Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Jess, nå begynner ting virkelig å skje. Håper det blir like konge som serien var før i tida! Good time.

Håper Naruto bruker det trikset som Jiraya-sama sa han ikke skulle bruke, og at han eier Kabuto med rasengan ^^

nei, med den nye rasengan :D Husker ikke hva den het.. Bra episode i dag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riktig bra episode i dag, ja. Blir godt å se Naruto klikke på en av hovedslemmingene. Tror neppe han blir nine-tailed (kommer sikkert til å daue som f eks Gai og Lee gjør hvis de åpner 8. gate), men 3-5 taler tror jeg ikke vi skal se bort ifra... ;)

Lenke til kommentar

Ja, fet episode.. Men neste episode gleder jeg meg faktisk skikkelig til! Vi har bare sett han slåss ordentlig med demon-chakraen en gang, og det var mot Sasuke. Det var den desidert feteste kampen hittil i serien! Kanskje en av de feteste jeg har sett uansett anime, så dette lover bra!

Forøvrig tapte han mot Sasuke, så det er kanskje ikke så mye håp når han nå møter Orochimaru og Kabuto :ph34r:

Endret av perman07
Lenke til kommentar

Problemet er jo at sist gang han ble demon fox så kunne han ikke kontrollere det. Klarer Yamaoto å stoppe han, og i så tilfelle hvordan skal de da klare seg mot Orochimaru og Kabuto? Erro-sennin sa jo at Naruto ikke måtte komme forbi 3 haler da var det umulig og stoppe han.

Enig at Naruto vs Sasuke er en av de beste fightene noen sinne, men i Bleach. Ichigo mot en hvis annen på toppen av seireitei er jo helt rå. For å ikke spoile noe for noen :)

Lenke til kommentar
Arr, blir en storartet fight dette!

Bleach. Ichigo mot en hvis annen på toppen av seireitei er jo helt rå. For å ikke spoile noe for noen :)

Nå er vel det en ganske gammel fight >.>

Hvordan er det relevant? Var en henvendelse til Perman07 som sa følgene: "Kanskje en av de feteste jeg har sett uansett anime, så dette lover bra!"

Tror det blir bra videre ja, gleder meg til Sasuke og Naruto. Det vi så i begynnelsen av Shippuuden.

Lenke til kommentar

hmm dette er anime-tråden?:p Animen har kommer til hvor kabuto møter "sasori" ved bruen

hvor naruto blir sint når han ser oro, og bruker x-tail.

edit: så at du skiftet på det.. anyway det er ikke lov å linke til torrentsider elln så du må nesten finne selv eller pm noen på forumet

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...