Laffe Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 jau;D men det finns jo andre animer man kan se på da. Naruto isnt that good yet!! Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tror neste arc av Naruto blir sykt bra siden jeg vet hvem som kommer. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 ooo, gleder meg sykt til neste arc Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Huff nå ble jeg spent Lenke til kommentar
@ir Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har vært så uheldig og kommet over spoilers, så jeg tror jeg vet hva som kommer ^^ Gleder meg Lenke til kommentar
Muse Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Huff, hva mener dere med "neste arc"? Lenke til kommentar
IndR Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Huff, hva mener dere med "neste arc"? 9620072[/snapback] Mener liksom "neste del". Arc er på en måte en "del" av naruto, la oss f.eks. ta da naruto jaget sasuke osv, det var en "arc", og så startet det en "arc" med at Gaara ble kidnappet, og nå er vi på denne arcen med Sasori og Deidara. Kanskje litt dårlig forklart, men håper du fortstår det=) Lenke til kommentar
@ir Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er vel definisjonen på forskjellige momenter innen serien. En av narutos første misson med teamet, der de møtte Haku osv. er et eksempel på en arc. Videre, chunin-eksamen blir da en annen arc. Lenke til kommentar
Muse Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ok, jeg fatter! Takk for at dere tok deres tid å forklarte for meg. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vet sånn halveis hva som skjer neste del Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) jeg vet alt som skjer, og det er mye å se fram til og der mangaen er nå er det helt villt! men det er 4 arcer til da..(som er mye mindre) men det er mye å glede seg til for animeseerene.. Endret 3. oktober 2007 av Inverno Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kan ikke vente når du sier dette Inverno Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 hehe bare en liten teaser men vil anbefale at du ser animen og ikke begynner på mangaen..jeg liker hvertfall anime bedre.. men visst du ikke klarer å vente skjønner jeg det godt, jeg klarte det jo ikke Lenke til kommentar
Muse Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Helvete Inverno! Prøver du å friste meg, eller!?!? Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 nei ikke begynn å lese mangaen. du blir hekta og spoiler hele animeen :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 nei ikke begynn å lese mangaen. du blir hekta og spoiler hele animeen :!: 9629318[/snapback] Jepp, du klarer ikke å slutte da, den er bare så mye bedre. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kan tenke meg at mangaen er bedre men jeg er blitt så vant til animen at jeg ikke gidder å lese mangaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kan tenke meg at mangaen er bedre men jeg er blitt så vant til animen at jeg ikke gidder å lese mangaen. 9634023[/snapback] Jepp, er en del forskjellig. Ingen farger, musikk og bevegelser :-/ Selv så følger jeg ikke med på noen anime-serier lengre, men ser litt av og til bare. Det begynte med at jeg bare måtte vite hva som skjedde i neste Bleach-episode, så leste jeg hele mangaen, og så naruto-manga osv. Nå syns jeg manga er skikkelig bra, leser Berserk for tiden. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Opplæring i bruk av spoilerfunksjonen: Skal du poste noko på forumet som på eit eller anna vis kanskje muligens i værste fall kan spoile noko for nokon så skal du bruke spoilerfunksjonen, uansett. Er du i tvil så bruk den, alltid. Det er til stor irritasjon for dei som ikkje har sett det som diskuteres. Brukes på følgande måte: [spoiler]Tekst som kan spoile[/spoiler] Resultatet: Tekst som kan spoile Det var vel ikkje så vanskeleg? 9607622[/snapback] anyway.. han har jo gjort det. MEN det er jo ganske store spoilers.. Men det nevntes også at en som spoiler skal også raporteres " REGEL NUMMER 1: Om man mener et innlegg spoiler, er off topic eller bryter med andre retnignslinjers, så gjør man følgende, og BARE følgende. RAPPORTERER." Alastor. Jeg vet ikke helt om han mente med spoilertag eller ikke.. men uansett det er fristands for de som ikke leser mangaen. Endret 4. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
@ir Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ikke Naruto i dag, nei, som forventet. Når får vi se Naruto igjen da? Håper de ikke tar en for lang pause denne gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå