-Turin_Turambar- Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg mente mer på generell basis, jeg vet jo hva som skjer i fighten uansett så. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ser folk er alltid like flink til å poste spoilere, uansett hvor små de er... Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) vil ikke kalle det spoiler,de forklarer da det i episoden, gjør de ikke? Endret 21. juli 2007 av _vincent_ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Nei, det blir kanskje forklart i neste episode. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 vil ikke kalle det spoiler,de forklarer da det i episoden, gjør de ikke? 9115564[/snapback] Hadde eg spurt om det blei forklart? Jøsses.. Eg skreiv tilogmed i posten min at eg ikkje ville ha svar frå mangaen. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 greit, sorry, trodde de sa det i animen. skal putte det i spoiler... Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 lol, du får jo sikkert ikke vite det. Må jo bare tenke. Hiruko er ødelagt, blir nok ikke mer om han. Nå er det Sasori som teller. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Altså, jeg ser bare animen og det som blir skrevet er spoilere FRA FREDAGENS EPISODE. Man ser og man skjønner at det er Chyio (?) som stopper angrepet. Du ser chakratrådene på halen. Og han skriker ut bestemoras navn. Har jo allerede skrevet dette. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Joda, eg skjønte at det var bestemora som stoppa angrepet, men eg såg aldri chakra-trådar, og det er ikkje akkurat klinkande klart at det var knivangrepet i forrige episode som la opp til at ho kunne stoppe han. Kanskje du meiner det? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Mener bare at det ikke var noen spoiler utover det som er lovlig i denne tråden. Trodde ihvertfall jeg så noe alà chakratråder. Evnt. så er det bare logisk da hun er tross alt en puppeteer som bruker chakratråder. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Til din opplysning så jeg selv ingen chakra-tråd. Den var sikkert der, men ikke merkbar - kanskje meningen var at vi skulle få vite det i neste episode? Jeg tipper på det, siden Naruto-stilen nå er full med masse prating og unødvendige forklaringer. Derfor tok jeg det som en spoiler, for jeg skjønte ikke en dritt av hva som egentlig skjedde og forventet svar i neste episode. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Er det de samme som produserer Naruto nå, som før? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Ja, men hvorfor spør du egentlig? Og til dere som klager over denne såklate spoileren som ble postet, så bør dere slutte å klage. Var ikke akkurat det værste å få med seg, men jeg mener at hva som skjedde var ganske klart og tydelig. Endret 22. juli 2007 av Luchy Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Vel, da må du godta at folk har andre meninger enn deg, Luchy, for jeg så det ikke "klart og tydelig". Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Var flere som ikke så det, ellers hadde ikke dette temaet blitt tatt opp i det hele tatt. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Luchy: Ja, men hvorfor spør du egentlig? Og til dere som klager over denne såklate spoileren som ble postet, så bør dere slutte å klage. Var ikke akkurat det værste å få med seg, men jeg mener at hva som skjedde var ganske klart og tydelig. 9120514[/snapback] Så lenge de endelig klarer å holde spoilerne for seg selv. Så skal de få lov til å bruke denne tråden til lettere emo-grining over animen. Har ikke noe å si. Dette er en tråd hvor anime'en skal diskuteres og ikke mangaen. Dette er grunnen til at det ble oppretter en manga tråd. 9102225[/snapback] Endret 23. juli 2007 av laffe Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Synes Naruto har forandra seg på en måte. Så kanskje nye produsenter hadde skylla tenkte jeg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Luchy: Ja, men hvorfor spør du egentlig? Og til dere som klager over denne såklate spoileren som ble postet, så bør dere slutte å klage. Var ikke akkurat det værste å få med seg, men jeg mener at hva som skjedde var ganske klart og tydelig. 9120514[/snapback] Så lenge de endelig klarer å holde spoilerne for seg selv. Så skal de få lov til å bruke denne tråden til lettere emo-grining over animen. Har ikke noe å si. Dette er en tråd hvor anime'en skal diskuteres og ikke mangaen. Dette er grunnen til at det ble oppretter en manga tråd. 9102225[/snapback] 9127957[/snapback] Kremt..ja? Og da det regelrett blir vist i animen. Og jeg som bare ser på animen ikke tar det som en spoiler. Så ser jeg ikke poenget med grininga. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Det blir langt ifra 'regelrett' vist i animen at noen form for chakratråd treffer halen hans og blir sittende igjen - det mener i såfall jeg, som ikke fikk med meg dette. Denne grininga hadde vært unødvendig hvis folk hadde klart å godta at det kanskje spoila litt? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Denne grininga hadde vært unødvendig hvis folk hadde klart å godta at det kanskje spoila litt? 9128988[/snapback] Med andre ord, om alle hadde vært enig med deg, så ville det ikke blitt noe whine. Bra argument. Virkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå