_vincent_ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 ok episode.. litt morsomt at den ene scenen ble visst to ganger etter hverandre Lenke til kommentar
kweck Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) ok episode..litt morsomt at den ene scenen ble visst to ganger etter hverandre 9248571[/snapback] Syntes den var ganske ok jeg å. Men folka på narutofan slakter shippuiden helt nesten vær eneste gang. Fatter ikke hva som er galt med de folka.Aldri sett så mye whine i hele mitt liv på hver eneste lille ting. I tillegg klager de på det samme hver eneste gang.. Blir så oppgitt huff.. Endret 10. august 2007 av kweck Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 grei episode idag... men de gai scenene var helt unødvendige og direkte kjedelige.. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 En av de tørreste episodene jeg har sett hittil men jaja. Skjedde jo noe, om ikke utrolig lite. Får vel håpe på at vi får noe bedre servert neste uke. Go Sakura liksom ! Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Likte den nye starten, og heldigvis beholdt de sangen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Uuu, Kakashi kommer til å bruke "det" i de neste episodene, spennende Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nye starten var fra en Film sant? Så sånn ut på tegningene... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det var fra den nye filmen, ja. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Trakk ut fightene med Gai, Lee, Tenten og Neji greit lenge. totalt unødvendig. Må si Sakura begynner å få skills. Hun sugde bra før Shippuuden startet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ja, i 200(?300?) episoder gjorde hun ikke noe >.< Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Bruktbilen: Ikke fullt så mange. I rundt 180 episoder var hun sterkt mindreverdig de andre Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Likte den nye starten, og heldigvis beholdt de sangen. 9250951[/snapback] Som nevnt, det var klipp fra den kommende Naruto Shippuuden-filmen. Ny intro med ny sang kommer nok om noen få episoder. Syns denne episoden var kjedelig. Og det draaaaar ut. Jeg har vært svært tålmodig med Naruto så langt, men nå syns jeg det begynner å nå et kritisk bunnpunkt. Noen vil kanskje si at det ikke er så ille, men ærlig talt...Naruto og Kakashi har bare løpt etter Deidara i 5-6 episoder nå. De undervurderer også seerne når de kjører samme scenen to ganger rett etter hverandre. Verste jeg vet, når jeg føler jeg blir matet med teskje. Og slåssescenen med Gai var bare latterlig. Reneste gif-animasjonen på noen få bilder som ble kjørt om og om igjen, mye lenger enn det som var nødvendig. Jeg vil egentlig ikke klage, vet hvor irriterende det er med folk som klager for alt mulig. Men har som sagt vært veldig tålmodig til nå, og jeg er ikke ærlig hvis jeg sier at Naruto er ekstremt spennende nå. Eneste som er gøy å se, er at Sakura endelig begynner å vise litt baller og gjøre nytte for seg. Er snart så man kan gi serien nytt navn, for Naruto har det vært lite av de siste par månedene. Endret 10. august 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Gai fightene var ganske tragisk, de kunne for all del bare vist 5 sekunder fra hver fight, slik at vi fortsatt vet at de sliter. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Gai fightene var ganske tragisk, de kunne for all del bare vist 5 sekunder fra hver fight, slik at vi fortsatt vet at de sliter. 9253950[/snapback] enig, når gai sloss ser det ut som de viser det samme klippet omgjen og omgjen Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Ble litt pissed når jeg så den åpninga med klipp fra filmen.. jeg trodde sasuke skulle være med siden de brukte han i en trailer hvor de sa "When you have lost someone, you get stronger" elns.. å nå er det bare naruto og gjengen der... jeg må innrømme at de andre filmene rett å slett var kjedelige :/ tenkte sasuke kunne piffe denne filmen opp... og så er det bare dritt -.- den minte meg om den der naruto 2 hvis det var den som hadde de robotene med gaara istarten. eneste grunnen jeg kunne sett denne filmen var for å se neji igjen... men både filmen og serien savner sasuke. er helt enig med deg nevnarion! helt forferdelig i det siste, føler akkurat det samme som deg ps - sakura er tøff ja, men kan hun ikke bruke noen jutsues? er bra kjedelig å se at hun bare slår den sandmetalldriten fram å tilbake, selv om det er en forbedring. Endret 11. august 2007 av MMyhre Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 De har feilet ganske mye med filmene, det har nok noe med at ingen av de kommer til å dø, ingen kommer til å bruke noe vi ikke har sett og handlingen kommer til å ende godt for alle. Kanskje de gjør noe nytt med denne filmen, men tviler. Lenke til kommentar
Early Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Gleder meg til denne med kampen med sasori på sitt toppunkt, bør vel komme snart, synst dette med Team gai er rimelig dumt og de virker jo ikkje som at dei har trent i heile tatt etter timejumpen, komme til å spare opp episoder no fram til høstferien så blir det kos Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 njaa.. må nokk vente en uke til Kommende episoder: pn. 08/16/07 Episode 025: "Between Life and Death in Three Minutes" Jpn. 08/23/07 Episode 026: "10 Puppets VS 100 Puppets" Jpn. 08/30/07 Episode 027: "Granted Dream" Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Gleder meg til denne med kampen med sasori på sitt toppunkt, bør vel komme snart, synst dette med Team gai er rimelig dumt og de virker jo ikkje som at dei har trent i heile tatt etter timejumpen, komme til å spare opp episoder no fram til høstferien så blir det kos Men så må man huske at "klonene" har de samme teknikkene som Team Gai har. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Gleder meg til denne med kampen med sasori på sitt toppunkt, bør vel komme snart, synst dette med Team gai er rimelig dumt og de virker jo ikkje som at dei har trent i heile tatt etter timejumpen, komme til å spare opp episoder no fram til høstferien så blir det kos Men så må man huske at "klonene" har de samme teknikkene som Team Gai har. 9296201[/snapback] Tror Early mener at han er litt skuffet over deres forbedring. Vi ser jo ingen nye teknikker eller evner som er med på å vise at de har vokst som ninjaer. Men de sparer dem jo selvfølglig, de ordentlige kampene med både Lee, Neji og Tenten i framtiden vil sikkert vise hva de er gode for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå