Luchy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Joda, men akkurat nå så viser de korte scener, vel unødvendige scener som viser at de blir oppholdt. Jeg vil nok tro at de siste episodene som har kommet ut og noen til som kommer videre fremover er for å vise hva Sakura og Naruto har lært, men dette kan jo ta sin tid siden Naruto bare løper som en galingen og Sakura hamrer løs på noen blokker av stein. Endret 16. august 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Seriøst, aldri kan det vel ha skjedd så lite på en episode som i denne!Kakashi dodger noen edderkopper, noe som ikke akkurat driver historien videre, Sakura må vinne på tre minutter og Satori viser at han er en dukke. Og Sakura brukte seks av de tre minuttene sine allerede før openingen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Akkurat det med Sakura er jeg enig Synox, skulle tro hennes 3 minutter var brukt opp for lenge siden. Likte episoden faktisk ganske godt, neste blir nok knall. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ja, neste episode så i det minste ganske lovende ut. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hah, de klarte faktisk å bruke en hel episode på å snakke om at de måtte angripe innen 3 min, trist... Lenke til kommentar
@ir Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Synes faktisk denne episoden var helt grei Kanskje jeg begynner å bli vant med denne sneglefarten? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Var helt grei denne ja, men gleder meg mer til neste, det skal nok bli gøy! Noen som vet om noen dobbeltepisoder om ikke så lenge? Liker de best ! Og det med Sakura og anripe innen 3 minutter ble rimelig teit ja Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kommer i alle fall to enkeltepisoder framover nå, og mer enn det tror jeg ikke vi vet. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Synes denne episoden var helt forjævlig. Når bildet står i ro i mer enn tre sekunder, DA indikerer produsentene at de gjerne vil dra ut episoden. Eneste grunnen til at jeg henger på ennå, er fordi alle de foregående episodene hadde vært bortkastet om jeg slutta nå.. Jeg håper og ber om at tempoet øker når tegnerene er leie av å animere i slow motion. BTW: Vi får vite om antigiften i starten av episoden. I 19.08 får vi vite at det har gått OVER ETT MINUTT! Helvete heller, greit nok at vi fikk se en parallell story og en intro, men det må da faen være måte på? Det minste de kan gjøre er å animere i real-time? Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) BTW: Vi får vite om antigiften i starten av episoden. I 19.08 får vi vite at det har gått OVER ETT MINUTT! Helvete heller, greit nok at vi fikk se en parallell story og en intro, men det må da faen være måte på? Det minste de kan gjøre er å animere i real-time? 9305976[/snapback] Alle anime overdriver av og til, du vet at litt av tiden går når naruto og kakashi holder på også...men ellers er denne episoden bra syns jeg Endret 18. august 2007 av Hayate Lenke til kommentar
kaken Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kan noen forklare hvorfor naruto er så tregt? Synes Shippuuden helt fra episode 1 har gått grusomt tregt. Hver minste ubetydelige hendelse utspiller seg over minst 5 episoder med +10 flashbacks og gørrkjedelig (og ubetydelig, for det meste) dialog. Hvorfor er det slik? Det kan umuligt være meningen å drøye historien så ufattelig. Jeg leser ikke mangaen, men etter hva jeg har fått med meg så ligger mangaen et godt stykke forann anime-en - så hva er problemet? Jeg ser ikke veldig mange animeserier, og jeg har aldri sett en serie med et så lavt tempo som Naruto etter Shippuuden. Det må være en grunn for dette? Jeg er klar over at det har alltid vært en del flashbacks og relativt tregt tempo i Naruto, men siden Shippuuden så har det blitt helt ubegripelig kjedelig. Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Anime har faktisk ikke låv til og ligge så og så nærme mangaen, så det er en spesiell grunn de gjør dette for... Endret 18. august 2007 av Hayate Lenke til kommentar
kaken Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Takk for svaret, skal innrømme at jeg ventet meg et svar noe i den retningen. Da takker jeg for meg til Naruto Shippuuden anime så langt, venter heller til de er kommet et par hundre episoder lengre eller tar en titt på mangaen. Dette er bare ubegripelige frustrerende og kjedelig, ikke underholdende. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Nja, hvor langt vil et seriøst animestudio dra den "regelen"? Tipper melking, jeg. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Anime har faktisk ikke låv til og ligge så og så nærme mangaen, så det er en spesiell grunn de gjør dette for... 9306186[/snapback] hæ? har du sammenlignet animeen og mangaen før 135 da? klin likt. Dessuten aldri hørt om en sånn lov. Lenke til kommentar
RuneBrune Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hovedsaklig så trekker dem ut animen med litt flashbacks osv for å ikke komme inn i samma fella som dem gjorde forrigegang... dere husker kanskje 2 år med fillere...? og animen er konstruert så du kan starte å se shipuudan uten å ha sett det som skjedde før (selv om det ville suxa litt). flashbacks og "filler" content i anime episodene nå er bare naturlig. jeg har aldri lest om noen lov som sier at de ikke kan være så nære mangaen med animen. om animen skulle dra igjen mangaen ville det jo være katastrofalt og vi blir sittende her å se 100+ episoder der Naruto løper etter katter og whatnot... Siste episoden var tøff, altid gleda meg til sakura/chioy vs sasori kampen. og det er jo nå det blir interessant. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Bare jeg som har merket at de har startet(Ehh, for en stund siden) med slike små samtaler på slutten av episodene mellom medlemmene? Kanskje de har sett på for mange Naruto Fan Flash filmer/bilder på youtube og blitt inspirert Endret 18. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 @RuneBrune vil heller være nødt til å ta en stunds pause fra naruto enn den hersens utrdregning som har pågått. Dessuten vil det ta dem evigheter å ta igjen mangaen, lengre enn det tok første gangen, fordi mangaen går jo også framover. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 ....om animen skulle dra igjen mangaen ville det jo være katastrofalt og vi blir sittende her å se 100+ episoder der Naruto løper etter katter og whatnot... 9307415[/snapback] haha så sant, så sant. dette fikk meg til å le. Vekker gamle sure minner med fillers ^^ Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) tror det er rundt 100 chapters mellom animen og mangaen. bør holde det re - dette skjedde rundt chapter 270 og nå er det på 366 Endret 18. august 2007 av MMyhre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå