@ir Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Vel, jeg synes ikke at episoden var særlig dårlig. Faktisk så synes jeg at den var utrolig emosjonell, noe som utgjør den helhetlig til en ganske god avskjed til old hag, samt avsluttende episode til arcen. Endret 19. oktober 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 En avsluttende episode i kjent Naruto stil! Veldig fornøyd med episoden egentlig. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Introen var bare noe som skulle ha blitt kastet i papirkurven og så slettet den. Værre intro har jeg aldri sett i mitt liv, herregud. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Likte denne introen bedre enn den forrige faktisk... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Introen var bare noe som skulle ha blitt kastet i papirkurven og så slettet den. Værre intro har jeg aldri sett i mitt liv, herregud. Utroen var hvertfall morsom, ikke sangen, men bildene Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Outroen var ikke noe særlig dårlig den heller. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 synes dette var en utrolig bra eppisode Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Outroen var ikke noe særlig dårlig den heller. nei den var ganske morsom :!: visst du ikke skjønner humoren så gjør du det sikkert senere når animen introduserer personen som er med i outroen.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har OST'N til Shippn kommet ut? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har OST'N til Shippn kommet ut? Ja, jeg har den. Men det er bare "sangene", ikke selve melodiene hvis du skjønner hva jeg mener. EKS: Haruka Kanata - Asian Kung Fu Generation Raising Fighting Spirit Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ok. Det var melodiene jeg siktet til;p Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg prøvde også å finne dem men det gjorde jeg ikke. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Episoden var helt grei, den nye introen sugde, mildt sagt. Trodde nesten ikke det var mulig å lage noe så dårlig. Høres ut som vokalen fra EN sang er lagt på melodien til en annen og at det ikke passer sammen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bare jeg som likte den nye introen eller? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nei, jeg likte introen men ikke sangen:/ Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Introen i seg selv var bra nok, men når sangen er så dårlig som den var så ødelegger den hele introen. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Sangen var helt grei men selve introen var bra Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Dere er mer opptatt av en jævla intro enn selve serien. Den nyeste episoden var en av de beste i Part II så langt, emosjonell og veldig bra gjennomført, 10/10 for soundtracket! Endret 25. oktober 2007 av SynSwitch Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Grunnen til at introen er såpass diskutert er vel også fordi det omtrent ikke skjedde noe som helst i hele episoden. Eneste var at Gaara kom til live igjen (noe de aller fleste av oss uansett visste på forhånd, mye på grunn av mange spoilerglade mangafolk her på forumet), og at Chiyo døde (noe jeg tipper de aller fleste også hadde forutsett for lenge siden). Greit nok at episoden var følelsesladet, men det var jo stort sett bare et sammensurium av masse flashbacks og litt juble/gråte-scener rundt Gaara. Neida, det er ingen direkte klage. Det er bare en forklaring på kanskje hvorfor folk diskuterer introen, nettopp fordi det skjedde svært lite i episoden som er verdt å diskutere. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Dere er mer opptatt av en jævla intro enn selve serien. o_O Edit: Gode og dårlige introer blir da alltid diskutert her. Endret 25. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå