Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Due to reasons beyond DB control. There will be no episode today."

Naruto når igjen en ny bunn (og det er ikke positivt).

Med tanke på den bedritne episoden som vi så forrige gang, har vi egentlig ikke fått en ny episode på 4 uker, og nå må vi vente enda lenger :|

Naruto når en ny bunn? Vi får ikke episoder? *masse usaklige personangrep*

Naruto er ute. Poenget er at DB har møtt på ett problem som de ikke kan gjøre noe med.

Klovneutsagn. Vi får bare håpe det kommer en høykvalitets subba utgave snart.

9593175[/snapback]

f.eks det, ja? Hvis vi ikke får en episode før 10/18/2007 så vil jeg si det er en ny bunn.

Lenke til kommentar
mankekyoen til kakashi hadde ikke mye med genjustu å gjøre ass :p rett og slett brutal . I like

9596790[/snapback]

Ofcourse not, det er jo doujutsu... :p

Og den var passe vill.

9596835[/snapback]

Doujutsu tyder jo bare øyne-teknikk. Itachis "Tsukuyomi" er jo både Genjutsu og Doujutsu.

Lenke til kommentar

Synest denne episoden var ganske middels, kvaliteten var ikke noe særlig bedre enn hva jeg har sett i fillers.

Kakashis mangekyo var heller ikke noe å hoppe i taket for, i alle fall ikke måten den var animert.

Jeg synest kvaliteten generelt har droppa noe jævlig siden da fillers begynte. De før var jo en god del bedre.

Lenke til kommentar

Syns episoden var bra, selv om jeg kanskje ble noe skuffet på grunn av forventningene manga-leserne har gitt meg (har vært mye prat om at det tar helt av i denne kampen, men syns ikke det var SÅ bra). Favorittøyeblikkene var de gangene Naruto dukka opp fra ingensteder og eide Deidara skikkelig. Men syns likevel det ble litt dumt når Deidara hadde mista begge armene og var mer eller mindre forsvarsløs (ja, måten han prøvde å komme seg unna Team Gai på var helt fenomenal, men likevel ble det litt stakkarslig) Hadde ikke trodd jeg skulle få noe sympati med han, men det fikk jeg faktisk på en måte. At det endte med at han sprengte seg i lufta var heller ikke en spesielt bra avslutning syns jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...