Noreng Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Gleder meg som faen altså Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 HAHA...jeg fatter ikke at det forsatt klages på at kampene draes ut. Hvor lenge siden er dere så naruto episode for episode? Har dere virkelig glemt hvor mye de dro ut kampene i den "gamle" naruto? Prøv å gå tilbake noen episoder...ta hvilken som helst kamp og så ser du en og en episode....tro meg, de drar det IKKE mere ut i shippuden i forhold til de gamle. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) lol. Gaara vs Lee = 3 episoder full fighting Sasuke vs Naruto = 5 episoder Shikamaru vs Temari = 1 episode And the list goes on Itachi vs. Team Kakashi = 4 episoder Kisame vs. Team Gay = 4 episoder Legg godt merke til i`en som har blitt borte i Team Gai Endret 2. august 2007 av Noreng Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvor lenge siden er dere så naruto episode for episode? Har dere virkelig glemt hvor mye de dro ut kampene i den "gamle" naruto? Slettet alt av de gamle episodene, så de eneste kampene jeg ser er satt sammen på youtube, de blir noe kortere Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) HAHA...jeg fatter ikke at det forsatt klages på at kampene draes ut. Hvor lenge siden er dere så naruto episode for episode? Har dere virkelig glemt hvor mye de dro ut kampene i den "gamle" naruto? Prøv å gå tilbake noen episoder...ta hvilken som helst kamp og så ser du en og en episode....tro meg, de drar det IKKE mere ut i shippuden i forhold til de gamle. 9195455[/snapback] Vi snakker om i forhold til mangaen, de var noe dregd ut i mangaen pre-time-skip også. Men post-time-skip er helt uten utdregning i mangaen, men full av det i animeen, derfor klager vi. Endret 2. august 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Mens man venter på dobbel episode kan man jo ta opp et annet emne : ) Hva er den beste opening i naruto så langt? Og beste ending? ; ) Min topp 3 openings er 1 Haruka Kanata (rååå åpning) 2 Sambomaster/Seishun Kyosokyoku (fifth opening, sasuke vs naruto) 3 Fighting Dreamers/Heroes Come Back (Shippuuden åpninga da altså jeg vurderer ikke bare musikken men også videoen som en helhet Topp 3 endings 1 Chaba - Parade (12th ending) 2 Wind 3 Alive (4th ending) Endret 2. august 2007 av MMyhre Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 3. plassene dine er jo de beste. Av endingene er det bare Wind som duger Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 1. Kanashimi wo yasashisani 2. Haruka Kanata 3. Fighting Dreamers av sluttene likte jeg bare den tredje, viva*rock Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 de klarte visst ikke å jøre seg ferdige med sasori figthen denne uken heller... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Men det var bra episode ihvertfall;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 de klarte visst ikke å jøre seg ferdige med sasori figthen denne uken heller... 9199448[/snapback] I mangaen så varte den i flere måneder, så det kan nok ta litt tid ^^ Lenke til kommentar
@ir Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Såppas Vel, episoden føltes bra den - sikkert fordi det var en dobbelepisode. Det skjedde mer, noe som følgelig gir mer fornøyelse og nogen lunde tilfredsstillhet. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ah, Fighting Dreamers eide jo bare. Det var klart den beste åpninga. For slutten bryr jeg meg lite, da jeg ikke gidder høre/se på det.. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvis noen vet hvor episoden kan ses, ikke torrentes, vær så snill og send meg en pm. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Genial episode Fikk den gamle naruto-feelingen igjen nå Musikken er jo utrolig bra også. Spesielt når det var fight mellom Chiyo og Sasori... Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Beste Shippuuden episoda! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Beste shippuuden episode hittil ja Dette er foresten min favoritt opening Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Vokalen på den var alt for myk og lys til tider for at jeg skulle orke den, men ellers var den helt ålreit. 1ern og alle filler åpninene (bortsett fra 125-150 introen) var de eneste jeg virkelig ikke likte. Vilket er bra jobba siden 92% av alle introene i anime stinker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå