Laffe Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 holder fortssatt på å laste ned.. laster ned med 40-50kb:////// Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 gled deg til den er ferdig! kjempebra episode.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Naruto er back on track. Kvalitetsepisode Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 De kjørte hvertfall på med kvalitetsanimasjoner på aniktene, vel det vil si Naruto, Kakashi og gamle dama. Resten av de som Sakura så ganske cp-skadet ut til tider. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 "Due to reasons beyond DB control. There will be no episode today." Naruto når igjen en ny bunn (og det er ikke positivt).Med tanke på den bedritne episoden som vi så forrige gang, har vi egentlig ikke fått en ny episode på 4 uker, og nå må vi vente enda lenger :| Naruto når en ny bunn? Vi får ikke episoder? *masse usaklige personangrep* Naruto er ute. Poenget er at DB har møtt på ett problem som de ikke kan gjøre noe med. Klovneutsagn. Vi får bare håpe det kommer en høykvalitets subba utgave snart. 9593175[/snapback] f.eks det, ja? Hvis vi ikke får en episode før 10/18/2007 så vil jeg si det er en ny bunn. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg klarer da og holde meg så lenge egentlig. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 saaatan kor bra;PP dobbelepisoder<33, håper det blir fler av sånne. Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 mankekyoen til kakashi hadde ikke mye med genjustu å gjøre ass rett og slett brutal . I like Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 mankekyoen til kakashi hadde ikke mye med genjustu å gjøre ass rett og slett brutal . I like 9596790[/snapback] Ofcourse not, det er jo doujutsu... Og den var passe vill. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 mankekyoen til kakashi hadde ikke mye med genjustu å gjøre ass rett og slett brutal . I like 9596790[/snapback] Ofcourse not, det er jo doujutsu... Og den var passe vill. 9596835[/snapback] Doujutsu tyder jo bare øyne-teknikk. Itachis "Tsukuyomi" er jo både Genjutsu og Doujutsu. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kakashi sin Mangekyo var jo super! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Synest denne episoden var ganske middels, kvaliteten var ikke noe særlig bedre enn hva jeg har sett i fillers. Kakashis mangekyo var heller ikke noe å hoppe i taket for, i alle fall ikke måten den var animert. Jeg synest kvaliteten generelt har droppa noe jævlig siden da fillers begynte. De før var jo en god del bedre. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Synes Mangekyoen var bra animert jeg. Jeg synes denne episoden var noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Sjef eppisode Likte også slutten </3 Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Sjef eppisode Likte også slutten </3 9598772[/snapback] Jeg også! Bedre at Gaara kanskje kommer til live enn at "the old hag" dør. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Syns episoden var bra, selv om jeg kanskje ble noe skuffet på grunn av forventningene manga-leserne har gitt meg (har vært mye prat om at det tar helt av i denne kampen, men syns ikke det var SÅ bra). Favorittøyeblikkene var de gangene Naruto dukka opp fra ingensteder og eide Deidara skikkelig. Men syns likevel det ble litt dumt når Deidara hadde mista begge armene og var mer eller mindre forsvarsløs (ja, måten han prøvde å komme seg unna Team Gai på var helt fenomenal, men likevel ble det litt stakkarslig) Hadde ikke trodd jeg skulle få noe sympati med han, men det fikk jeg faktisk på en måte. At det endte med at han sprengte seg i lufta var heller ikke en spesielt bra avslutning syns jeg. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) fighten var altfor kort imo og 2tailen til naruto sugde iforhold til tidligere episodene.. and wtf svart leppesti.t, blitt nesten goth jo;p edit: også når det kom bobbler ut fra rompa til naruto;p Endret 29. september 2007 av laffe Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Hvilke episoder er Kakashi vs Itachi fighten, før shippuuden? Endret 29. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 fra 80 tror jeg, ihvertfall 80+ hvis du mener den fighten hvor asuma og hu andre sloss mot itachi og kisame først og deretter dukker kakashi? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Jau. Edit: Takk takk, fant den nå. Endret 29. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå