Naruto sier noe positivt om Sasuke

Steg5: Naruto klikker

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...