Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det positive her ja.

Fy faen for en revolusjonerende tankegang. "Vi må bare bli sterkere. Så tar vi de"

edit:

vincent. Ikke spør om sånt her. Dette er Anime-avdelinga. Slike spoilere trenger vi ikke. Han så forresten rimelig dau ut. But who knows.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Episoden ble en nedtur etter den fantastiske forrige episoden. Forhåpentligvis tar det seg opp igjen om to uker, med dobbelepisode og greier.

Følte det ble litt dumt i denne episoden, når Lee hadde funnet løsningen, og de lot spenningen henge leeenge om hva det var for noe, og så sier han det som er mest opplagt, som jeg selv hadde skjønt lenge i forveien. Det er ganske normalt at for å slå motstanderen, må du bli sterkere enn han/hun. Hele den greia ble et antiklimaks for min del.

Og etter å ha strevd i evigheter med å slå disse motstanderne, var denne ene oppdagelsen om at de måtte bli sterkere det som skulle til, så vant de i løpet av få sekunder. :roll:

Og dere som driver og spoiler her; kan dere ikke bare %¤/&"#¤% :nei: Går det virkelig ikke an å la være? :ermm:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

OMG, we can't beat them!!

......

.....

.....

....

Zomg, we're getting weaker!

.....

How?

..........

...

.....................

....

We're getting tired! Yeah, that's it!!1111oneoneone

......

.....

...

How to beat them.....?

....

........

Uh, I know! We must get stronger than them! ZOMG, I'M SMART! :D :D :D

Sannsynligvis den dårligste shippuden episoden hittil... :/

Lenke til kommentar

Hehe.. Sippinga er tilbake ser eg. Synst episoda var grei eg, men vart litt paff sjølv då Lee kom med den teite løysinga. Vi vart iallefall fort ferdige med alle fire kampane, so no er det berre Kakashi og Naruto sin kamp igjen!:D Pluss at ho bestemora skal vel døy no då (veit ikkje om dette skjer, eg berre trur det)

Gler meg uansett til neste episode!:D

Endret av Arangaras
Lenke til kommentar

tror endel gikk glipp av poenget med lee sin revelusjonerede taktikk....

det var ikke ment som en zomg what a great idea fra animatørene sin side, poenget er at gai og lee er rett og slett litt dumme... refererer til fighten mellom gai og haimannen som jeg ikke husker navnet på atm hvor gai ikke husket og ha sett han før... lee og gai er uadskillige og derfor støtter de verandre i sine ideer og utspill uansett hvor inlysende eller dumme de er :)

episoden var tragisk ja men tror neste (dobbel) episode er kongefet

Lenke til kommentar

Men måten de gjennomførte det på var bare latterlig. Ta f.eks Tenten. Hun har gjort mange angrep i episodene til nå, men ingenting har vært effektivt, men plutselig nå tar hun fram en stor scroll og slenger den ut og vips så har hun vinnet. Men vi kan bare være fornøyd med at de er ferdige sånn at vi kan se fram til neste episode.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Ser det er mange andre som er enige i at episoden var erlendig.

Jeg ser en måte de kunne ha reddet den på, og det var hvis Lee og Gai måtte åpne porter. Her ventet jeg faktisk litt action, men så var det århundrets nedtur.

Spessielt etter en så bra episode som 10 vs 100

Lenke til kommentar
Ser det er mange andre som er enige i at episoden var erlendig.

Jeg ser en måte de kunne ha reddet den på, og det var hvis Lee og Gai måtte åpne porter.

Det var akkurat det jeg forventet når jeg leste navnet til episoden.

9510084[/snapback]

Det var også det første jeg tenkte når han sa han måtte bli sterkere enn før. Du vet før jeg sa "du kødder" og sukket oppgitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...