Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

I en trailer jeg så, ser det ut til at Sasuke dukker opp i filmen. :) Prøv å se etter det på YouTube.

9384222[/snapback]

tror ikke det du. kansje vi får se han i flash-back men ikke noe mer. Han har jo ikke gjort sin skikkelige antreden i shippuuden ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er den kampen endelig over. Den tok jævlig lang tid til å ikke være en Naruto-kamp.

Ser ut som neste episode er med Team Gai. De har ellerede brukt en del episoder på å se innom de kampen så håper ikke det blir 5 mer episoder bare for dem, ivrig på å se Naruto-kampen!

Lenke til kommentar

Team Gai fighten var ikke engang med i mangaen (Den var med, men ble ikke vist)

Håper virkelig det går sånn cirka 10 min til den neste gang, og 10 min til kakashi/Narutos attack.

Synes det var DÅRLIG at de ikke forklarte noe, eller ble noe rått rundt Kakashis nye sharinghan.

Lenke til kommentar
Synes det var DÅRLIG at de ikke forklarte noe, eller ble noe rått rundt Kakashis nye sharinghan.

Er jo ikke dårlig det. Det øker spenning og nyskjerrigheten til folk. Vi får vel vite mer når Naruto og Kakashi skal sloss, men først må vi se ferdig Team Gai kampen.
Lenke til kommentar
I en trailer jeg så, ser det ut til at Sasuke dukker opp i filmen. :) Prøv å se etter det på YouTube.

9384222[/snapback]

tror ikke det du. kansje vi får se han i flash-back men ikke noe mer. Han har jo ikke gjort sin skikkelige antreden i shippuuden ennå.

9384333[/snapback]

Vi får ikke se sasuke i denne filmen. man så jo ikke mye sasuke i den framvisninga av naruto-filmen i shippuuden episodene nylig ;) jeg ble også lurt av den trailern, men de vil bare lure oss til å se filmen :p those bastards!

Lenke til kommentar

9384222[/snapback]

9384333[/snapback]

jeg er ny her..., so sorry. men det er noen som er svart bekymret om Naruto dør i schippuden movie N0 4.vi har bare sett trailere på youTube...vet noen av dere om det? hva mener dere?lurer veldig... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...