Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så episoden(e) har altså blitt sendt på Japansk tv? Det er bare ikke noen sub ute? Hva er det for no da? Og hvorfor sier dattebayo at det ikke kommer noe før 18. oktober? :thumbdown:

Uansett, hvis de har tenkt å ta noen lang Naruto-pause nå, så får de faen meg avslutte denne story arc'en først.

 

Edit: Leste en gang til på dattebayo nå, og forstår det litt bedre....episoden er sendt, men dattebayo vil ikke forklare hvorfor de ikke subber den. Tipper det sannsynligvis er i mangel på en versjon i god kvalitet.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

"Due to reasons beyond DB control. There will be no episode today."

 

Naruto når igjen en ny bunn (og det er ikke positivt).

Med tanke på den bedritne episoden som vi så forrige gang, har vi egentlig ikke fått en ny episode på 4 uker, og nå må vi vente enda lenger :|

Naruto når en ny bunn? Vi får ikke episoder? *masse usaklige personangrep*

Naruto er ute. Poenget er at DB har møtt på ett problem som de ikke kan gjøre noe med.

 

Klovneutsagn. Vi får bare håpe det kommer en høykvalitets subba utgave snart.

Lenke til kommentar

Dattebayos holdning til community'en kan være ekstremt irriterende fra tid til annen. De vet så inderlig godt at de har oss i sin fulle hånd og kan hærse som de vil. Dog tror jeg at det er en grunn til at banned-lista deres er så lang som den er. Store deler av fan-skaren er ikke akurat modne..

 

EDIT: Skulle egentlig quote Inverno, ikke meg selv..

Endret av MixMaster
Lenke til kommentar

Du er nok inne på noe der MixMaster. Jeg syns dattebayo har en veeldig arrogant holdning til "kundene" sine, og de drar ofte spøker som egentlig ikke er noe morsomme i det hele tatt. Men samtidig kan jeg forestille meg hvor mange dumme og umodne spørsmål som renner inn hos dem, så det er jo forståelig at de vil slå hardt ned på det. Prøver egentlig bare å ignorere holdningen deres, så lenge de gir meg Naruto subbed så er jeg storfornøyd. :)

Lenke til kommentar

Tss, jeg hadde vært like jævlig hvis jeg hadde hatt monopol på Naruto subbing.

 

Edit: Ehmm, bra timet med det røde som kom ut av kroppen, så zoomet dem på rumpa hans og det kom ut der...

 

Edit: En helt grei episode, fighten ble for kort, previewen fra sist episode viste at han kom til å sprenges, bla bla bla...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...