perman07 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Nja, synes det avhenger av hvor man er jeg. I de viktigste stedene i handlingen synes jeg som regel det er bra animert, Sasuke vs Naruto er feks en gjennomgående bra animert kamp som var visuelt veldig bra synes jeg. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Er Naruto dårlig animert/tegna? Naruto var den første anime serien jeg så og etter det var det Bleach og nå holder jeg på med One Piece(247). Og når jeg ser Naruto nå så virker det så lavklasse eller kanskje det bare er annerledes.Jeg sier ikke at Naruto er dårlig, for det er bra story, men kanskje dårlig animert? Lå ikke merke til det før, men når folk begynte å klage på det har jeg bare merket det mer og mer. Det er FORBANNA irriterende når vanvittig flotte scener blir ødelagt av det. Fårstår bare ikke hvorfor noen episoder er bra og andre er dårlig animert. Kan de ikke bare holde det på ett bra stabilt nivå. Endret 28. november 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 kommer det episode i morgen (special episode 1 hour) 36 og 37? Gleder meg sinnsykt vis det skjer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ja, den kommer i morgen., men dessverre ser det bare ut som at det er prating og slikt... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det ser ut som det ja..@ Jpn. 11/29/07 Episode 036: "A Fake Smile" Jpn. 11/29/07 Episode 037: "Subtitle Undecided" Jpn. 12/06/07 Episode 038: "Simulated Combat Training" Det ser ut som det ja..@ Jpn. 11/29/07 Episode 036: "A Fake Smile" Jpn. 11/29/07 Episode 037: "Subtitle Undecided" Jpn. 12/06/07 Episode 038: "Simulated Combat Training" Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 syntest denne episoden var ganske god jeg.. selv om det var null action, fikk jeg tilbake litt av naruto følelsen, som jeg ikke har hatt på lenge.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Pen episode, men den varte også i en time, så det ble nokså kjedelig... Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jepp, ikke så bra episode egentlig. De fortsetter med utstrekkinga. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ikke en (to) superspennende episode® nei. Men det var uvanlig morsomt til tider! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 meh.. tror egentlig folk ville funnet noe å klage over uansett... men de neste episodene har jeg lyst til å se sammenhengende, så eg tror jeg skal spare opp 3-5 episoder elns.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Likte episoden;D selv om det var 0 fight og bare utvidelse av chapter++ Så lenge det var humor i episoden så er det helt knæsh for meg. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 meh.. tror egentlig folk ville funnet noe å klage over uansett... men de neste episodene har jeg lyst til å se sammenhengende, så eg tror jeg skal spare opp 3-5 episoder elns.. Samma her. Når jeg begynte å se naruto så hadde alle frem til shippuuden kommet ut så da ble det mange eps i strekk og da var det mye morsommere for da kom man mer inn i det enn å se en ep hver uke. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 meh.. tror egentlig folk ville funnet noe å klage over uansett... men de neste episodene har jeg lyst til å se sammenhengende, så eg tror jeg skal spare opp 3-5 episoder elns.. Samma her. Når jeg begynte å se naruto så hadde alle frem til shippuuden kommet ut så da ble det mange eps i strekk og da var det mye morsommere for da kom man mer inn i det enn å se en ep hver uke. ja vet, men tenkte mer på det at de neste episodene forhåpentligvis kommer til å bli veldig bra, og derfor vil jeg se det sammenhengende. skal vente til dobbelepisoden den 20. des da har jeg 4 episoder spart opp ;p Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvorfor avslutter Naruto nesten alle setningene sine med dattebayo og hva betyr det? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hvorfor avslutter Naruto nesten alle setningene sine med dattebayoog hva betyr det? A word often said by Naruto (from the anime/manga Naruto) at the end of his sentences, it has no actual meaning. It's much like Kenshin's (of Rurouni Kenshin)'De-gozaru-yo'. Many people are baffled over the fact that Naruto almost always says 'Dattebayo' at the end of his sentences. Directly derived from an actual interview with the creator himself, Masashi kishimoto.(Quote) - Is Naruto's favorite phrase, "dattebayo" modeled on anything? K: That isn't really modeled on anything either. When I thought of childlike speech, "dattebayo" instantly came to mind. It's like it's become a part of Naruto, and even now it brings out his "mischievousness&quo t;. (End quote) I guess it's just up to fans to determine for themselves what it truly means... Maybe there's no real definition to it, dattebayo! Endret 1. desember 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det betyr ikke noe spesiellt såvidt jeg har skjønt, det er bare en gimmick, ett uttrykk han bruker. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ja det er bare noe han sier... betyr ingenting, er vel bare for å få oppmerksomhet tenker jeg Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Dattebayo has NO actual meaning and is just tagged to the end of narutos sentences, its just like his dialect.Naruto's style is '(verb stem)tte bayo!' For instance, wakattebayo is "I get it already" Japanere pleier noen ganger å legge til et ord på slutten av setningene som for eksempel "Da" som er en maskulin ending. En annen ending er "desu" som er en formell ending eller jenter bruker "desu wa". En annen feminin ending er "yo" som for eksempel Sakura bruker noen ganger, Orochimaru bruker det også noen ganger av en eller annen grunn. Endret 3. desember 2007 av ialu Lenke til kommentar
Muse Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dagens episode var noenlunde skuffende. Spesielt animasjonen var mye dårligere enn de to forrige episodene. Dog har jeg en liten mistanke om at de neste episodene kommer til å bli helt konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå