Luchy Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Så lenge de endelig klarer å holde spoilerne for seg selv. Så skal de få lov til å bruke denne tråden til lettere emo-grining over animen. Har ikke noe å si. Dette er en tråd hvor anime'en skal diskuteres og ikke mangaen. Dette er grunnen til at det ble oppretter en manga tråd. Endret 19. juli 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ja, nettopp. Og så lenge det ikke nevnes mangan. Så har de full rett til å klage over nåværende anime-episoder. Sålenge ikke mangan diskuteres (ergo spoilere) så kan de /emocry nesten så mye de vil. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 ja sånn som Sasuke, grinete unge. ooooooh my entire family is dead... *crymoreplz* 9090276[/snapback] sånn som jeg har sett griner naruto mer enn sasuke... er veldig lei å diskutere denne her. du hadde vel blitt lykkelig med en død familie? barnslige fyr.. 9090441[/snapback] Ja, i virkeligheten hadde det vært helt normalt for Sasuke og grine over familen hele tiden. Men dette er en serie, og hvor ekte den er er egentlig helt uviktig. Det som teller er underholdningen, og grining er ikke no underholdning? Såklart må vi ha litt, men synes Sasuke er latterlig Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hvilket kapittel er animen på nå? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Å herre lord, jeg hadde forventet MYE mere action i denne episoden. Men, det var noen godbiter Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Rar episode. Dårlig animert da! Så for meg den tøffe "dodge" greia, med mye kasting, snurring osv :!: Istedet ble det bare latterlig, såvidt røre på seg, og dodge 100000 piler. Håper de begynner å slåss mot Sasori i neste episode! Så ikke sånn ut på previewen! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Forstod ikke helt hva som skjedde i denne episoden, hvorfor klarte ikke noe å komme borti de to? Får sikkert svaret i neste episode. Hun dodget hvertfall ikke skorpionsaken. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Episoden var... helt OK. Man forventer jo ikke mye nå lenger, men altså håper på litt mer handling neste gang. Og please, la det bli mindre snakking! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvilket kapittel er animen på nå? 9103942[/snapback] rundt 268\9 av 363. grei episode i dag jeg og hadde håpet på mer action.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er det annenhver uke fremover, eller har det bare vært litt tilfeldig den siste månden? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er det annenhver uke fremover, eller har det bare vært litt tilfeldig den siste månden? 9108625[/snapback] Tror ikke annenhver uke er blitt noe fast. Vet ikke hvorfor, kanskje de bruker mye tid på en eller annen dobbelepisode som kommer til å bli veldig bra animert? Dagens episode: Bra. Ikke noe spesielt bra, ikke noe spesielt dårlig. (I mine øyne.) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kjedelig, For mye snakking IMO I samme bilde. Sasori hadde angrepet dem for lenge siden, han hadde ikke orket å venta i 5 min og høre på de to snakke. De drøyer episoder alt for mye. samme bilde i 10 sek-... mens de prater/zoomer innover men ey, det var action inni bilde.. hadde kanskje forventet litt mer. Får håpe det blir mer action i neste episode med mindre de vil begynne å snakke mye igjen når sasori viser his true face "ah, this is how he looks" - 10-20sekzoomer innover Nei, det blir nokk mye snakking i neste episode Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Snakking kan være fet det også hvis det er interessant/morsomt. Action er så klart det beste. En ting jeg ikke skjønnte helt med dagens episode var det som skjedde når Sasori skulle angripe Sakura med den halen sin. Halen stivnet bare av en merkelig grunn. Og hun kunne alt for enkelt bare hoppe å knuse ryggdelen Kanskje vi får vite det i neste episode Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Altså, hele planen med angrepet var at bestemora som også var en (puppeter) skulle stoppe halen. Det var derfor bare Sakura gikk til angrep. Sasori skjønner jo det også når plutselig halen stopper og sier navnet hennes. Litt vel mye snakking. Men det er jo bakgrunnsinfo som er grei å ha med seg. Og det ble LITT action. Kanskje det som var litt "utstrekt" var det med Naruto som hoppet inn i fjellveggen og forsvant inn. Goddamn hvor mye tid de brukte på å vise det. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Likte episoda eg. Men so har vi no vore sultefora på Naruto den siste tida då, so eg er nøgd med det eg får eg. Er det berre meg som synst at det er først no vi får sjå Sakura gjere skikkeleg nytte for seg? Har venta på det leeenge! Og angåande tilstivninga til Sasori: Kan det ha noko å gjere med knivangrepet frå bestemora i episode 19? Det som tilsynelatande hadde null effekt? Elles er eg veldig spent på å sjå korleis det går med Gaara, om han kan overleve eller ikkje, blir veldig rart om han er død. (Nei, eg les ikkje mangaen, vil heller ikkje vite kva som står i mangaen. Dette er ANIME-tråden til Naruto!) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ikkje så aller aller verst episode egentlig, og eg må bare si det at eg elsket musikken i denne episoden Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Likte episoda eg. Men so har vi no vore sultefora på Naruto den siste tida då, so eg er nøgd med det eg får eg. Er det berre meg som synst at det er først no vi får sjå Sakura gjere skikkeleg nytte for seg? Har venta på det leeenge! Og angåande tilstivninga til Sasori: Kan det ha noko å gjere med knivangrepet frå bestemora i episode 19? Det som tilsynelatande hadde null effekt? Elles er eg veldig spent på å sjå korleis det går med Gaara, om han kan overleve eller ikkje, blir veldig rart om han er død. (Nei, eg les ikkje mangaen, vil heller ikkje vite kva som står i mangaen. Dette er ANIME-tråden til Naruto!) 9110693[/snapback] Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor da bestemora kasta knivene på sasori, festet hun en chakra-tråd på halen til hans,slik at hun kunne stoppe den. Endret 21. juli 2007 av _vincent_ Lenke til kommentar
@ir Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Are you serious? Spoiler du nå med vilje og fornuft eller spøker du? Du spøker vel...? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 I teorien er det vel kanskje greiest å ikke spørre om det er spoiler, og heller vente til uken for å se. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Er vel care anyway det. Hiruko er ødelagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå