krigsnaut Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 ja, det gjorde den! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tror dere vi noen gang får se nasiktet til Kakashi? Dør av nysgjerrighet her. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tror dere vi noen gang får se nasiktet til Kakashi? Dør av nysgjerrighet her. 9335303[/snapback] Vi får se det når han dør. gled deg Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Dør kakashi? Kjempebra messi. Ikke at jeg gråter over meg når noen ruinerer den allerede haltende storylinen til denne serien, men en spoiler er en spoiler Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg dør nok før Kakashi dør hvis dette tempoet fortsetter. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Tror dere vi noen gang får se nasiktet til Kakashi? Dør av nysgjerrighet her. 9335303[/snapback] Vi får se det når han dør. gled deg 9336467[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hvor har du hørt det? har ikke vist i mangan enda ihvertfall... Endret 22. august 2007 av _vincent_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) men en spoiler er en spoiler 9337653[/snapback] Er vel bare en teori. Endret 22. august 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
@ir Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Nå har folk avkreftet spøken, slik at vi nå vet 100 % sikkert at han ikke dør, selv om han kommer i den mest dødsruet situasjonen vi har sett noen gang. Tusen takk. Ærlig, er det virkelig et problem med folk som gjør at de må legge ut en slik "spøk"? Slutt med det, er ikke særlig hyggelig! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Atir_: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er det som gjør filmene så dårlig, ingen av hovedpersonene kommer til å dø, uansett hvor mye de sliter. Det minner meg om en gang jeg var hos en kompis, og lillesøstra så på buffy, jeg hadde sett denne episoden og sa at hun må følge med nå fordi buffy er i trøbbel, men lillesøstra sa at "buffy kan ikke dø, hun er hovedpersonen i serien". Slik er det også med slike serier, de kan ikke bare drepe hovedpersonene, selv om jeg aldri hadde trodd at Gaara skulle dø.. (Nei, ingen får ikke si om han kommer tilbake eller ikke, i keel you.) Jeg hadde aldri trodd at Kakashi kom til å dø, men nå vet jeg jo at han ikke kommer til det heller, aww. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ja dette er virkelig alvorlige greier :!: Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Tror Messi mente det hypotetisk... Selv om han kunne gjort det litt mer klart. Og Vincent burde få smekk for å bekrefte for alle hva som kommer til å (ikke) skje. edit: leif Endret 22. august 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 arh sry, nok en gang *slår til meg selv*... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Må bare avbryte kakashis "begravelse" her. Hva syntes dere om Hinatas angrep fra animen? ep. 151 (vet ikke når i mangaen) Edit: Kakashi dør ikke ved Itachis hånd foresten Han blir bare skadet og komer tilbake frisk som en fesk :!: Endret 22. august 2007 av NerosMind Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det er midt i fillerene, så tipper det er når hun redder alle sammen ved et vanlig snurreangrepsak(husker ikke navn)? Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 er vel når hun får disse lange nålene ut av hendene og knerter alle vepsene...? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tror Messi mente det hypotetisk... Selv om han kunne gjort det litt mer klart. Og Vincent burde få smekk for å bekrefte for alle hva som kommer til å (ikke) skje. edit: leif 9339069[/snapback] hehe, det var først å fremst ment som en spøk( ) men jeg tipper nok kakashi kommer til å dø før serien er omme Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Ja, håper det blir mer død før serien er omme! Det hinata angrepet er filler drit. Studioet må ha prøvd å drepe hennes karakter eller noe sånt. Håper bare de ikke tar det hvis hun skal i kamp snart eller senere. edit: ikke si noe på den om hun skal i kamp snart eller senere eller ikke eller ikke ennå eller whatever. Jeg vil ikke spoile noen på noen måte. Endret 22. august 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) http://s4.invisionfree.com/LeafNinjaForums...?showtopic=8826 *Low Spoiler* Ser låvendes ut Endret 23. august 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 1 Very Poor, alltid artig med folk som må stemme slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå