Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) jeg er ny her..., so sorry. men det er noen som er svart bekymret om Naruto dør i schippuden movie N0 4.vi har bare sett trailere på youTube...vet noen av dere om det? hva mener dere?lurer veldig... 9431109[/snapback] Har vært rykter om det ja, så tror han dør i film nr. 4. Serien kommer til å handle for det meste om Sasuke og Sakura fremover, og hvordan forholdet mellom de utvikler seg. Endret 5. september 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
oturan114 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 jeg er ny her..., so sorry. men det er noen som er svart bekymret om Naruto dør i schippuden movie N0 4.vi har bare sett trailere på youTube...vet noen av dere om det? hva mener dere?lurer veldig... 9431109[/snapback] Har vært rykter om det ja, så tror han dør i film nr. 4. Serien kommer til å handle for det meste om Sasuke og Sakura fremover, og hvordan forholdet mellom de utvikler seg. 9431119[/snapback] det blir-ikke-helt-naruto da.har de virkelig gjort noe sånt?? det er greit med sasuke og sakura, men..vel, vi må se om det kommer opp noe mer etter hvert Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ja det blir jo ikke helt Naruto når hovedpersonen er død, men slik er det jo Synd men sant. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Naruto kommer ikke til å dø i filmen. Filmene er bare filler-materiale som ikke har noe med animen å gjøre. Mulig det er riktig som det sies at det er en situasjon i filmen hvor Naruto dør, men det har da helt sikkert en forklaring, og så viser han seg å være i live likevel. Det som gjør filmer på denne måten kjedelig, fordi man hele tiden vet at alle karakterene fra animen er trygge uansett. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Naruto kommer ikke til å dø i filmen. Filmene er bare filler-materiale som ikke har noe med animen å gjøre. Mulig det er riktig som det sies at det er en situasjon i filmen hvor Naruto dør, men det har da helt sikkert en forklaring, og så viser han seg å være i live likevel. Det som gjør filmer på denne måten kjedelig, fordi man hele tiden vet at alle karakterene fra animen er trygge uansett. 9431787[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bah, så kommer slemme Nevnarion og ødelegger Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Haha, jeg kan godt legge det i en spoiler om ønskelig, men da må du fjerne quoten også. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Han har jo dødd 1-2 ganger før i serien, så blir han reddet av nihalehesten, det samme skjer nok i filmen også. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 lol! Han dør jo ikke i filmen, er dere dumme eller? Filmen er jo bare kødd som ikke har en dritt og si. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ja, gi oss spoiler, samme om hva ^^, Lenke til kommentar
IndR Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er ikke noe form for spoiler i det hele tatt. Filmene er filler-materiale, altså det betyr at de IKKE har noen form for sammeneheng med den ekte historien. Så uansett om Naruto dør i filmen, så lever han fortsatt i serien, men jeg tror nok at han "liksom" dør, så kommer sikkert tilbake.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg ler av alle forumbrukerne her som ikke er oppegående nok til å gjenkjenne åpenbar sarkasme/ironi. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det har gjnnom tiden vært ganske mange, faktisk. Kan det ha noe med hva slags publikum Naruto samler seg..? lol Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 En hovedregel er alltid at internett og sarkasme sjelden går hånd i hånd. Tydelig at to uker mellom to naruto-episoder er altfor lenge, og at det begynner å bli lite å diskutere her inne. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Blir Team Gai fightene å ta en eller to episoder? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sasori-kampen ble avsluttet i denne episoden, så regner jeg med at de avslutter Gai & Co i neste episode, og så braker det løs med Kakashi og Naruto i episoden etter der igjen. (som forøvrig er en dobbeltepisode) Skal man tro myepisodes.com så er sendeskjemaet sånn framover: 13. september: episode 28 27. september: episode 29 og 30 Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 En hovedregel er alltid at internett og sarkasme sjelden går hånd i hånd. 9436251[/snapback] Joda sant det Derfor jeg brukte ordet åpenbar. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ingen ny Naruto-episode denne helgen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Niks. Må nok vente til neste uke. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er nå kommet til episode 135 Er det noe vits og følge med videre ? Heg mener ikke at den har vært dårlig men det er vist slik at det er veldig mye fillers fremover. Burde jeg da bare hoppe til shippuden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå