Muse Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Veldig bra episode, men skulle gjerne ha sett at Naruto totalt eide Deidara. Og som Nevnarion fikk jeg faktisk dårlig samvittighet da han Deidara bare hoppet rundt omkring. Litt merkelig at Team Gai ikke eide han med en gang, ettersom at Lee, Gai og Neji er ekspert på nærkamp og Deidara er long-range fyr (som tilogmed hadde mistet armene). Jeg skjønner heller ikke hvordan det skal gå med Gaara. Han har jo mistet sin ess, han kan umulig leve som en ninja hvis han kommer til livet igjen, kan han? Alt i alt, så var episoden nytbar. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Muse: Ikke spør om slikt, da får du svar fra en manga fyr... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Nei dette blir for dumt! Kan ikke vi som ser på animèn diskutere og gi våre meninger om hva som KANSKJE skjer videre bare fordi mangafolk kan komme og spoile? Jeg leser ikke manga og syns at jeg kan komme med hva jeg TROR kommer til å skje videre... f.eks. jeg skjønte med en gang når gamla snakket om at hun kunne gjenopplive de døde med den teknikken at hun kom til å bruke den på Gaara. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ja, det burde jo egentlig gå fint å diskutere hva man tror kommer til å skje, ting blir nok spoilet uansett, siden de som har lest mangaen ikke kan ta del i denne "diskuteringen" siden de vet hva som skjer. De kan selvsagt si at de tror at... og det stemmer sikkert korrekt, hva vet vi som ikke har lest mangaen. Tror at Gaara blir lykkelig at han er blitt kvitt det, alle som fryktet han i byen blir nok lettet og så starter Gaara å trene seg opp igjen. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tror at Gaara blir lykkelig at han er blitt kvitt det, alle som fryktet han i byen blir nok lettet og så starter Gaara å trene seg opp igjen. 9601686[/snapback] husker jo i filler-episodene at han var ganske flink med sånn kunai på et tau. han kommer sikkert til å trene seg i det. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tror at Gaara blir lykkelig at han er blitt kvitt det, alle som fryktet han i byen blir nok lettet og så starter Gaara å trene seg opp igjen. 9601686[/snapback] husker jo i filler-episodene at han var ganske flink med sånn kunai på et tau. han kommer sikkert til å trene seg i det. 9601745[/snapback] tror ikke det har så mye å si hva han gjorde i fillerene.. men han stolte jo for det meste på one-tailen så tipper han kommer til å gå fra å eige til å suge.. så trener han og kommer sterkt tilbake senere i serien.. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg har som mål å skaffe meg alle Naruto episodene. Jeg har alt som er av Shippuuden. Jeg har nettopp lastet ned hele sesong 2. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) tror de har de fleste(eller alle, har ikke sjekka så grundig) episodene på denne siden: http://www.watchnarutoepisodesonline.com/ dårligere kvalitet selvfølgelig men sparer mye plass på dataen... (håper det ikke er ulovlig å poste denne siden...) Endret 29. september 2007 av Inverno Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ville heller gått for stage6 og veoh. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 de fleste er fra veoh da, men de er samlet der noe som er ganske greit.. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 hvor mye gb? 9601988[/snapback] All Shippuuden er 4.61 gig. 2 første sesongene av Naruto er 8,50 gig. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 niiice,hvor mye gb har du? mn hva skal du med all narutoepisodene? kjipt hvis hardisken fucker seg eller at du må ta n fort formaterings;) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg har alle naruto-episodene. Brent på dvd-plater. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tror at Gaara blir lykkelig at han er blitt kvitt det, alle som fryktet han i byen blir nok lettet og så starter Gaara å trene seg opp igjen. 9601686[/snapback] husker jo i filler-episodene at han var ganske flink med sånn kunai på et tau. han kommer sikkert til å trene seg i det. 9601745[/snapback] tror ikke det har så mye å si hva han gjorde i fillerene.. men han stolte jo for det meste på one-tailen så tipper han kommer til å gå fra å eige til å suge.. så trener han og kommer sterkt tilbake senere i serien.. 9601759[/snapback] Kan vel være mulig at han fortsatt kan kontrollere sanden sin, selv om han ikke har shukaku lenger? Han er jo rimelig skillza med den sanden. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 niiice,hvor mye gb har du? mn hva skal du med all narutoepisodene? kjipt hvis hardisken fucker seg eller at du må ta n fort formaterings;) 9602865[/snapback] Jeg har 500 gig hard disk OT: Jeg håper Gaara lever, han var jo en av de råeste karakterene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Opplæring i bruk av spoilerfunksjonen: Skal du poste noko på forumet som på eit eller anna vis kanskje muligens i værste fall kan spoile noko for nokon så skal du bruke spoilerfunksjonen, uansett. Er du i tvil så bruk den, alltid. Det er til stor irritasjon for dei som ikkje har sett det som diskuteres. Brukes på følgande måte: [spoiler]Tekst som kan spoile[/spoiler] Resultatet: Tekst som kan spoile Det var vel ikkje så vanskeleg? Endret 30. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde fra 1 til litt over 100. Det tok opp i overkat av 40 gb. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nå er det lenge til neste episode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå