Mato Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg hater trolls! send en epost og klag Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noe som ikke hadde noe som helst med Naruto å gjøre. Var en småbarnsserie med snakkende biler. Jeg så ikke mer enn noen sekunder før jeg sletta episoden. Tenkte Pelle Politibil når jeg så det. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg hater trolls! send en epost og klag Fatter ikke hva som er så gøy me å legge ut trolls. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Bedre enn ingenting. Er hvertfall moro når det kommer et "tulle"-kapittel i mangaen. Endret 4. november 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Haha, eid Ikke for å fornærme noen, men når filnavnet (notns033.torrent) avviker fra normalen, tittelen avviker fra normalen, og DB er kjent for trolls, så fortjener dere overraskelsen i vente når dere laster ned. Vær glad det ikke var homseporr eller noe. Endret 4. november 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Må si meg enig der. Jeg lastet heller ikke ned når jeg så "not" Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 jeg lastet ikke ned når jeg såg at det sto 8.11.07 på wiki.. og YHBT... Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Lasta ned en troll engang, har aldri gjort det igjen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hmm, stemmer kalenderen til myepisodes.com om at vi får dobbelepisode denne uka? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 tja.. fra de sidene jeg er på så har jeg ikke sett noe "doubel-episode-news" ;p men kan godt hende det, skal ikke se bort ifra det nei:p Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 tror dessverre at det ikke er noen dobbel ep denne uken... Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Synd det altså, hadde past veldig bra. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kommer naruto bare annen hver uke? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kommer naruto bare annen hver uke? Ja av og til men ellers nei.. Dne pleier å komme ut hver uke på fredager/lørdager. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kommer naruto bare annen hver uke? Nei, vanligvis kommer det ny episode hver uke. Men de blir avogtil utsatt pga. helligdager, fotball kamper og sånt. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kommer naruto bare annen hver uke? Ja av og til men ellers nei.. Dne pleier å komme ut hver uke på fredager/lørdager. ok...Trodde det var torsdager det kom nye eps jeg. Jeg snakker om japansk verson. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 De blir vel sendt torsdag kveld norsk tid i japan, og kommer med tekst natt til fredag som oftest. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 ok.. rawversjonen kommer på torsdager og noen ganger på fredager med det skjer ganske lite.. Dubbversjonen kommer på fredager/lørdager. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 dub? du mener vel tekst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå