_vincent_ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) temmelig dårlig animasjon i denne episoden... Endret 14. september 2007 av _vincent_ Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Det er det positive her ja. Fy faen for en revolusjonerende tankegang. "Vi må bare bli sterkere. Så tar vi de" edit: vincent. Ikke spør om sånt her. Dette er Anime-avdelinga. Slike spoilere trenger vi ikke. Han så forresten rimelig dau ut. But who knows. Endret 14. september 2007 av Rampage Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 haha nesten på likt :!: Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 haha, jeg syntes ikke episoden var så dårlig jeg :!: @vincent kan jo si det men da kommer alle andre til å begynne å whine om spoiler og sånn.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 temmelig dårlig animasjon i denne episoden...btw, hva kommer til å skje med gaara nå som han har mistet demonen? beholder han de überkule sand-powersene, eller mister han dem...? 9493564[/snapback] OVERLEVER HAN? Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 vel han er jo en ganske viktig person, da... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Episoden ble en nedtur etter den fantastiske forrige episoden. Forhåpentligvis tar det seg opp igjen om to uker, med dobbelepisode og greier. Følte det ble litt dumt i denne episoden, når Lee hadde funnet løsningen, og de lot spenningen henge leeenge om hva det var for noe, og så sier han det som er mest opplagt, som jeg selv hadde skjønt lenge i forveien. Det er ganske normalt at for å slå motstanderen, må du bli sterkere enn han/hun. Hele den greia ble et antiklimaks for min del. Og etter å ha strevd i evigheter med å slå disse motstanderne, var denne ene oppdagelsen om at de måtte bli sterkere det som skulle til, så vant de i løpet av få sekunder. Og dere som driver og spoiler her; kan dere ikke bare %¤/&"#¤% Går det virkelig ikke an å la være? Endret 14. september 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jævla møkka episode. Med engang jeg så lee og co så hoppa jeg bare over;D får håpe neste episode blir bedre... Lenke til kommentar
Muse Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 OMG, we can't beat them!! ...... ..... ..... .... Zomg, we're getting weaker! ..... How? .......... ... ..................... .... We're getting tired! Yeah, that's it!!1111oneoneone ...... ..... ... How to beat them.....? .... ........ Uh, I know! We must get stronger than them! ZOMG, I'M SMART! :D Sannsynligvis den dårligste shippuden episoden hittil... :/ Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Sannsynligvis den dårligste shippuden episoden hittil... :/ 9495909[/snapback] helt enig... fikk bare vondt inni meg når de faktisk ble overrasket når han sa det... Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Hehe.. Sippinga er tilbake ser eg. Synst episoda var grei eg, men vart litt paff sjølv då Lee kom med den teite løysinga. Vi vart iallefall fort ferdige med alle fire kampane, so no er det berre Kakashi og Naruto sin kamp igjen! Pluss at ho bestemora skal vel døy no då (veit ikkje om dette skjer, eg berre trur det) Gler meg uansett til neste episode! Endret 15. september 2007 av Arangaras Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg og vil bli sterkere på 5 minutter.. Haha, serien har nådd et nytt bunnpunkt ^^ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Nytt bunnpunkt rett etter et nytt høydepunkt Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg tror at grunnen til at det var dårlig animasjon, var fordi de kanskje gjør den først kommende episode "helt råå" Det var jo dårlig animasjonepisode før neste episode kom med sasuke vs han andre kisen.. men jeje Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 tror endel gikk glipp av poenget med lee sin revelusjonerede taktikk.... det var ikke ment som en zomg what a great idea fra animatørene sin side, poenget er at gai og lee er rett og slett litt dumme... refererer til fighten mellom gai og haimannen som jeg ikke husker navnet på atm hvor gai ikke husket og ha sett han før... lee og gai er uadskillige og derfor støtter de verandre i sine ideer og utspill uansett hvor inlysende eller dumme de er episoden var tragisk ja men tror neste (dobbel) episode er kongefet Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Men måten de gjennomførte det på var bare latterlig. Ta f.eks Tenten. Hun har gjort mange angrep i episodene til nå, men ingenting har vært effektivt, men plutselig nå tar hun fram en stor scroll og slenger den ut og vips så har hun vinnet. Men vi kan bare være fornøyd med at de er ferdige sånn at vi kan se fram til neste episode. Endret 16. september 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ser det er mange andre som er enige i at episoden var erlendig. Jeg ser en måte de kunne ha reddet den på, og det var hvis Lee og Gai måtte åpne porter. Her ventet jeg faktisk litt action, men så var det århundrets nedtur. Spessielt etter en så bra episode som 10 vs 100 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det var som å se en filler episode, det skjedde ikke noe kult. Gleder meg uansett til neste episode som er special <3 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ser det er mange andre som er enige i at episoden var erlendig.Jeg ser en måte de kunne ha reddet den på, og det var hvis Lee og Gai måtte åpne porter. Det var akkurat det jeg forventet når jeg leste navnet til episoden. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ser det er mange andre som er enige i at episoden var erlendig.Jeg ser en måte de kunne ha reddet den på, og det var hvis Lee og Gai måtte åpne porter. Det var akkurat det jeg forventet når jeg leste navnet til episoden. 9510084[/snapback] Det var også det første jeg tenkte når han sa han måtte bli sterkere enn før. Du vet før jeg sa "du kødder" og sukket oppgitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå