Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er Naruto dårlig animert/tegna?

Naruto var den første anime serien jeg så og etter det var det Bleach og nå holder jeg på med One Piece(247).

Og når jeg ser Naruto nå så virker det så lavklasse eller kanskje det bare er annerledes.Jeg sier ikke at Naruto er dårlig, for det er bra story, men kanskje dårlig animert?

Lå ikke merke til det før, men når folk begynte å klage på det har jeg bare merket det mer og mer. Det er FORBANNA irriterende når vanvittig flotte scener blir ødelagt av det. Fårstår bare ikke hvorfor noen episoder er bra og andre er dårlig animert. Kan de ikke bare holde det på ett bra stabilt nivå.

Endret av Messi91
Lenke til kommentar

Det ser ut som det ja..@

Jpn. 11/29/07 Episode 036: "A Fake Smile"

Jpn. 11/29/07 Episode 037: "Subtitle Undecided"

Jpn. 12/06/07 Episode 038: "Simulated Combat Training"

Det ser ut som det ja..@

Jpn. 11/29/07 Episode 036: "A Fake Smile"

Jpn. 11/29/07 Episode 037: "Subtitle Undecided"

Jpn. 12/06/07 Episode 038: "Simulated Combat Training"

Lenke til kommentar
meh.. tror egentlig folk ville funnet noe å klage over uansett... men de neste episodene har jeg lyst til å se sammenhengende, så eg tror jeg skal spare opp 3-5 episoder elns..

Samma her.

Når jeg begynte å se naruto så hadde alle frem til shippuuden kommet ut så da ble det mange eps i strekk og da var det mye morsommere for da kom man mer inn i det enn å se en ep hver uke.

Lenke til kommentar
meh.. tror egentlig folk ville funnet noe å klage over uansett... men de neste episodene har jeg lyst til å se sammenhengende, så eg tror jeg skal spare opp 3-5 episoder elns..

Samma her.

Når jeg begynte å se naruto så hadde alle frem til shippuuden kommet ut så da ble det mange eps i strekk og da var det mye morsommere for da kom man mer inn i det enn å se en ep hver uke.

ja vet, men tenkte mer på det at de neste episodene forhåpentligvis kommer til å bli veldig bra, og derfor vil jeg se det sammenhengende. skal vente til dobbelepisoden den 20. des da har jeg 4 episoder spart opp ;p

Lenke til kommentar
Hvorfor avslutter Naruto nesten alle setningene sine med dattebayo

og hva betyr det?

A word often said by Naruto (from the anime/manga Naruto) at the end of his sentences, it has no actual meaning. It's much like Kenshin's (of Rurouni Kenshin)'De-gozaru-yo'.

Many people are baffled over the fact that Naruto almost always says 'Dattebayo' at the end of his sentences.

Directly derived from an actual interview with the creator himself, Masashi kishimoto.

(Quote)

- Is Naruto's favorite phrase, "dattebayo" modeled on anything?

K: That isn't really modeled on anything either. When I thought of childlike

speech, "dattebayo" instantly came to mind. It's like it's become a part of

Naruto, and even now it brings out his "mischievousness&quo t;.

(End quote)

I guess it's just up to fans to determine for themselves what it truly means...

Maybe there's no real definition to it, dattebayo!

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Dattebayo has NO actual meaning and is just tagged to the end of narutos sentences, its just like his dialect.

Naruto's style is '(verb stem)tte bayo!' For instance, wakattebayo is "I get it already"

Japanere pleier noen ganger å legge til et ord på slutten av setningene som for eksempel "Da" som er en maskulin ending. En annen ending er "desu" som er en formell ending eller jenter bruker "desu wa". En annen feminin ending er "yo" som for eksempel Sakura bruker noen ganger, Orochimaru bruker det også noen ganger av en eller annen grunn.

Endret av ialu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...