Aak1 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jess, nå begynner ting virkelig å skje. Håper det blir like konge som serien var før i tida! Good time. Håper Naruto bruker det trikset som Jiraya-sama sa han ikke skulle bruke, og at han eier Kabuto med rasengan ^^ nei, med den nye rasengan Husker ikke hva den het.. Bra episode i dag! Lenke til kommentar
Muse Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Riktig bra episode i dag, ja. Blir godt å se Naruto klikke på en av hovedslemmingene. Tror neppe han blir nine-tailed (kommer sikkert til å daue som f eks Gai og Lee gjør hvis de åpner 8. gate), men 3-5 taler tror jeg ikke vi skal se bort ifra... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 *snip*Håper Naruto bruker det trikset som Jiraya-sama sa han ikke skulle bruke, og at han eier Kabuto med rasengan ^^ nei, med den nye rasengan Husker ikke hva den het.. Bra episode i dag! Hvilken ny rasengan er det Naruto har lært? Mener dere den han brukte mot Itachi-klonen? Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja. Den versjonen som han "personligerte". Ellers likte jeg eppisoden. Den første jeg har sett på en liten stund! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Wow! Holdt på å få sjokk da jeg så Orochimaru. Utrolig bra episode! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Ja, fet episode.. Men neste episode gleder jeg meg faktisk skikkelig til! Vi har bare sett han slåss ordentlig med demon-chakraen en gang, og det var mot Sasuke. Det var den desidert feteste kampen hittil i serien! Kanskje en av de feteste jeg har sett uansett anime, så dette lover bra! Forøvrig tapte han mot Sasuke, så det er kanskje ikke så mye håp når han nå møter Orochimaru og Kabuto Endret 15. desember 2007 av perman07 Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Problemet er jo at sist gang han ble demon fox så kunne han ikke kontrollere det. Klarer Yamaoto å stoppe han, og i så tilfelle hvordan skal de da klare seg mot Orochimaru og Kabuto? Erro-sennin sa jo at Naruto ikke måtte komme forbi 3 haler da var det umulig og stoppe han. Enig at Naruto vs Sasuke er en av de beste fightene noen sinne, men i Bleach. Ichigo mot en hvis annen på toppen av seireitei er jo helt rå. For å ikke spoile noe for noen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Arr, blir en storartet fight dette! Bleach. Ichigo mot en hvis annen på toppen av seireitei er jo helt rå. For å ikke spoile noe for noen Nå er vel det en ganske gammel fight >.> Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvis vi skal diskutere store fighter synes ikke jeg man kommer unna One Piece. Omtrent alle store fighter til Luffy pleier å avslutte stort, Luffy er fet! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Orochimaru og Kabuto! Yeeeey! Nå blir det saker! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 ja kan love at denne figthen blir rå! men det er bare småsnacks iforhold til det som kommer senere i serien Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hadde planer om å spare denne episoden fram til neste, men klarte det ikke. Naruto begynner å ta seg skikkelig opp igjen nå, gleder meg som en liten unge til neste episode Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Arr, blir en storartet fight dette! Bleach. Ichigo mot en hvis annen på toppen av seireitei er jo helt rå. For å ikke spoile noe for noen Nå er vel det en ganske gammel fight >.> Hvordan er det relevant? Var en henvendelse til Perman07 som sa følgene: "Kanskje en av de feteste jeg har sett uansett anime, så dette lover bra!" Tror det blir bra videre ja, gleder meg til Sasuke og Naruto. Det vi så i begynnelsen av Shippuuden. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 naaiis episode;D Endelig følte jeg litt sånn naruto-feeling(før shipp).. ORO og kabuto. Neste episode blir knall;D Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nye episoden var jævlig bra Gleder meg til å se hva Sai er god for jeg. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Hvor finner dere animen? Endret 16. desember 2007 av ompopo Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) hmm dette er anime-tråden? Animen har kommer til hvor kabuto møter "sasori" ved bruen hvor naruto blir sint når han ser oro, og bruker x-tail. edit: så at du skiftet på det.. anyway det er ikke lov å linke til torrentsider elln så du må nesten finne selv eller pm noen på forumet Endret 16. desember 2007 av laffe Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvor finner dere animen? Jeg pleier å bruke ########og ##########. Men du kan bruke Youtube om du ikke gidder å laste ned. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 man kan vell gå så langt som og si dattebayo og google noen som får med seg at han sier det hele tiden btw ? jeg hører det av og til men ikke hele veien . Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 har sendt han en PM så dere kan slutte å tenke på han... men visst det er at naruto sier dattebayo du mener så, ja han sier det hele tiden... men jeg tror ikke han har sagt det så ofte i shippuden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå