Pug Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Dere er mer opptatt av en jævla intro enn selve serien. Den nyeste episoden var en av de beste i Part II så langt, emosjonell og veldig bra gjennomført, 10/10 for soundtracket! Kan ikke skjønne at du likte den nyeste episoden, den var jo som nevnt bare masse flashbacks. Drittepisode. Gleder meg til de kommer i gang med neste arc. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Blir vel om en uke til det?:S Jpn. 10/25/07 Episode 032: "Return of the Kazekage" <- Jpn. 11/01/07 Episode 033: "The New Target" <- Jpn. 11/08/07 Episode 034: "Formation! New Team Kakashi" Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Gleder meg til ep 34 Jeg også! Kommer den i morgen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Episode 32 kommer i morgen. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ser for meg en døv episode i morra Navnet røper alt. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 ja.. Blir vel for det meste snakking om det var rett eller galt å redde gaara? som de sa på previewen:S Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hmm lurer på om vi noensinne kommer til å få Kakashi Gaiden jeg. :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hmm lurer på om vi noensinne kommer til å få Kakashi Gaiden jeg. :S Virker nesten som de har hoppet over det. :S Bare de ikke forlenger greia med noe filler-folk og slikt. Men hvis du ikke trenger å se det med farger og lite detaljer er det bare å lese chapter 239 til 244 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 dårlig episode.. snakksnakk, strekkstrekk Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tja, syntes nå episoden var bra jeg. Fordi nå er det forhåpenligvis endelig slutt på dritten i animen. Sai is here, ready to kick ass! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Synes episoden var helt rå, hadde ikke tenkt at jeg skulle få se så mye nytt i en episode med et slikt navn.. - Deidara overlevde, han får tilbake en arm. - Gaara har ikke mistet kreftene sine, så om en lang lang lang lang stund så ser vi sikkert han igjen. - Sai blir introdusert. - Tobi! - Når Lee vil ha Neji på ryggen! Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Episode 32 kommer i morgen. Gleder meg til å se den! Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ah,, tobi hadde akkuratt den stemmen jeg forestilte meg! Tobi <3 Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) dårlig episode.. snakksnakk, strekkstrekk er du sikker på at det var ep 32 du såg?? anyway... syntest den var ganske god jeg litt story progress og Sai og Tobi ble introdusert og så så såg vi at gaara kan bruke kreftene sine enda.. Endret 26. oktober 2007 av Inverno Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Denne episoden var bedre enn forrige, for i denne skjedde det mer. Deidara er fortsatt i live, det var en gledelig overraskelse. Gaara er på bedringens vei, story arc'en er slutt og vi ble introdusert for to nye karakaterer. Gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Dere er mer opptatt av en jævla intro enn selve serien. Den nyeste episoden var en av de beste i Part II så langt, emosjonell og veldig bra gjennomført, 10/10 for soundtracket! Kan ikke skjønne at du likte den nyeste episoden, den var jo som nevnt bare masse flashbacks. Drittepisode. Gleder meg til de kommer i gang med neste arc. Det var ikke "masse flashbacks", episoden var bra selv om det var kun prating, pacing var sakte, men jeg kjedet meg aldri et sekund. Denne episoden var nesten like emosjonell for min del som Sandaime's begravelse. Så la meg gjenta meg selv igjen og si: veldig bra gjennomført episode. Om du ikke skjønner hvorfor jeg likte den så er det ikke mitt problem. Musikken som de brukte i denne episoden skal ha all credit for at episoden ble så bra. Med mindre du er en fanatiker av soundtrack/score så skjønner du hvertfall ikke hva jeg preiker om. God musikk kan gjøre noe tilsynelatende kjedelig til noe svært underholdende. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) dårlig episode.. snakksnakk, strekkstrekk er du sikker på at det var ep 32 du såg?? anyway... syntest den var ganske god jeg litt story progress og Sai og Tobi ble introdusert Jo, men jeg så bare noen par klipper fra(iike previewn) og der var det snakking+++ så jeg forventa at det ville være sånn i hele episoden. Men ser ut som jeg tar feil, holder på å laste episoden ned nå;D Tobi?? :DDD åssen stemme?;p lys, klumsete? EDIT: Nå har jeg sett den;D likte episoden, var bedre enn den forige ja. Det som trekker litt ned er ANIMASJONEN. Ihvertfall når du så fra fugleperspektiv altså ovenfra. Sykt dårlig animasjon der og da. Det var også dårlig animasjon i enkelte scener. Likte ikke stemmen til tobi helt.. hadde ikke forventa at stemmen hans skulle være så "mørk" den kunne gjerne vært litt mer barne-aktig.Mer lysere. Ala denne: (slutten av episoden) Men ellers nydelig episode;D Endret 26. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg synes at Tobi var helt genial Grei nok ep. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hmm lurer på om vi noensinne kommer til å få Kakashi Gaiden jeg. :S Tror de ikke skal vise den, men les mangaen istedenfor da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå