Lawliet Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 I en trailer jeg så, ser det ut til at Sasuke dukker opp i filmen. Prøv å se etter det på YouTube. 9384222[/snapback] tror ikke det du. kansje vi får se han i flash-back men ikke noe mer. Han har jo ikke gjort sin skikkelige antreden i shippuuden ennå. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) *snip* Endret 29. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Da er den kampen endelig over. Den tok jævlig lang tid til å ikke være en Naruto-kamp. Ser ut som neste episode er med Team Gai. De har ellerede brukt en del episoder på å se innom de kampen så håper ikke det blir 5 mer episoder bare for dem, ivrig på å se Naruto-kampen! Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Team Gai fighten var ikke engang med i mangaen (Den var med, men ble ikke vist) Håper virkelig det går sånn cirka 10 min til den neste gang, og 10 min til kakashi/Narutos attack. Synes det var DÅRLIG at de ikke forklarte noe, eller ble noe rått rundt Kakashis nye sharinghan. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Synes at Sasori death scenen fortjente en episode, ahh blir spennende å se Kakashi sin nye sharingan! Endret 31. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 møkkaepisode:ppp neida,,, jeg hadde forventa mere enn bare DET, menmen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Synes at Sasori death scenen fortjente en episode, ahh blir spennende å se Kakashi sin nye sharingan! 9397154[/snapback] enig, når viktige karakterer dør så må de nesten ha en egen episode med flash-back og sånt. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Synes det var DÅRLIG at de ikke forklarte noe, eller ble noe rått rundt Kakashis nye sharinghan. Er jo ikke dårlig det. Det øker spenning og nyskjerrigheten til folk. Vi får vel vite mer når Naruto og Kakashi skal sloss, men først må vi se ferdig Team Gai kampen. Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 I en trailer jeg så, ser det ut til at Sasuke dukker opp i filmen. Prøv å se etter det på YouTube. 9384222[/snapback] tror ikke det du. kansje vi får se han i flash-back men ikke noe mer. Han har jo ikke gjort sin skikkelige antreden i shippuuden ennå. 9384333[/snapback] Vi får ikke se sasuke i denne filmen. man så jo ikke mye sasuke i den framvisninga av naruto-filmen i shippuuden episodene nylig jeg ble også lurt av den trailern, men de vil bare lure oss til å se filmen those bastards! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Helt grei episode, at det ble mye flashback kan forsvares med at Sasori døde. Ser at neste episode ikke er før om to uker. dritt. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Helt grei episode, at det ble mye flashback kan forsvares med at Sasori døde.Ser at neste episode ikke er før om to uker. dritt. 9401978[/snapback] Ja, men Kakashi har jo mangekyo nå så jeg gleder meg til neste episode! Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det var jævlig smart av deg å si, med tanke på at ikke alle har lest mangaen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det var jævlig smart av deg å si, med tanke på at ikke alle har lest mangaen. 9413521[/snapback] vi så jo det da ... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det var jævlig smart av deg å si, med tanke på at ikke alle har lest mangaen. og vi har jo fått hint av det tidligere når Kakashi sloss mot Itachi, men fikk det jo sånn sett bekreftet den nyeste episoden. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 hvorfor kommer jeg ikke inn på animenorge? Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Sjekk headeren, står jo posta over hele den. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 aah, skifta webadresse Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 http://www.anime-norge.com Lenke til kommentar
oturan114 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 I en trailer jeg så, ser det ut til at Sasuke dukker opp i filmen. Prøv å se etter det på YouTube. 9384222[/snapback] tror ikke det du. kansje vi får se han i flash-back men ikke noe mer. Han har jo ikke gjort sin skikkelige antreden i shippuuden ennå. 9384333[/snapback] jeg er ny her..., so sorry. men det er noen som er svart bekymret om Naruto dør i schippuden movie N0 4.vi har bare sett trailere på youTube...vet noen av dere om det? hva mener dere?lurer veldig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå